Plakbare hor voor veluxraam

10-07-2013 09:31 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu al 2 plakbare horren geprobeerd dit jaar, en allebei laten ze los na een paar uur. De eerste was van Xenos en daar zaten 4 plakhaken bij voor de hoeken en horregaas met elastiek wat er dan omheen gespannen werd. De haken plakten voor geen stuiver.

Daarna van Blokker met heel smal klittenband rondom en een stuk gaas wat je er dan aanplakt. Kwam ook na een uur het hele hor los.

Ik heb alles goed ontvet. Wie weet een goede? Het spul kost maar een paar euro, maar betaal liever wat meer en dat het goed blijft zitten.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Komt me bekent voor!

Ik zit met hetzelfde. Ik zit er aan te denken om zelf van dat dubbelzijdig plakband te gaan gebruiken.

Maar of dat blijft zitten? Geen idee.
plakhorren zijn waardeloos. Mijn tip. Koop gewoon een hor voor een veluxdakraam.
Ik zag net iets van Tesa comfort op internet. Ik ga zo even kijken of ze dat hebben bij ons bouwmarktje. Ik laat het weten straks.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Ik denk dat mijn ouders die van Tesa hebben, en die plakken nu na een paar jaar toch nog altijd.
Schroefje door de meegeleverde hoekjes van de horren van Xenos. Blijft zitten als een huis.
Zo herkenbaar! Hier hele dunne spijkertjes door die plakdingen van de xenos, zitten er al jaren. Voor 1 raam wel geïnvesteerd in mooie bruynzeel hor, werkt super maar wel erg duur.
Van de xenos: die klittenbandstrips metbeen punaise vastgezet. En het gaas op maat geknipt en even omgezoomd. Blijft prima zitten.

(En op zolder komt verder niemand, dus écht mooi hoefde van mij niet. Dit is lekker goedkoop en praktisch. )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven