Poes is krols
zaterdag 2 februari 2019 om 14:53
Mijn poes is voor de zoveelste keer krols. Elke keer gaat het weg maar na een week begint ze weer. Ze schreeuwt alles bij elkaar. Zit de hele tijd met de kont in de lucht. Plast ons alles eronder. De stoelen, tapijt op de trap. Ik word er gek van. Ze kan niet direct geholpen worden omdat de dierenarts niet gelijk kan. Weet iemand een tijdelijke oplossing?
zaterdag 2 februari 2019 om 15:56
excusemyself schreef: ↑02-02-2019 15:07Nou in ieder geval bedankt voor de geweldige tipsEcht waar.. waarom heb je haar niet eerder laten helpen? Doet dat er nu toe?
Lach me beroerd om van die stomme trutten die altijd maar een ander proberen uit te kaften
Ik zeg geniet van jullie weekend!
Ga een leven zoeken
![]()
Je bent echt een aanwinst voor dit forum.
zaterdag 2 februari 2019 om 15:58
Waarom tijdelijk? Laten helpen en snel ook...excusemyself schreef: ↑02-02-2019 14:53Mijn poes is voor de zoveelste keer krols. Elke keer gaat het weg maar na een week begint ze weer. Ze schreeuwt alles bij elkaar. Zit de hele tijd met de kont in de lucht. Plast ons alles eronder. De stoelen, tapijt op de trap. Ik word er gek van. Ze kan niet direct geholpen worden omdat de dierenarts niet gelijk kan. Weet iemand een tijdelijke oplossing?
anoniem_67d31913d4817 wijzigde dit bericht op 02-02-2019 16:03
Reden: begreep t niet goed. Op zoek naar een dierenarts die wel tijd heeft
Reden: begreep t niet goed. Op zoek naar een dierenarts die wel tijd heeft
0.00% gewijzigd
zaterdag 2 februari 2019 om 16:13
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
zaterdag 2 februari 2019 om 16:14
excusemyself schreef: ↑02-02-2019 15:07Nou in ieder geval bedankt voor de geweldige tips Echt waar.. waarom heb je haar niet eerder laten helpen? Doet dat er nu toe? Lach me beroerd om van die stomme trutten die altijd maar een ander proberen uit te kaften Ik zeg geniet van jullie weekend! Ga een leven zoeken
Joh je zegt toch zelf dat die poes al voor de ''zoveelste keer'' krols is? Je kunt toch zelf ook nadenken? Je dacht dat ze inmiddels in de overgang was en nooit meer krols zou worden ofzo?
dinsdag 5 februari 2019 om 16:08
Ik zou haar in een bench houden op het moment dat ze binnen is gedurende de krolsheid.
Is helemaal niet erg, ik ken nog iemand die dat doet met nog niet geholpen katten. Kunnen ze best tegen.
Het klopt dat ze momenteel niet geholpen kan worden, de baarmoeder is nu te veel doorbloed. Een tijd ná de krolsheid, als dat weg is, dan is het veiliger om te steriliseren. En dan ook echt doen he! Niet meer het erop aan laten komen.
Is helemaal niet erg, ik ken nog iemand die dat doet met nog niet geholpen katten. Kunnen ze best tegen.
Het klopt dat ze momenteel niet geholpen kan worden, de baarmoeder is nu te veel doorbloed. Een tijd ná de krolsheid, als dat weg is, dan is het veiliger om te steriliseren. En dan ook echt doen he! Niet meer het erop aan laten komen.