Poes is krols

02-02-2019 14:53 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn poes is voor de zoveelste keer krols. Elke keer gaat het weg maar na een week begint ze weer. Ze schreeuwt alles bij elkaar. Zit de hele tijd met de kont in de lucht. Plast ons alles eronder. De stoelen, tapijt op de trap. Ik word er gek van. Ze kan niet direct geholpen worden omdat de dierenarts niet gelijk kan. Weet iemand een tijdelijke oplossing?
slekire schreef:
02-02-2019 15:31
Oh dat is heel gemakkelijk te verhelpen hoor, laat haar even naar buiten en de krolsheid zal weldra verdwijnen.
nee joh die blijft krols die kan door meer katers gedekt worden
excusemyself schreef:
02-02-2019 15:07
Nou in ieder geval bedankt voor de geweldige tips😂 Echt waar.. waarom heb je haar niet eerder laten helpen? Doet dat er nu toe? :worship: Lach me beroerd om van die stomme trutten die altijd maar een ander proberen uit te kaften🙈 Ik zeg geniet van jullie weekend!👏🏻👏🏻 Ga een leven zoeken👌🏻

Je bent echt een aanwinst voor dit forum. :facepalm:
excusemyself schreef:
02-02-2019 14:53
Mijn poes is voor de zoveelste keer krols. Elke keer gaat het weg maar na een week begint ze weer. Ze schreeuwt alles bij elkaar. Zit de hele tijd met de kont in de lucht. Plast ons alles eronder. De stoelen, tapijt op de trap. Ik word er gek van. Ze kan niet direct geholpen worden omdat de dierenarts niet gelijk kan. Weet iemand een tijdelijke oplossing?
Waarom tijdelijk? Laten helpen en snel ook...
anoniem_67d31913d4817 wijzigde dit bericht op 02-02-2019 16:03
Reden: begreep t niet goed. Op zoek naar een dierenarts die wel tijd heeft
0.00% gewijzigd
excusemyself schreef:
02-02-2019 14:53
Mijn poes is voor de zoveelste keer krols.
:facepalm: fijn weekend
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
excusemyself schreef:
02-02-2019 15:07
Nou in ieder geval bedankt voor de geweldige tips Echt waar.. waarom heb je haar niet eerder laten helpen? Doet dat er nu toe? Lach me beroerd om van die stomme trutten die altijd maar een ander proberen uit te kaften Ik zeg geniet van jullie weekend! Ga een leven zoeken

Joh je zegt toch zelf dat die poes al voor de ''zoveelste keer'' krols is? Je kunt toch zelf ook nadenken? Je dacht dat ze inmiddels in de overgang was en nooit meer krols zou worden ofzo?
Oordopjes kopen en maandag de dierenarts bellen.
En een dierenarts gevonden die tijd had ?
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
Weet iemand een tijdelijke oplossing?

Ooit van een dierenarts de tip gehoord om over haar geslachtsdeel te wrijven (de poes van de poes, zeg maar), dan denkt ze dat ze gedekt is en stopt het weer een tijdje. Maar daar moet je ook maar zin in hebben. :-[
Ik zou haar in een bench houden op het moment dat ze binnen is gedurende de krolsheid.

Is helemaal niet erg, ik ken nog iemand die dat doet met nog niet geholpen katten. Kunnen ze best tegen.

Het klopt dat ze momenteel niet geholpen kan worden, de baarmoeder is nu te veel doorbloed. Een tijd ná de krolsheid, als dat weg is, dan is het veiliger om te steriliseren. En dan ook echt doen he! Niet meer het erop aan laten komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven