Poolse buren en geluidsoverlast
maandag 29 maart 2010 om 13:59
Ik heb Poolse buren en ze houden ervan om de muziek echt keihard aan te zetten. Overdag en 's avonds trillen regelmatig de deuren in hun sponningen. Het probleem is dat ze geen woord Nederlands spreken. Bij gedag zeggen kijken ze zelfs de andere kant op. Ik heb zelfs een keer toen ik het helemaal zat was aangebeld, maar toen werd er niet opengedaan. De muziek te hard?? Andere buren erbij halen heeft niet zo veel zin, want die spreken allemaal geen Nederlands..Heeft iemand een goede tip? Moet ik naar de woningstichting of naar de politie? Iemand ervaring?
maandag 29 maart 2010 om 14:05
Woningbouw bellen, wij hebben hetzelfde gehad, spraken gebrekkig duits, maar ze gingen gewoon door met overlast veroorzaken. De woningbouw heeft toen een tijd lang bemiddeld en uiteindelijk zijn ze er uit gezet. Nu moet ik wel zeggen dat zij wel meer deden dan hard muziek draaien en ze woonden er met teveel mensen, maar je woningbouw kan zeerzeker bemiddelen.
maandag 29 maart 2010 om 14:09

maandag 29 maart 2010 om 14:43
quote:binkie14 schreef op 29 maart 2010 @ 14:41:
[...]
Wat een aanname, omdat het Polen zijn ?
Het is geen aanname, want er staat toch misschien voor?
En ik zeg dat omdat ze 1. geen gedag zeggen en 2. niet open doen als er aangebeld wordt. Heeft helemaal niet met nationaliteit te maken, dat maak jij er van.
[...]
Wat een aanname, omdat het Polen zijn ?
Het is geen aanname, want er staat toch misschien voor?
En ik zeg dat omdat ze 1. geen gedag zeggen en 2. niet open doen als er aangebeld wordt. Heeft helemaal niet met nationaliteit te maken, dat maak jij er van.

maandag 29 maart 2010 om 14:53