Rode lamp moet kunnen?

06-04-2014 14:34 63 berichten
Beste dames.

Sinds enige tijd ben ik aan het herinrichten en is het één en ander vervangen, ik heb ook het idee opgevat iets aan de verlichting te doen.

Nu leven we in moderne tijden dat oude associaties steeds meer inboeten maar ik merk dat dat hier niet het geval is.

Ik heb namelijk in een paar kamers rode lampenbollen geïnstalleerd.

Ik woon in een vrijstaand huis in een bocht en dit valt na zonsondergang inderdaad op.

Nu zijn er al diverse (denigrerende) opmerkingen gemaakt door buren en andere omwonenden en er is ook al een paar keer door twijfelachtige figuren aangebeld met de vraag ''wat het kost?''

Ik vind dit ronduit belachelijk, zijn we tegenwoordig nog echt zo bekrompen?

Groetjes XXX Shirley.
Alle reacties Link kopieren
De belastingdienst zal binnenkort ook aanbellen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:vaneeuwijk schreef op 06 april 2014 @ 15:19:

Ik wilde als eerste reactie eigenlijk een stuk karton op de vensterbank zetten met de tekst ''hier word geen prostitutie bedreven'' of ''geen lichte zeden op dit adres'' maar dat vind ik persoonlijk wat te ver gaan.

Hier worden ook zakenrelaties van mijn man en mij ontvangen dus ik zit met wel een stukje representativiteit.

Iets subtieler word door die types toch niet begrepen, dus ik denk dat verduisterende gordijnen inderdaad de beste optie is, probleem is dat ik betwijfel of dat ook echt mijn smaak is... Haal toch gewoon bij de Karwei/Praxis/Gamma/whatever wat lampen die alleen naar beneden stralen, probleem opgelost.
Rood licht is universeel in de hele wereld. Waarom ben je zo poepeigenwijs van Reeuwijk, zo vraag je er om, dat heeft niets met neanderthalers te maken, maar met een eeuwenoude code, die jij blijkbaar niet wenst te verstaan.
quote:Vl43inder schreef op 06 april 2014 @ 15:21:

[...]

Haal toch gewoon bij de Karwei/Praxis/Gamma/whatever wat lampen die alleen naar beneden stralen, probleem opgelost.

Hmja, maar ik zit er juist mee dat de armatuur die ik heb juist afgestemd is op mijn smaak, ik ben namelijk een Avant garde kunstenares en ben nu echt na lange tijd bezig alles af te stemmem zoals ik in gedachten had.

Maar goed, ik kan alle opties wel afwijzen maar blijkbaar zal er toch wel een middenweg moeten komen aangezien verfijning en cultuur iets bespottelijks is in dit barbarenland.

Ik zal eens naar dergelijke verlichting gaan kijken.
quote:Cateautje schreef op 06 april 2014 @ 15:24:

Rood licht is universeel in de hele wereld. Waarom ben je zo poepeigenwijs van Reeuwijk, zo vraag je er om, dat heeft niets met neanderthalers te maken, maar met een eeuwenoude code, die jij blijkbaar niet wenst te verstaan.

Ik ben inderdaad bang dat je gelijk hebt Cateautje, en ik ben inderdaad ook eigenwijs, maar goed.

Dan moet je ook geen topic open gooien.

Ik vroeg advies, ik krijg advies en ik ga het ook opvolgen..
Verfijning en cultuur?
quote:Cateautje schreef op 06 april 2014 @ 15:28:

Verfijning en cultuur?

ja, ik ben Avant Gardiste.

Een kunststroming die al jaren mijn leven verrijkt.
quote:vaneeuwijk schreef op 06 april 2014 @ 15:19:

Ik wilde als eerste reactie eigenlijk een stuk karton op de vensterbank zetten met de tekst ''Hier word geen prostitutie bedreven'' of ''Geen lichte zeden op dit adres'' maar dat vind ik persoonlijk wat te ver gaan.

Hier worden ook zakenrelaties van mijn man en mij ontvangen dus ik zit met wel een stukje representativiteit.

Iets subtieler word door die types toch niet begrepen, dus ik denk dat verduisterende gordijnen inderdaad de beste optie is, probleem is dat ik betwijfel of dat ook echt mijn smaak is... Het is ook nooit goed he?
Je topics hebben een hoog trol gehalte moet ik zeggen maar wel amusant.

Man ontharenquote:Epileren vind ik echt te veel werk dus ik heb het s'nachts stiekem al eens geprobeerd met een lap vliegpapier op zijn borstkas en dat dan ineens los te trekken.vaginale jeuk, schoonmaakazijn een optie?
quote:vaneeuwijk schreef op 06 april 2014 @ 15:30:

[...]

ja, ik ben Avant Gardiste.

Een kunststroming die al jaren mijn leven verrijkt.

Daar valt ook het ontharen van je man met een vliegenstrip onder als die ziel lekker ligt te slapen?

Je bent gewoon een bosbewoner uit het Hoge Noorden, dat ben je ( neuriet: "ik zeg het niet, ik zeg het niet")
Dat is allemaal zeer leuk en aardig, maar wat heeft dat met rood licht te maken,behalve dat je er bloednerveus van wordt als je er te lang aan blootgesteld wordt?
quote:emmylou schreef op 06 april 2014 @ 15:09:

Ja dat had ik ook. Wij wonen in de binnenstad, prachtig uitzicht op de gracht. En ik hou erg van rood en van lingerie. Dus als ik weer eens op mijn kruk in mijn lingerie voor mijn raam, met rode gordijnen, van het uitzicht zit te genieten, vragen van die Neanderthalers ook "wat het kost"

Nou ja zeg... daar snap ik nou niks van hoor, wat een achtergebleven figuren.Hahahaha!
Oja, van Eeuwijk, hoe komt het dat je in het ene topic een man bent en in het ander topic een vrouw?

Zijn trollen tweeslachtig?

Stalker ontmaskert door gastoeter?quote:Mijn vrouw werd de laatste tijd met enige regelmaat lastig gevallen door een telefoonstalker, altijd op de momenten dat ik werk.
quote:dammes3 schreef op 06 april 2014 @ 15:34:

[...]

Daar valt ook het ontharen van je man met een vliegenstrip onder als die ziel lekker ligt te slapen?

Je bent gewoon een bosbewoner uit het Hoge Noorden, dat ben je ( neuriet: "ik zeg het niet, ik zeg het niet") Ik hoop het van harte! Want echt!
quote:Cateautje schreef op 06 april 2014 @ 15:35:

Dat is allemaal zeer leuk en aardig, maar wat heeft dat met rood licht te maken,behalve dat je er bloednerveus van wordt als je er te lang aan blootgesteld wordt?

Nou, jij snapt het gewoon niet Cateautje. Rood licht helpt heel erg tegen knellende schoenen, vooral als je ze in de doos laat zitten

Geen enkele Avant Gardist met smaak ontwerpt een rode lamp........
Die schoenen waren ook rood, toch?
quote:Cateautje schreef op 06 april 2014 @ 15:35:

Dan komen mijn muurschilderingen beter tot hun recht met de gewenste accentuering.

(Deze link is een voorbeeld en niet mijn werk overigens, maar het beeld wel uit waar ik naar streef.)

http://assets.dornob.com/ ... red-light-two-468x312.jpg
Ik krijg het gevoel dat TO haar rol als gastvrouw van de zakenrelaties van haar man steeds ruimer begint op te vatten.......
quote:single-lady schreef op 06 april 2014 @ 15:37:

Oja, van Eeuwijk, hoe komt het dat je in het ene topic een man bent en in het ander topic een vrouw?

Zijn trollen tweeslachtig?

Stalker ontmaskert door gastoeter?

[...]

Neee, mijn man heeft hier inderdaad een tijdje gezeten maar is toen afgehaakt en ik heb het account toen maar overgenomen.

Ik vind het hier aangenaam en leuk.
quote:vaneeuwijk schreef op 06 april 2014 @ 15:40:

[...]

Dan komen mijn muurschilderingen beter tot hun recht met de gewenste accentuering.

(Deze link is een voorbeeld en niet mijn werk overigens, maar het beeld wel uit waar ik naar streef.)

http://assets.dornob.com/ ... red-light-two-468x312.jpgEn dat moet doorgaan voor verfijning en cultuur? Dan dank ik God op mijn blote knietjes dat ik het wat barbaarser aanpak met mijn art deco, art nouveau en jaren 30 meuk.
quote:Cateautje schreef op 06 april 2014 @ 15:43:

[...]

En dat moet doorgaan voor verfijning en cultuur? Dan dank ik God op mijn blote knietjes dat ik het wat barbaarser aanpak met mijn art deco, art nouveau en jaren 30 meuk.Ieder het zijne toch? ik vind je trouwens smaak trouwens best wel erg sympathiek.
Vaneeuwijk, ik zou in een grot gaan wonen. Dan passen die Neanderthalers die aanbellen er ook beter bij......
Mijn ouders hadden vroeger járen een rode lamp, zo'n chinese, gaf ook een behoorlijk rode gloed maar ik kan mij niet herinneren dat er ooit iemand heeft aangebeld omdat hij dat dat het een hoerenkast was

Zou zelf die link eigenlijk niet eens gelegd hebben zonder dit topic.

Denk dat de meeste mensen wel snappen dat een rode lamp in een gewone woonwijk verder niks betekend.
Mensen die de verkrachting van de gulden snede aanhangen hebben niet zo'n plaats in mijn waarnemingsveld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven