Schilder inhuren?

05-07-2010 11:21 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Binnenkort ga ik verhuizen. Nu ken ik helaas niet zoveel mensen die willen/kunnen helpen.

Nu zit ik eraan te denken om een schilder in te huren. Ik ga zeker ook zelf meehelpen om de kosten een beetje te drukken. Mijn woning is ook niet heel groot, dus dat scheelt alweer.

Via Marktplaats heb ik aan een schilder gevraagd wat hij per uur vraagt en dat is 25 euro incl.btw, materiaal, kwaliteiten verf (merk sikkens). Is dit een normaal bedrag? Ik heb er echt geen verstand van.

Hoelang doet een schilder bijvoorbeeld over een rechthoekige ruimte van 20m2? Ik wil een beetje inschatten wat ik in totaal kwijt ben.

Groetjes
anoniem_96518 wijzigde dit bericht op 05-07-2010 11:22
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Het gaat om binnen? Hup naar de bouwmarkt, advies vragen en lekker zelf doen. Een rechthoekige ruimte van 20m2 moet toch wel goedkomen?
Ja binnen. Het gaat niet alleen om een ruimte van 20m2, want dat kan ik inderdaad wel zelf als dat alles was. Het is wel groter, maar dit was een voorbeeld (zodat ik de rest zelf uit kon rekenen).

Het gaat om een woonkamer, slaapkamer, hal, keuken en berging.
Ah joh, zo moeilijk is dat niet. Gewoon zelf doen.

En anders een klus op werkspot.nl zetten?

Neeeee ik heb geen aandelen, wel goede ervaringen!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
en anders een offerte vragen bij die schilder.
Is het niet slimmer om een vaste prijs af te spreken met een schilder ?

schilder komt kijken gaat uitrekenen wat het gaat kosten en dat bedrag ga je dan betalen.

Per uur is best wel link , want stel dat de schilder van alles tegenkomt bv verrotte kozijnen en die moeten gemaakt worden is hij veel meer uren bezig en ipv 10uurtjes werk ben je 20uren werk kwijt.