schilderij slaapkamer
dinsdag 15 januari 2013 om 09:25
Ik zoek een mooi en groot schilderij voor in de slaapkamer, maar weet niet precies waar ik naar zoek. Groot, kleurig, apart, niet te druk en hoeft ook niet per se wat voor te stellen. Ben geen kunstkenner dus heb moeite met een bepaalde "stroming" vast te stellen. Hoe heet dus mijn kunstsmaak?
Some flies are too awesome for the wall
dinsdag 15 januari 2013 om 09:38
Jouw kunstsmaak heet "weet niet".
Ga eens bij een kunstuitleen kijken. Of bij Loods 5 in Zaandam, daar is de afdeling met kunstzinnige muurdingen best wel uitgebreid. Ik zag daar laatst deze en die vind ik wel leuk.
Het meisje met de parel van Vermeer in heel grote pixel:
Ze zijn er ook van andere beroemde schilderijen en ook in een maat kleiner. Het bestaat uit allemaal losse onderdelen die je zelf in elkaar kunt zetten, kost ergens tussen de ¤100 en ¤200.
Ga eens bij een kunstuitleen kijken. Of bij Loods 5 in Zaandam, daar is de afdeling met kunstzinnige muurdingen best wel uitgebreid. Ik zag daar laatst deze en die vind ik wel leuk.
Het meisje met de parel van Vermeer in heel grote pixel:
Ze zijn er ook van andere beroemde schilderijen en ook in een maat kleiner. Het bestaat uit allemaal losse onderdelen die je zelf in elkaar kunt zetten, kost ergens tussen de ¤100 en ¤200.
dinsdag 15 januari 2013 om 09:42
dinsdag 15 januari 2013 om 09:48
Angeles Nieto komt erg in de buurt, ik vind vooral die stier erg leuk! Wat Ivetje heeft is weer iets heel anders maar die kleuren zijn erg mooi. We hebben geen zoon met ex voor aan de muur helaas, maar wel een hamster. Wat ik trouwens ook gaaf vind zijn dikke verflagen zodat het een 3D effect heeft. Ik ga eens goed rondneuzen op internet en in winkels.
Some flies are too awesome for the wall
dinsdag 15 januari 2013 om 13:42
quote:annie_de_rooij schreef op 15 januari 2013 @ 09:36:
Ik heb gehoord dat het tegenwoordig hip is om op de logeerkamer een uitvergrote foto van je volwassen zoon met zijn ex te hangen...
Ik heb gehoord dat het tegenwoordig hip is om op de logeerkamer een uitvergrote foto van je volwassen zoon met zijn ex te hangen...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.