Slaapkamer over, wat doe ik ermee?
zondag 4 mei 2025 om 00:11
Een luxeprobleem...
Ik heb 3 slaapkamers in huis, 2 ervan hebben een functie, maar die 3e verandert steeds in een soort rommelhok, er staat een crosstrainer en een kast. Verder eindigen de wasmanden daar, er staat een strijkplank, maar dat is het dan ook.
De kamer is 4 bij 2,5 met een hoog, maar schuin plafond.
Hebben jullie ideeën waardoor het niet steeds in een rommelhok veranderd?
We hebben nooit logees, iedereen woont dichtbij, dus er hoeft geen bed te komen.
Roept u maar
Ik heb 3 slaapkamers in huis, 2 ervan hebben een functie, maar die 3e verandert steeds in een soort rommelhok, er staat een crosstrainer en een kast. Verder eindigen de wasmanden daar, er staat een strijkplank, maar dat is het dan ook.
De kamer is 4 bij 2,5 met een hoog, maar schuin plafond.
Hebben jullie ideeën waardoor het niet steeds in een rommelhok veranderd?
We hebben nooit logees, iedereen woont dichtbij, dus er hoeft geen bed te komen.
Roept u maar

zondag 4 mei 2025 om 00:14
Dat is een slaapkamer.Badeendje92 schreef: ↑04-05-2025 00:13Hoe is de 2e kamer gevuld? Anders komen er straks allemaal ideeen die je daar misschien al hebt?
zondag 4 mei 2025 om 00:17
zondag 4 mei 2025 om 00:20
Geen thuiswerkplek nodig? Of een fijne kleedkamer? Anders zou ik grote (inbouw) kasten plaatsen zodat je je “rommel” netjes kan opbergen.
zondag 4 mei 2025 om 00:47
Een thuiswerkplek heb ik "helaas" niet nodig, anders had ik het wel geweten
Een inloopkast van 10m2?
Washok is wel een idee, maar de enige reden dat die wasmanden er staan is omdat ik dan die dag even geen tijd heb om te strijken oid.
Het is nu vooral een heel erg lege kamer, zonder bestemming. Voelt zo kaal...

Een inloopkast van 10m2?
Washok is wel een idee, maar de enige reden dat die wasmanden er staan is omdat ik dan die dag even geen tijd heb om te strijken oid.
Het is nu vooral een heel erg lege kamer, zonder bestemming. Voelt zo kaal...
zondag 4 mei 2025 om 01:45
Mijn 'spare' is kleiner (3x2) maar daar heb ik 1 kastenwand gemaakt met hoge billy's van ikea aan ene kant en 2 lage met een uitschuifbaar bureau aan de andere kant.
Naast de deur een kapstok voor winterjassen enz. Zeker met verjaardagen en vistite handig om even de kapstok beneden leeg te kunnen ruimen.
Maar links of rechtsom blijft t rommelig
Naast de deur een kapstok voor winterjassen enz. Zeker met verjaardagen en vistite handig om even de kapstok beneden leeg te kunnen ruimen.
Maar links of rechtsom blijft t rommelig
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in