Smaakjes Dolce Gusto
vrijdag 22 juli 2016 om 12:21
Ik ben een week geleden getrouwd en we hebben o.a. een Dolce Gusto cadeau gekregen. Hiervoor hadden we een Senseo en die is gesneuveld, dus ik vond het nu tijd voor een beter apparaat en hoorde veel positiefs over een Dolce Gusto. Nu ben ik heel erg benieuwd wat jullie favoriete smaakjes zijn. We zijn nu nog op huwelijksreis, maar zodra we terug zijn gaan we de Dolce Gusto uitgebreid uitproberen.
Dus, brand los: welke smaakjes moet ik absoluut proberen en welke vielen juist enorm tegen?
Dus, brand los: welke smaakjes moet ik absoluut proberen en welke vielen juist enorm tegen?
vrijdag 22 juli 2016 om 12:48
Ik heb die cupjes van Perla ook een paar keer gekocht, maar die werken bij ons niet goed! De cupjes die wel goed gaan duren een eeuwigheid voordat het kopje vol is, en de cupjes die het niet doen 'ontploffen'!!! Heb je allemaal koffiedrek in je kopje!
Ik koop ze bij Dirk van den Broek, zijn ze bij ons het goedkoopst
Ik koop ze bij Dirk van den Broek, zijn ze bij ons het goedkoopst
vrijdag 22 juli 2016 om 13:06
quote:Idris schreef op 22 juli 2016 @ 12:58:
De cupjes die er het vaakst in gaan zijn de Cafe au Lait en de gele gewone koffie.
De smaken met dubbele cups zijn echt prijzig. Omgerekend iets van €0,80 per kopje (cappuccino bijvoorbeeld). Ik neem daar max 1 van per dag.
Dit had ik letterlijk zo kunnen schrijven.
Geheel mee eens dus.
De cupjes die er het vaakst in gaan zijn de Cafe au Lait en de gele gewone koffie.
De smaken met dubbele cups zijn echt prijzig. Omgerekend iets van €0,80 per kopje (cappuccino bijvoorbeeld). Ik neem daar max 1 van per dag.
Dit had ik letterlijk zo kunnen schrijven.
Geheel mee eens dus.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar