Smaakjes Dolce Gusto

22-07-2016 12:21 16 berichten
Ik ben een week geleden getrouwd en we hebben o.a. een Dolce Gusto cadeau gekregen. Hiervoor hadden we een Senseo en die is gesneuveld, dus ik vond het nu tijd voor een beter apparaat en hoorde veel positiefs over een Dolce Gusto. Nu ben ik heel erg benieuwd wat jullie favoriete smaakjes zijn. We zijn nu nog op huwelijksreis, maar zodra we terug zijn gaan we de Dolce Gusto uitgebreid uitproberen.

Dus, brand los: welke smaakjes moet ik absoluut proberen en welke vielen juist enorm tegen?
Ik vind ze allemaal lekker en goed. Ik ben groot fan van DG.
Ik vind alleen de chococino en chocolademelk niet lekker.

Maar goed, ik word altijd misselijk van vloeibare chocola.

De light varianten vind ik trouwens ook niet zo heel erg lekker. Voor de rest is het heerlijke koffie
Light koop ik niet en chocomel drink ik niet. De Chococino kan ik in de winter nog wel waarderen.
Cafe au lait, marakesh tea en chai tea latte.
Wij drinken het liefst Lungo (oranje verpakking). Cappuccino is ook lekker, maar nogal duur.

Gefeliciteerd met jullie trouwdag trouwens! Fijne vakantie nog en daarna lekker genieten van jullie nieuwe Dolce .
Dank! Ik las trouwens dat ze zelfs ijsthee hebben voor de DG. Dat lijkt me echt heel erg smerig, of niet?
Alle reacties Link kopieren
Bij de AH heb je cupjes van de perla is net iets goedkoper. Chai tea latte is mijn favoriet
Ik heb die cupjes van Perla ook een paar keer gekocht, maar die werken bij ons niet goed! De cupjes die wel goed gaan duren een eeuwigheid voordat het kopje vol is, en de cupjes die het niet doen 'ontploffen'!!! Heb je allemaal koffiedrek in je kopje!

Ik koop ze bij Dirk van den Broek, zijn ze bij ons het goedkoopst
De cupjes die er het vaakst in gaan zijn de Cafe au Lait en de gele gewone koffie.

De smaken met dubbele cups zijn echt prijzig. Omgerekend iets van €0,80 per kopje (cappuccino bijvoorbeeld). Ik neem daar max 1 van per dag.
Heeft iemand de cappuccino ijs al eens geprobeerd? Hoe is die?
quote:Idris schreef op 22 juli 2016 @ 12:58:

De cupjes die er het vaakst in gaan zijn de Cafe au Lait en de gele gewone koffie.

De smaken met dubbele cups zijn echt prijzig. Omgerekend iets van €0,80 per kopje (cappuccino bijvoorbeeld). Ik neem daar max 1 van per dag.

Dit had ik letterlijk zo kunnen schrijven.

Geheel mee eens dus.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Choco caramel, hmmm al weet ik niet of die ondertussen al in NL te krijgen is.
Ik zweer bij Latte Machiato, of cafe au lait
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
quote:zecora schreef op 22 juli 2016 @ 13:22:

Choco caramel, hmmm al weet ik niet of die ondertussen al in NL te krijgen is.Op de NL site in elk geval wel, dus die wil ik zeker proberen! Dol op chocolade en caramel.
vooral Lungo (ook intense) en espresso (intense) kopen we hierzo

bij ah heb ik een exclusieve korting voor deze week 5 pakken voor 24 euro, maar denk niet dat dat doe..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven