Spam pardoes je eigen poes

13-05-2015 11:16 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de kattenliefhebbers, crazy cat ladies, zij zonder leven maar met poes. En zij met een leven maar toch een poes willend.

Het grote vivaforum poezen topic. Voor al je poezenvragen, poezenweetjes en het spammen met je poezen foto's. Groot, klein, kaal, zwart, rood, dik, met of zonder staart, op vier of op drie poten.... Alles is welkom en alles kan hier zolang het maar over het beest gaat.

"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Oh wat een leuke foto`s.

Ik kom ook vanavond. Zal heel bescheiden er eentje uitzoeken van de 8000 foto`s
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Pepper was pas 4 weken toen ze bij ons kwam. Ze was gevonden in een zak in de sloot met drie siblings die het niet hadden overleefd. We hadden toen alleen Thomas een Moos (beiden volwassen). Omdat Pepper met de fles werd grootgebracht de eerste paar weken en ze zo klein was, was ze geen bedreiging. Ze kroop meteen bij Thomas (reus), en die vond haar stinken dus die gaf haar meteen een wasbeurt. Ik was echt bang dat hij haar dood zou bijten, maar niets was minder waar. Hij bracht haar zelfs naar de kattenbak (want ze was nog niet zindelijk). En ze sliep tussen zijn poten. Tot op de dag van vandaag zijn ze heel erg verliefd op elkaar. Dit is een van de mooiste foto's van die twee vind ik.

http://nl.tinypic.com/r/2uo5qhv/8

Onze twee jeweetwelkaters. Op de voorgrond terrorkitten van net 1, en achter onze lieve knuffelkerel
Terwijl ik achter mijn pc zit is terrorkitten vreselijk opdringerig aandacht aan het trekken. Dat begint met duwen, vervolgens likt hij drie keer aan mijn arm en dan 'hap!'. Het is ook een vasthoudend kereltje want ik kan hem minstens 10 keer weg zetten en dan denkt hij dat ik me vergis, of zo. Vervolgens komt hij via de andere kant en springt dan bovenop mijn toetsenbord. Gezellig hoor
quote:adorabull schreef op 13 mei 2015 @ 13:06:

Tot op de dag van vandaag zijn ze heel erg verliefd op elkaar. Dit is een van de mooiste foto's van die twee vind ik.

[img]http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-TMQECRXW.jpg[/img]

Wat ontzettend lief!

Onze twee poezen zijn tegelijkertijd uit het asiel gekomen toen ze resp. 4 en 3 maanden oud waren, maar die liggen zelden zo schattig samen (als ze het wel doen, roep ik meteen mijn vriend of andersom: 'Kijk nou! Cuuuuuute!'). De kleinste is wel vanaf dag 1 verliefd op mijn vriend. Ik geloof niet dat ze me als concurrentie ziet, niemand is toch zo leuk als zij?
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Aaah wat een enorm lieve foto adorabull.

Wij doen dat ook botanietje. Zodra één van de twee katten lief ligt/zit, iets grappigs doet dan roepen we meteen elkaar om even te komen kijken haha.
Bekent ook dat ze zonder na te denken het poesvolk wel eens roept met een; 'kom eens bij mama!'

Vriend doet dat trouwens ook. Die is 'papa'

Oh wat erg!!!
Bij ons is de onderverdeling, de witte hoort bij mij en de bruine hoort bij mijn man.

Ze zijn niet elkaars beste vrienden, maar tolereren elkaar

En als ik zeg Baasje komt eraan staan ze voor de deur te kijken of mijn man binnen komt
quote:szrr_91 schreef op 13 mei 2015 @ 11:38:

*crazy cat lady meldt zich*

http://nl.tinypic.com/r/1215yip/8

Mijn poes! He-le-maal verliefd op Die ogen!
quote:boterhammie schreef op 13 mei 2015 @ 11:45:

[IMG]http://i61.tinypic.com/24ct6d2.jpg[/IMG]

Incognito
quote:adorabull schreef op 13 mei 2015 @ 12:01:

[afbeelding]

Naam officieel: niet uit te spreken

Geslacht: Man (castraat)

Roepnaam: Thomas

Bijnamen: Tommie/vriendelijke reus

Leeftijd: 9

[afbeelding]

Naam officieel: niet uit te spreken

Geslacht: Vrouw (geholpen)

Roepnaam: Moosje

Bijnamen: Pielemoos

Leeftijd: 11

[afbeelding]

Naam officieel: Thijs

Geslacht: Man (castraat)

Roepnaam: Thijs

Bijnaam: Stinkerd/leukerd

Leeftijd: 5

[afbeelding]

Naam officieel: Miss Pepper

Geslacht: Vrouw (geholpen)

Roepnaam: Pepper

Bijnamen: Rikkepik/vrolijkerd

Leeftijd: 4

[afbeelding]

Naar de kapper geweest voor de zomer

[afbeelding]

Feeding time!!!Ook al van die mooierds!
(en tvp)
quote:adorabull schreef op 13 mei 2015 @ 13:06:

Pepper was pas 4 weken toen ze bij ons kwam. Ze was gevonden in een zak in de sloot met drie siblings die het niet hadden overleefd. We hadden toen alleen Thomas een Moos (beiden volwassen). Omdat Pepper met de fles werd grootgebracht de eerste paar weken en ze zo klein was, was ze geen bedreiging. Ze kroop meteen bij Thomas (reus), en die vond haar stinken dus die gaf haar meteen een wasbeurt. Ik was echt bang dat hij haar dood zou bijten, maar niets was minder waar. Hij bracht haar zelfs naar de kattenbak (want ze was nog niet zindelijk). En ze sliep tussen zijn poten. Tot op de dag van vandaag zijn ze heel erg verliefd op elkaar. Dit is een van de mooiste foto's van die twee vind ik.

[afbeelding] Geweldige pleegvader!
quote:adorabull schreef op 13 mei 2015 @ 13:37:

Bekent ook dat ze zonder na te denken het poesvolk wel eens roept met een; 'kom eens bij mama!'

Vriend doet dat trouwens ook. Die is 'papa'

Oh wat erg!!!

Oh wij zijn nog veel erger. Geef jij de kinderen even eten, schat?! Roep ik dan naar mijn man. Of dan wil de poes iets hebben maar ik wil het niet geven en dan zeg ik: probeer maar bij papa

Yes it's bad.
Mijn Griekse vriend Dimitris.

7 jaar geleden gevonden op vakantie, meer dood dan levend.

En de dikke oude dame Biebs

Een Brits Korthaar van 13 jaar. Lopen kan ze bijna niet meer ivm vergevorderde artrose.

Cats rule (dogs drule... )!

Hier ook een crazy cat lady.

Wij hebben een rode poes van maar liefst 17 jaar. Maar ze is nog supergezond en actief!

En we hebben een heilige birmaan van 2 jaar. We hadden tot voor kort zijn broertje ook, maar die is eind januari overleden Vind ik echt nog steeds heel erg jammer. Het was zo leuk, 2 van die kleffe broertjes...

Heel misschien krijgen we binnenkort nog een kat erbij. Een heilige birmaan van 3 jaar waar we binnenkort gaan kijken. Spannend!

@Adorabull: zijn 2 van jouw katten (ben de namen ff kwijt) ragdolls? En ik noem mezelf ook altijd "mama" als ik tegen de katten praat Is als een grapje begonnen en toen een beetje blijven hangen.
Ooh wat leuk zoveel schattige katten . Hier nog een crazy cat lady.

Op de voorgrond Gup (toen 16, nu helaas niet meer in leven), en daarachter Lotje (16). Ondanks dat ze hele verschillende karakters hebben, vormden ze wel echt een kattentweetal. .
TVP
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Wat een toeval dit topic.

Wij hebben altijd katten gehad maar man is er eigenlijk niet zo weg van. Toen ze alle 3 dood waren kwam er geen nieuwe.

Maar puberdochter heeft hem omgepraat en vandaag kregen wel het nieuws dat er bij een kennis 3 kittens zijn geboren. 1 daarvan wordt van ons!
quote:vivapimpelmees schreef op 13 mei 2015 @ 19:00:

Maar puberdochter heeft hem omgepraat en vandaag kregen wel het nieuws dat er bij een kennis 3 kittens zijn geboren. 1 daarvan wordt van ons!

Leuk!!!

Hier een rode poes, komt altijd stoer naar onbekenden aanlopen, maar is er eigenlijk bang voor. Laat zich door niemand aanhalen (loopt snel weg) behalve door mij en vriend, dan is ze echt een knuffelkont
..
quote:vivapimpelmees schreef op 13 mei 2015 @ 19:00:

Wat een toeval dit topic.

Wij hebben altijd katten gehad maar man is er eigenlijk niet zo weg van. Toen ze alle 3 dood waren kwam er geen nieuwe.

Maar puberdochter heeft hem omgepraat

Klinkt bekend haha!

Toen bij ons de eerste kat overleed zei m'n vader: nooit meer. Hij kende alleen de overredingskracht van 2 pubers niet .

Dus die nieuwe kat kwam er natuurlijk en ze is al 15 jaar zijn grote vriendin.

Sjongejongejongejonge........
Wij zijn al een jaar of 5 katloos nu.

Goh, kan niet wachten!
[IMG]http://i60.tinypic.com/r2kbhy.jpg[/IMG]

Kijken of dit lukt
Niet dus

Ik plak hem wel even voor je, heb ik gelijk per ongeluk mijn tvp
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven