Spuitsneeuw.

13-12-2011 21:00 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie moet je tegenwoordig vermoorden om aan sjablonen voor spuitsneeuw te komen.Gewoon die papieren dingen.

Ik ben al langs de wibra, xenos, blokker, kruidvat en action geweest.. Zucht.

Heeft iemand ze toevallig ergens gezien?
Zelf knippen? Lijkt me een stuk minder werk dan iemand omleggen. Anders kan je ook bij een hobbywinkel als de pipo's kijken.
(Je) kinderen laten knutselen?
Ik heb ze bij het tuincentrum vandaan. Hornbach ofzo dus overigens zijn de mijne van plastic en dus herbruikbaar. Heb je niet hetzelfde probleem volgend jaar weer :P
Even googlen, dan komen ze vanzelf naar boven. Uitprinten en uitsnijden. Kun je meteen je agressie kwijt .
vandaag in mijn handen gehad bij V&D. Niet gekocht, want wil geen spuitsneeuw. Dacht wel: "goh, dat ze die nog verkopen, wie doet er nu nog aan spuitsneeuw"
Je hebt ook van die vormpjes om koekjes te bakken.

Kan je gebruiken én om te tekenen op papier en dan knippen én om koekjes mee te bakken. Er zijn ook koekjes die je in de kerstboom kunt hangen.

Hoef je op niemand te schieten. (Ik heb net het nieuws gezien.
quote:daydream schreef op 13 december 2011 @ 21:04:

(Je) kinderen laten knutselen?

Bedankt voor de reacties allemaal

Mijn kleine heeft een hekel aan knutselen jammer genoeg.

Als hij iets moet knippen word ie helemaal gek en roept dan iets van:" ik haak knutsellen!". Zal het hem maar niet aandoen.

@sassafras haha, ik dus. 1 jaar gedaan en die kleine is hooked.

@ nike goed idee!

@ pumps..ehm, mijn koekvormpjes heb ik weggegooid na 10 mislukte pogingen tot bakken. En ja..zelfs zandkoekjes kunnen mislukken

@ivetje plastick zou wel handig zijn ja. Even kijken of er een tuincentrum in de buurt is.

Thanx allemaal!
Zo moeilijk is het niet om sterretjes en engeltjes uit een A4tje te knippen, desnoods zoek je ze op het Internet, ff printen, knippen, spuiten en klaar is Cheerlesscard.
verba volant, scripta manent.
Ik weet niet waar je precies woont, maar ik heb ze volgens mij in Leusden gekocht. Die hebben een hele grote kerstshow. Zou even kijken of er zo'n soort tuincentrum ofzo in de buurt zit, met een wat uitgebreidere show. Hornbach weet ik overigens niet seker hoor, zou eerst een echt tuincentrum proberen
quote:Ivetje schreef op 13 december 2011 @ 21:36:

Ik weet niet waar je precies woont, maar ik heb ze volgens mij in Leusden gekocht. Die hebben een hele grote kerstshow. Klopt, da's bij de Eurofleur*. Gewèldige kerstmarkt daar, de winterEfteling is er niets bij
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
quote:MarianneDavids schreef op 13 december 2011 @ 21:35:

Zo moeilijk is het niet om sterretjes en engeltjes uit een A4tje te knippen, desnoods zoek je ze op het Internet, ff printen, knippen, spuiten en klaar is Cheerlesscard.

Daarom zei ik al, goed idee

Ik had er niet eens aan gedacht om het uit te printen.

Het gaat ook niet om de moeite hoor.

Gewoon geirriteerd omdat ik dacht ze nog te hebben, niet dus.

Dan maar even halen, ook niet dus.

En nu uitgetelt met verrot bekken van teveel lopen op de bank.
quote:Ivetje schreef op 13 december 2011 @ 21:36:

Ik weet niet waar je precies woont, maar ik heb ze volgens mij in Leusden gekocht. Die hebben een hele grote kerstshow. Zou even kijken of er zo'n soort tuincentrum ofzo in de buurt zit, met een wat uitgebreidere show. Hornbach weet ik overigens niet seker hoor, zou eerst een echt tuincentrum proberen

Dat is echt een heel eind uit de buurt jammer genoeg :(

Ik ga het nog bij de v&d proberen en anders toch printen.

Kan ook niet te lang lopen nu anders was ik wel even naar de markt gegaan ofzo. Tuincentrum is best een eind uit de buurt helaas.
Ik heb ze bij de zeeman gekocht vorige week,een set van 10 sjablonen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven