Statische raamfolie blijft niet zitten. Iemand tips?

zondag 10 april 2011 om 19:37

zondag 10 april 2011 om 19:42

zondag 10 april 2011 om 19:47
zondag 10 april 2011 om 19:51
quote:Botervliegje schreef op 10 april 2011 @ 19:47:
Dat opnieuw natmaken en nog ene keer en nog een keer en nog een keer heb ik vandaag wel tot dertig keer opnieuw gedaan. Zelfs het hele raam weer ontvet en van voor af aan begonnen. Daarna nog een keer geprobeerd, maar met een nieuwe rol folie. Het wil niet blijven plakken.Heeft de zon de hele dag op dat raam geschenen?
Dat opnieuw natmaken en nog ene keer en nog een keer en nog een keer heb ik vandaag wel tot dertig keer opnieuw gedaan. Zelfs het hele raam weer ontvet en van voor af aan begonnen. Daarna nog een keer geprobeerd, maar met een nieuwe rol folie. Het wil niet blijven plakken.Heeft de zon de hele dag op dat raam geschenen?
“Don’t look back – you’re not going that way.”

zondag 10 april 2011 om 20:08
Wat zou kunnen is dat je met de trekker te hard trekt en het folie iets uitrekt.
Kan verder ook niet bedenken wat het anders kan zijn.
Je hebt het niet nat gemaakt met een sopje toch hè?
Want het moet met "gewoon" water nl.
Sop gebruik je alleen als er een kleeflaag achter zit.
Kan verder ook niet bedenken wat het anders kan zijn.
Je hebt het niet nat gemaakt met een sopje toch hè?
Want het moet met "gewoon" water nl.
Sop gebruik je alleen als er een kleeflaag achter zit.

zondag 10 april 2011 om 20:21
Het "trekken"moet trouwens wel vanaf het midden naar opzij en omhoog/omlaag gebeuren.
http://www.kleurmijninter ... ie_info_electrostatische_ folie aanbrengen
http://www.kleurmijninter ... ie_info_electrostatische_ folie aanbrengen

zondag 10 april 2011 om 20:29
zondag 10 april 2011 om 20:29
quote:Botervliegje schreef op 10 april 2011 @ 20:25:
Raam heb ik ontvet met water met een beetje ajax spray appel. Zelfde als in de keuken waar het wel blijft plakken.
Oude rol kan haast niet, het is een redelijk nieuw patroon.Probeer eens te ontvetten met pure spiritus op een doekje, ook even de achterzijde van het folie meenemen.
Raam heb ik ontvet met water met een beetje ajax spray appel. Zelfde als in de keuken waar het wel blijft plakken.
Oude rol kan haast niet, het is een redelijk nieuw patroon.Probeer eens te ontvetten met pure spiritus op een doekje, ook even de achterzijde van het folie meenemen.

zondag 10 april 2011 om 22:13