Steiger/sloophouten tuinmeubels

16-05-2010 22:00 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mooi!! Want al die gezellige nep rotan meuk komt er niet in hier. Duur is het ook niet, niet duurder dan de plastic riettoestanden.

Maar is het ook duurzaam en praktisch?

Do tell jou ervaringen met sloop/steigerhout.

Deze laatste foto geeft leuk weer wat er moet komen hier. Doe ik alleen allemaal verschillende rugkussens.
Hmmm, mag niet...

Zo dan: klik hier

De hoekbank met de rode kussens.
Heb je een grote tuin Suus?

Ik vind de bank heel leuk, maar het lijkt me alleen praktisch als je plek genoeg hebt voor nog wat losse stoelen er omheen. Anders zit je allemaal zo op een rijtje bij het bbq'en
The time is now
En dan deze eettafel met krukken erbij:

quote:Banba schreef op 16 mei 2010 @ 22:07:

Heb je een grote tuin Suus?

Ik vind de bank heel leuk, maar het lijkt me alleen praktisch als je plek genoeg hebt voor nog wat losse stoelen er omheen. Anders zit je allemaal zo op een rijtje bij het bbq'en Ik was nog niet klaar Ban
Oh, ik zie het al, je hebt een grote tuin
The time is now
Ja, supermooi, moet je doen. Verder geen ervaring ofzo
The time is now
Yes dear. Klein huis, grote tuin...
Mooi! En die site is ook handig, thanks!
Moooooooooooooi die hoekbank! Maar wel veul te duur, veel makkelijker en goedkoper om zelf te maken! (Dusseuh bedankt voor de link )
quote:Suze2 schreef op 16 mei 2010 @ 22:10:

Yes dear. Klein huis, grote tuin...

Super hoor, wij zijn net aan het verhuizen en gaan meer dan halveren qua tuin. Voor de rest gaan we er alleen maar op vooruit, maar die tuin ga ik nog missen.

Is zelf maken een optie? Scheelt heel veel geld, denk ik.
The time is now
Ik heb een sloophouten tafel buiten en het is mooi maar een doekje er overheen halen gaat lastig en ik heb ook al splinters gehad. Goed laten afwerken dus!
Heel mooi. Maar wel je eerste plaatje, 2de vind ik minder met al die losse kussentjes.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Leuk! Maar... zorg voor goede kwaliteit, anders zit je de hele zomer vol splinters. Je kunt het ook zelf maken, gewoon hout kopen, toetakelen met een hamer ( om het oud te laten lijken) en in de grijze beits zetten. Kussens bij de Kwantum ofzo, en voila
Sarah S is al aan het timmeren.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Welnee, hier geldt nog zondagsrust he
mijn zus en ik hebben zelf voor haar 2 banken in elkaar getimmerd! eigenlijk zonder ontwerp alleen wetende dat er een matras in moest kunnen :-) dat is nu al zo'n 4 jaar geleden en hij heeft zelfs een verhuizing overleefd! we zijn er nog trots op, lang leve klussen met zussen!
quote:Sarah Scott schreef op 16 mei 2010 @ 22:26:

Welnee, hier geldt nog zondagsrust he Nu weten we allemaal dat jij in kutteklappenveen-radiel woont.
Welnee, iedereen (behalve jij dan) weet dat ik in Duitsland woon.
Kütteapplaudbog-Rädiel dan.
PHAhahahAHAHahahaha Nouschi hihihi
Ik vind het leuk dat je een foto neerzet, maar jammer dat je dan weer gelijk andere spullen moet afkraken, is toch nergens voor nodig?

Ziet er best leuk uit, maar ziet er ook uit alsof ik het zelf in een middagje in elkaar kan zetten
Jij hebt nep rotan meuk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven