Ik vind de bank heel leuk, maar het lijkt me alleen praktisch als je plek genoeg hebt voor nog wat losse stoelen er omheen. Anders zit je allemaal zo op een rijtje bij het bbq'en
Ik vind de bank heel leuk, maar het lijkt me alleen praktisch als je plek genoeg hebt voor nog wat losse stoelen er omheen. Anders zit je allemaal zo op een rijtje bij het bbq'en Ik was nog niet klaar Ban
Super hoor, wij zijn net aan het verhuizen en gaan meer dan halveren qua tuin. Voor de rest gaan we er alleen maar op vooruit, maar die tuin ga ik nog missen.
Is zelf maken een optie? Scheelt heel veel geld, denk ik.
Ik heb een sloophouten tafel buiten en het is mooi maar een doekje er overheen halen gaat lastig en ik heb ook al splinters gehad. Goed laten afwerken dus!
Heel mooi. Maar wel je eerste plaatje, 2de vind ik minder met al die losse kussentjes.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Anoniem_82338
zondag 16 mei 2010 om 22:20
Leuk! Maar... zorg voor goede kwaliteit, anders zit je de hele zomer vol splinters. Je kunt het ook zelf maken, gewoon hout kopen, toetakelen met een hamer ( om het oud te laten lijken) en in de grijze beits zetten. Kussens bij de Kwantum ofzo, en voila
mijn zus en ik hebben zelf voor haar 2 banken in elkaar getimmerd! eigenlijk zonder ontwerp alleen wetende dat er een matras in moest kunnen dat is nu al zo'n 4 jaar geleden en hij heeft zelfs een verhuizing overleefd! we zijn er nog trots op, lang leve klussen met zussen!
Anoniem_82338
zondag 16 mei 2010 om 22:33
quote:Sarah Scott schreef op 16 mei 2010 @ 22:26:
Welnee, hier geldt nog zondagsrust he Nu weten we allemaal dat jij in kutteklappenveen-radiel woont.
Anoniem_15888
zondag 16 mei 2010 om 22:49
Welnee, iedereen (behalve jij dan) weet dat ik in Duitsland woon.