Strakke leren hoekbank voor niet zo duur...

maandag 22 september 2008 om 15:11
Kijk hier eens http://www.zitmaxx.eu/Welkom.aspx
Die heeft mooie en niet zo dure hoekbanken in stof en leer.
Die heeft mooie en niet zo dure hoekbanken in stof en leer.
maandag 22 september 2008 om 15:50
quote:Maricke schreef op 22 september 2008 @ 15:16:
Wat vind je duur?
In haar OP staat dat ze allemaal meer dan 2000 kosten, dus ik neem aan dat ze iets daaronder wil.
Ikea, Trendhopper etc.
Trouwens, soms kun je beter wat meer geld betalen voor iets waar je langer mee doet dan dat je een goedkope bank koopt die zo weer 'op' is. Nu is het misschien een hoop geld, maar daar heb je ook jarenlang plezier van!
Wat vind je duur?
In haar OP staat dat ze allemaal meer dan 2000 kosten, dus ik neem aan dat ze iets daaronder wil.
Ikea, Trendhopper etc.
Trouwens, soms kun je beter wat meer geld betalen voor iets waar je langer mee doet dan dat je een goedkope bank koopt die zo weer 'op' is. Nu is het misschien een hoop geld, maar daar heb je ook jarenlang plezier van!
...
maandag 22 september 2008 om 16:16
quote:queenie1 schreef op 22 september 2008 @ 15:50:
[...] Trouwens, soms kun je beter wat meer geld betalen voor iets waar je langer mee doet dan dat je een goedkope bank koopt die zo weer 'op' is. Nu is het misschien een hoop geld, maar daar heb je ook jarenlang plezier van!Altijd fijn zo'n belerend vingertje! HEERLIJK!
[...] Trouwens, soms kun je beter wat meer geld betalen voor iets waar je langer mee doet dan dat je een goedkope bank koopt die zo weer 'op' is. Nu is het misschien een hoop geld, maar daar heb je ook jarenlang plezier van!Altijd fijn zo'n belerend vingertje! HEERLIJK!
maandag 22 september 2008 om 17:06
quote:Trouwens, soms kun je beter wat meer geld betalen voor iets waar je langer mee doet dan dat je een goedkope bank koopt die zo weer 'op' is. Nu is het misschien een hoop geld, maar daar heb je ook jarenlang plezier van!
Zelf koop ik liever iets goedkopers, zodat ik na een paar jaar weer eens wat anders kan kopen. Mijn schoonmoeder koopt altijd dure dingen, die dan eigenlijk weer niet echt gebruikt mogen worden, zodat ze er jaren mee kan doen. Tuinstoelkussens altijd met een handdoek erop, leren bankstel met een plaid erop e.d. Alles zodat het maar mooi blijft en ze er 20 jaar 'plezier' van kan hebben.
Dan koop ik liever iets goedkopers en dan lekker na een paar jaar weer wat anders kopen en dus lekker afwisselen.
Zelf koop ik liever iets goedkopers, zodat ik na een paar jaar weer eens wat anders kan kopen. Mijn schoonmoeder koopt altijd dure dingen, die dan eigenlijk weer niet echt gebruikt mogen worden, zodat ze er jaren mee kan doen. Tuinstoelkussens altijd met een handdoek erop, leren bankstel met een plaid erop e.d. Alles zodat het maar mooi blijft en ze er 20 jaar 'plezier' van kan hebben.
Dan koop ik liever iets goedkopers en dan lekker na een paar jaar weer wat anders kopen en dus lekker afwisselen.
maandag 22 september 2008 om 17:28
quote:Daantje1970 schreef op 22 september 2008 @ 17:06:
[...]
Daar heb je ook gelijk in. En je moet het wel gewoon kunnen gebruiken.
Kijk als je een goedkope bank hebt die al snel kaal/lelijk/vies/ inzakkerig wordt zodat je na 4 jaar weer een nieuwe moet kopen, kun je beter een goede bank kopen die duurder is en waar je 10 jaar mee doet. Dat bedoelde ik ermee.
[...]
Daar heb je ook gelijk in. En je moet het wel gewoon kunnen gebruiken.
Kijk als je een goedkope bank hebt die al snel kaal/lelijk/vies/ inzakkerig wordt zodat je na 4 jaar weer een nieuwe moet kopen, kun je beter een goede bank kopen die duurder is en waar je 10 jaar mee doet. Dat bedoelde ik ermee.
...

maandag 22 september 2008 om 17:31
Je hebt gelijk hoor Queenie, goedkoop kan duurkoop zijn maar ik kan me ook best opwinden over een doodgewone bank die dan 3.500 euro moet kosten. Wat een geld voor iets waar je met het grootste gemak een beker chocomel overheen knoeit of zoals ik laatst een bakje inktzwarte sojasaus. Ik koop iedere 5 jaar een nieuwe bank en dan koop ik bij prima winkels (Practica bijvoorbeeld) maar niet héle dure winkels.
maandag 22 september 2008 om 17:45
quote:queenie1 schreef op 22 september 2008 @ 17:35:
Tenzij de bank helemaal geweldig is, vind ik 1500-2000 euro ook genoeg geld voor een bank. Maar leren banken zijn al snel duurder. Onze bank is ook wel aan vervanging toe, dus ik kijk ook een beetje rond.Doe je daar dan ook nog eens 10 jaar mee???
Tenzij de bank helemaal geweldig is, vind ik 1500-2000 euro ook genoeg geld voor een bank. Maar leren banken zijn al snel duurder. Onze bank is ook wel aan vervanging toe, dus ik kijk ook een beetje rond.Doe je daar dan ook nog eens 10 jaar mee???
maandag 22 september 2008 om 17:50
quote:Daar heb je ook gelijk in. En je moet het wel gewoon kunnen gebruiken.
Kijk als je een goedkope bank hebt die al snel kaal/lelijk/vies/ inzakkerig wordt zodat je na 4 jaar weer een nieuwe moet kopen, kun je beter een goede bank kopen die duurder is en waar je 10 jaar mee doet. Dat bedoelde ik ermee.Ik snap het. Al koop ik zelf liever om de 4 jaar een andere bank, dan om de 10 jaar. Tot nu toe eigenlijk altijd gedaan.
Kijk als je een goedkope bank hebt die al snel kaal/lelijk/vies/ inzakkerig wordt zodat je na 4 jaar weer een nieuwe moet kopen, kun je beter een goede bank kopen die duurder is en waar je 10 jaar mee doet. Dat bedoelde ik ermee.Ik snap het. Al koop ik zelf liever om de 4 jaar een andere bank, dan om de 10 jaar. Tot nu toe eigenlijk altijd gedaan.
maandag 22 september 2008 om 18:31
Heb een aantal jaren geleden op Markplaats een handelaar gevonden...die kocht showroommodellen op bij allerlei meubelzaken. Een prachtig bankstel, stevige mooie goedreinigbare stof (danwel geen leer) ...ben gaan kijken in zijn loods. Kon nog afdingen op de prijs en was uitendelijk 350,- euro kwijt!! Met kinderen en dieren dacht ik...perfekt. Na een jaar of 3 nog steeds mooi, echt geen miskoop dus...en voor een prikkie.
Wat ik hier mee wil zeggen: zoeken op bv Marktplaats kan echt leuke verassende resultaten opleveren.
(Die betreffende handelaar is inmiddels elders aktief...weet alleen niet waar helaas..anders had ik je t adres wel gegeven..)
Wat ik hier mee wil zeggen: zoeken op bv Marktplaats kan echt leuke verassende resultaten opleveren.
(Die betreffende handelaar is inmiddels elders aktief...weet alleen niet waar helaas..anders had ik je t adres wel gegeven..)
maandag 22 september 2008 om 19:30
Bedankt voor jullie reacties! Eleonora, bij jouw winkel gaan we zeker eens langs, ziet er goed uit zo op de site!
Wij zijn inderdaad ook redelijk "snel" uitgekeken op een bank, zo'n vier jaar en dan willen we wel weer wat anders. Daarnaast nu twee kids, dus de tijd van dure bankstellen is wat ons betreft voorbij. Vandaar dus mijn vraag. En E 2000 is voor nu even mijn max.
Wij zijn inderdaad ook redelijk "snel" uitgekeken op een bank, zo'n vier jaar en dan willen we wel weer wat anders. Daarnaast nu twee kids, dus de tijd van dure bankstellen is wat ons betreft voorbij. Vandaar dus mijn vraag. En E 2000 is voor nu even mijn max.

maandag 22 september 2008 om 20:50
Ik kreeg deze week een folder van van Cranenebroek in de bus. Een hoekbank van echt leer voor 710 euro in bruin of zwart. Geen flauw idee of het iets is.
www.vancranenbroek.com
www.vancranenbroek.com
vrijdag 10 september 2010 om 15:30
Indien je nog zoekt,
Wij hebben verleden jaar een hoekbank gekocht bij meubelvoordeel in Amersfoort. Ben er zeer tevreden mee.
www.meubelvoordeel-amersfoort.nl/hoekbanken
groetjes Lisa
Wij hebben verleden jaar een hoekbank gekocht bij meubelvoordeel in Amersfoort. Ben er zeer tevreden mee.
www.meubelvoordeel-amersfoort.nl/hoekbanken
groetjes Lisa