Stylingadviseur(s) in de zaal ?
vrijdag 17 december 2010 om 08:18
Beste vroege vogels op deze vrijdagochtend.
Ik zit hier gezellig te forummen in mn werkkamertje en speel al lang met het idee deze ruimte eens wat beter in te richten. Nu lukt het mij maar niet om een mooi ontwerpje te maken. En dat terwijl de ruimte toch best aardig is.
Er staat nu een bureau met 2 pc's op, een open kast en een stoel. Nu keek ik laatst naar dat programma ' huizenjacht' en zag dat ze daar elke dag een gedeelte van een huis van iemand onder handen nemen.
Zijn er mensen die dit ook doen of weten waar..... zou wel belangstelling hebben....
Ik zit hier gezellig te forummen in mn werkkamertje en speel al lang met het idee deze ruimte eens wat beter in te richten. Nu lukt het mij maar niet om een mooi ontwerpje te maken. En dat terwijl de ruimte toch best aardig is.
Er staat nu een bureau met 2 pc's op, een open kast en een stoel. Nu keek ik laatst naar dat programma ' huizenjacht' en zag dat ze daar elke dag een gedeelte van een huis van iemand onder handen nemen.
Zijn er mensen die dit ook doen of weten waar..... zou wel belangstelling hebben....
vrijdag 17 december 2010 om 09:34
Waarom niet zelf inspiratie bij elkaar sprokkelen? Door bijv. bladen of internetsfeer sites als uitgangspunt te nemen? Daar moet je denk ik so wie so mee beginnen, voordat je een stylist om advies vraagt. Deze persoon zal toch van je willen weten wat je zoekt, wat je wil, welke sfeer je leuk vindt en welke niet, etc.
Dus een beetje voorstudie kan geen kwaad.
Dus een beetje voorstudie kan geen kwaad.
woensdag 22 december 2010 om 20:27