Stylingadviseur(s) in de zaal ?

17-12-2010 08:18 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste vroege vogels op deze vrijdagochtend.

Ik zit hier gezellig te forummen in mn werkkamertje en speel al lang met het idee deze ruimte eens wat beter in te richten. Nu lukt het mij maar niet om een mooi ontwerpje te maken. En dat terwijl de ruimte toch best aardig is.

Er staat nu een bureau met 2 pc's op, een open kast en een stoel. Nu keek ik laatst naar dat programma ' huizenjacht' en zag dat ze daar elke dag een gedeelte van een huis van iemand onder handen nemen.

Zijn er mensen die dit ook doen of weten waar..... zou wel belangstelling hebben....
Je bedoelt door een connaisseur onder handen laten nemen? Niet zelf dus?
Dat kan maar is vast erg duur. of style advies krijgen (waar je dan uiteraard voor betaald). Dan kan je het verder zelf uitvoeren.
Je kunt afstudeerders of stagiaires van ontwerp- en interieuropleidingen overwegen.
dat is een hele goede aubrey.
Waarom niet zelf inspiratie bij elkaar sprokkelen? Door bijv. bladen of internetsfeer sites als uitgangspunt te nemen? Daar moet je denk ik so wie so mee beginnen, voordat je een stylist om advies vraagt. Deze persoon zal toch van je willen weten wat je zoekt, wat je wil, welke sfeer je leuk vindt en welke niet, etc.

Dus een beetje voorstudie kan geen kwaad.
Nieuw behang doet al wonderen. Kozijnen in een mooie bijpassende kleur.

Mooie boekenkast en een planbord/prik/magneet/plakbord aan de muur. Nieuwe lampen: op bureau en aan het plafond. Plant erin: klaar!
Is dat geen duur idee voor een hobby/studeerkamer?

Bij eigen huis en tuin hebben ze laatst heel low budget, maar onwijs practisch en gaaf een studeerkamer verbouwd.

Misschien kun je de werkplannen op die site eens bekijken?

Kun je zelf eens kijken of je dat wat vindt misschien?

X en succes! Sam
Vaak bij interieurzaken hebben ze een stylist.

Op de site van VT wonen kun je een mood board maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven