Tapijt op trap reinigen, waarmee?

donderdag 27 mei 2010 om 18:12
Ik heb een tijdje terug tapijtreiniger van het 'merk' W5 (Lidl) gekocht... en vijf treden ermee behandeld volgens gebruiksaanwijzing. (het was pokkewerk, dus wilde eerst het resultaat even afwachten voordat ik de rest ook ging doen)
Toen ik ermee bezig was, dacht ik dat het niets hielp, maar een dag later zag ik dat die treden erg vlekkerig zijn geworden, bepaald geen verbetering dus.
Iemand een merk / middel waarmee het tapijt op de trap wél goed schoon wordt?
Toen ik ermee bezig was, dacht ik dat het niets hielp, maar een dag later zag ik dat die treden erg vlekkerig zijn geworden, bepaald geen verbetering dus.
Iemand een merk / middel waarmee het tapijt op de trap wél goed schoon wordt?

donderdag 27 mei 2010 om 18:57
donderdag 27 mei 2010 om 19:46
Idd bij een bouwmarkt een tapijtreiniger huren!
Fles tapijt-reiniger-shampoo erin van diezelfde bouwmarkt, en dan aan het 'stofzuigen'.
Niet alles gaat eruit, maar die gore toplaag krijg je er echt wel af.
Van je eerste 5 traptreden weet ik het niet, dat zal eraan liggen of de reiniger de stof zelf verkleurd/aangetast heeft, of gedeeltelijk wel/gedeeltelijk niet gereinigd.
Veel plezier met die tapijtreiniger!
(want o men, zo leuk om de kleur weer terug te zien komen)
Fles tapijt-reiniger-shampoo erin van diezelfde bouwmarkt, en dan aan het 'stofzuigen'.
Niet alles gaat eruit, maar die gore toplaag krijg je er echt wel af.
Van je eerste 5 traptreden weet ik het niet, dat zal eraan liggen of de reiniger de stof zelf verkleurd/aangetast heeft, of gedeeltelijk wel/gedeeltelijk niet gereinigd.
Veel plezier met die tapijtreiniger!
(want o men, zo leuk om de kleur weer terug te zien komen)