Te kleine badkamer
vrijdag 16 augustus 2013 om 13:55
Gek word ik ervan, onze kleine badkamer van 1 meter bij 2 meter! Je kan er je kont niet keren en met z'n tweeën in de badkamer wil je er het liefste weer zo snel mogelijk hard gillend uit rennen. Huis te koop zetten en verhuizen is de oplossing alleen door de strengere hypotheek regels moet je tegenwoordig samen een vaste baan hebben. Mijn man heeft dat wel en ik niet. Voorlopig kunnen we dus niks. Nou zitten we eraan te denken om de badkamer te veranderen door er een kleinere wastafel in te zetten zodat je iets meer ruimte om je heen hebt, maar heeft iemand nog een briljante tip om het ruimer te laten lijken? De badkamer is al wit, wit douchegordijn en zwarte mandjes op er plankje onder de spiegel. Ben door mijn ideeën heen. Tips please?!
vrijdag 16 augustus 2013 om 16:45
quote:mooiedromen schreef op 16 augustus 2013 @ 16:04:
Wat je badkamer betreft, je kan wel een spiegel ophangen om hem groter te laten lijken maar hij blijft even krap als je er met zijn tweeen in staat dus ik zie het nut er niet van in om daar geld aan uit te geven. Is het geen optie om in een aangrenzende slaapkamer de wasbak te maken? De waterleiding en afvoer hoef je dan alleen door die muur door te trekken.
Eens, ook met de wasbaktip,
Een spiegel is zelfs onhandig in een hele krappe ruimte, want je kunt niet meer tegen die wand aanleunen of iets aan een haakje hangen en je moet die spiegel vaak schoonmaken omdat je die snel onderspettert.
Wat je badkamer betreft, je kan wel een spiegel ophangen om hem groter te laten lijken maar hij blijft even krap als je er met zijn tweeen in staat dus ik zie het nut er niet van in om daar geld aan uit te geven. Is het geen optie om in een aangrenzende slaapkamer de wasbak te maken? De waterleiding en afvoer hoef je dan alleen door die muur door te trekken.
Eens, ook met de wasbaktip,
Een spiegel is zelfs onhandig in een hele krappe ruimte, want je kunt niet meer tegen die wand aanleunen of iets aan een haakje hangen en je moet die spiegel vaak schoonmaken omdat je die snel onderspettert.
vrijdag 16 augustus 2013 om 16:53
http://klus-info.nl/water ... kleine-badkamer-inrichten
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 16 augustus 2013 om 16:59
https://www.welke.nl/look ... ine-badkamer-volgens-Ikea
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 16 augustus 2013 om 17:45