Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
vrijdag 25 juni 2010 om 21:14
vrijdag 25 juni 2010 om 22:01
vrijdag 25 juni 2010 om 22:03
quote:Kletsmajoor schreef op 25 juni 2010 @ 21:32:
Plousje fijn dat het goed ging bij de tandarts!
Ik ben vandaag gaan sjoppen met dochter voor schoenen. Ze heeft een nieuw paar en ik ook
Ik heb lekkere Lushdingetjes voor mezelf gekocht
shampoo:
[afbeelding]
conditioner:
[afbeelding]
douchespul:
[afbeelding]
gezichtsspul:
[afbeelding]
en deo:
[afbeelding]
Ieuwwww, ik heb nog nooit een lush product gezien, iedereen hoor ik er maar over en hoe duur het is, maar het ziet er ook nog eens niet zo aantrekkelijk uit zeg. hahahahahahah
Oeps, de lush dingen he. Maar het zal wel heel lekker zijn?
Plousje fijn dat het goed ging bij de tandarts!
Ik ben vandaag gaan sjoppen met dochter voor schoenen. Ze heeft een nieuw paar en ik ook
Ik heb lekkere Lushdingetjes voor mezelf gekocht
shampoo:
[afbeelding]
conditioner:
[afbeelding]
douchespul:
[afbeelding]
gezichtsspul:
[afbeelding]
en deo:
[afbeelding]
Ieuwwww, ik heb nog nooit een lush product gezien, iedereen hoor ik er maar over en hoe duur het is, maar het ziet er ook nog eens niet zo aantrekkelijk uit zeg. hahahahahahah
Oeps, de lush dingen he. Maar het zal wel heel lekker zijn?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 25 juni 2010 om 22:20
Tipsy is trouwens geslaagd voor haar inburgeringsexamen.
Ze is vandaag weer naar buiten geweest. Ik had de deur even openstaan (kan best voor die paar minuten dacht ik ) en daar ging ineens een wit-zwarte vlek voorbij.
Buurvrouw kwam me nog roepen omdat Tipsy bij haar in de vensterbank zat (binnen dus ) maar tegen poezenbinnenkomtijd was ook Tipsy present. *heel trots op Tips*
Ze is vandaag weer naar buiten geweest. Ik had de deur even openstaan (kan best voor die paar minuten dacht ik ) en daar ging ineens een wit-zwarte vlek voorbij.
Buurvrouw kwam me nog roepen omdat Tipsy bij haar in de vensterbank zat (binnen dus ) maar tegen poezenbinnenkomtijd was ook Tipsy present. *heel trots op Tips*