Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 27 juni 2010 om 23:24
Ratteke, dapper hoor! Ik wil het ook wel graag maar ik durf het niet zo goed. Ben benieuwd hoe het jou vergaat (ik heb ook een bril/lenzen)
Wow, Leo, je ziet er erg mooi uit op je nieuwe foto's! Je groene ogen vallen ook veel meer op met je haar zo kort. Mooi hoor!!!!
MV, ik ga nu echt naar bed en niet verder aftellen. Ik hoop dat je ondanks je gemengde gevoelens, toch een mooie dag hebt, want dat verdien je, je bent een mooi mens!
Wow, Leo, je ziet er erg mooi uit op je nieuwe foto's! Je groene ogen vallen ook veel meer op met je haar zo kort. Mooi hoor!!!!
MV, ik ga nu echt naar bed en niet verder aftellen. Ik hoop dat je ondanks je gemengde gevoelens, toch een mooie dag hebt, want dat verdien je, je bent een mooi mens!
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 28 juni 2010 om 01:13
Mylene ik doe het nog even in het oude topic.
Van harte gefeliciteerd. Als je dan geen verjaarsvisite krijgt dan doen we het maar op het forum. Hier kan het ook. Ik heb net een bijna complete appeltaart weggegooid. Zonde maar de mieren hadden er bijna een flatgebouw in gebouwd leek het wel.
Tsja dat krijg je als je met dit weer vergeet de inmiddels ontdooide zoetigheid in de koelkast te zetten.
Maar ik heb een nieuwe voor je. Zonder beestjes.
Van harte gefeliciteerd. Als je dan geen verjaarsvisite krijgt dan doen we het maar op het forum. Hier kan het ook. Ik heb net een bijna complete appeltaart weggegooid. Zonde maar de mieren hadden er bijna een flatgebouw in gebouwd leek het wel.
Tsja dat krijg je als je met dit weer vergeet de inmiddels ontdooide zoetigheid in de koelkast te zetten.
Maar ik heb een nieuwe voor je. Zonder beestjes.