tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Ratteke,fijn dat het allemaal goed gegaan is.

en wat mooi van het vlindertje
Ratteke, wat fijn dat het afscheid zo mooi was dat is echt een moeilijk moment he, de kist sluiten, het besef dat je hem dan nooit meer ziet. Dat vond ik het moeilijkste toen mijn oma was overleden. Ik wilde haar ook nog graag aanraken enzo. Maar wat goed dat K zo mooi heeft gesproken, daar zal hij later vast nog veel troost uit halen. Veel sterkte alsnog allebei

Ik heb vanmiddag een mooi kloppend je gezien.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ratteke, fijn dat het "mooi" was, nu komt het verwerken. Trots op je vent die het zo goed heeft gedaan. En nu tijd voor rust...:hug:

Male, ach wat een mooi zinnetje: dat je vanmiddag een mooi kloppend hartje hebt gezien. Ik ben zoo blij voor jou.

Lieve meiden, bedankt voor jullie (alweer) lieve woorden. Ik ga er vast iets op vinden en ja een pyjama party lijkt me heel gezellig
Optimist tot in de kist!
Wat een heerlijk nieuws Male. Wat zal dat het mooiste geluid van de dag zijn geweest.
Nou.. het was zonder geluid! Maar mét beeld, en daar was het goed te zien. Ik heb het op de groep gezet!
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat heerlijk Mal!!!
Ratje, wat fijn dat het vandaag allemaal mooi en goed is geweest. Moeilijk hè, het moment dat de kist wordt gesloten... En wat goed van K., ik ben ook trots op hem! Wat zullen jullie moe zijn, doe maar ff lekker niks met z'n 2tjes vanavond.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Male, jihoeoeoeoeeeeee wat goed!! Nou, daar ben je bijna met plezier groen voor, toch?
Ooh Olijf,helemaal vergeten te reageren op je kapperavontuur ;)

Doe je snel een foto??

ben benieuwd!
Lieve Ratteke, jullie hebben mooi afscheid genomen, het klinkt erg ontroerend .

Lieve Male, van jouw bericht kreeg ik zelfs even kippenvel, wat prachtig om te lezen en nog mooier om te zien .

Ik ga nu eerst een welverdiende pizza eten en House (nieuwe afleveringen, yeah) kijken, kom daarna nog terug!
Ratteke wat een emotionele dag zal het vandaag voor jullie zijn geweest. Wel fijn dat het zo ''mooi'' verlopen is en dat jullie er met een ''goed'' gevoel op terug kunnen kijken. Sterkte de komende tijd..
Vlieg: Ik heb nog even naar je tip van de Ikeabank gekeken. 170 euro is ie. En ik moet nog een bed voor dochter, 90,90

matras 40 euro, nieuw laminaat voor die kamer... behang...

Ik geloof dat er dan vrij weinig overblijft van mijn salaris dat ik zou gaan sparen. Dan is er volgende keer wéér iets nieuws te verzinnen... maar dit is wel heel verleidelijk.
Het Viva forum is papaja.

Klaar is dochter.
Bieb, zal straks/morgen even een foto van mijn nieuwe haar maken!

Haha, er zit hier een duif op het balkon van de buren (zat eerst bij ons, ik denk tegen het raam aangevlogen) en de Poekels worden helemaal debiel. Heb er net een filmpje van gemaakt, zal ik straks wel ff neergooien hier of elders. Ze maken zich iig reuze druk en die duif zit alleen maar suffig rond te kijken van watskebeurt??
Oh dat bed is fantastisch tonk, wat zal je dochter daar blij mee zijn!

Vreemd van de bank trouwens want hij stond bij de Ikea echt voor 139,00 euro.

* twijfelt aan zich zelf en gaat ook even op de site van Ikea kijken *
Frans is het pakje al gearriveerd?
Ja vlieg.

Heeft ze hier neergezet.
Tonk idd wat raar op de site staat hij idd voor 169,00 euro. Echt raar...
Ratteke... Wat een mooi afscheid, en goed van je hoe je het gedaan hebt! Je bent trots op K, terecht, maar ik denk dat wij met z'n allen ook trots zijn op jou!

Je hebt zó'n oog voor de emoties van anderen, hoe dingen overkomen en gevoeld worden. Denk je dat een heleboel mensen tot steun bent geweest vandaag.

Ik hoop dat je nog lang mooie herinneringen aan pa met K en zijn familie mag en kunt delen.

Fran: balen joh, van de dierenambulance! Rotsmoes ook trouwens, kan ik erg slecht tegen altijd. En dan bedrijven horen mopperen dat het zo moeilijk om kwalitatief, hoog opgeleid en pienter personeel te krijgen...

Lowland Tetters heel veel plezier en mooi weer en goede muziek gewenst!!!

Fantje: rare collega heb jij inderdaad... Ik vind jouw standpunt hierin, zoals hoe je te gedragen naar de buurtjes toe en zo, heel zinnig en normaal moet ik zeggen. Hoop dat je 'n manier vindt om met die collega om te gaan!
Ha..ha.. betrapt .... ben nog niet helemaal bij met lezen dat blijkt maar weer
Ik ga morgen nog eens bellen over mijn sollicitatie. Hij ging het namelijk nog even met zijn collega overleggen en hij zou nog terugbellen die middag. Gaf het zeer weinig kans maar toch. Waarom laten ze me dan op komen draven?

Die thuiszorg waar ik nu werk maakt het helemaal geen drol uit wat ik hiervoor gedaan heb. Mijn CV was niet doorgekomen. Joh, maakt het uit

Vlieg: Ik denk dat het een winkelaanbieding was of met een hoes die eruit gaat.

Veer: Hoe gaat het met het stop de stinkstok beleid in huis? Het is ook heel fijn voor je huis dat je geen vieze gelige aanslag overal weg moet poetsen. Scheelt weer in de schoonmaak

Olijf moet jij ook al aan de vogelstickers op je raam?

Tipsy is vannacht niet binnen gekomen. Vanochtend heb ik meteen vanuit de slaapkamer haar geroepen en toen zag ik de zak met hooi helemaal bewegen en een slaperige Tipsy verschijnen. Toen heeft ze uiteindelijk de hele dag binnen gezeten en nu dwarrelt ze weer buiten samen met Mystique (typt wat lastig ondertussen want Mojo wenst geaaid te worden.)
De stinkstokken zijn definitief de deur uit! (Sprak zij erg optimistisch )

Three days, 19 hours, 33 minutes and 59 seconds. 76 cigarettes not smoked, saving ¤ 17,07. Life saved: 6 hours, 20 minutes.

Het gaat iig echt de goede kant uit En al 2 keer naar de sportschool geweest deze week, en morgen weer. Man is de afgelopen weken al 5 kilo afgevallen, dus dat gaat ook erg goed. Bij mij is er ook wat af, te merken aan afzakkende broeken, maar ik weet (nog) niet hoeveel. Misschien dat ik morgen op de weegschaal durf
Tonk denk dat het idd een winkelaanbieding was (het was in A'dam trouwens).

Hoe is het met Mojo?? Was je nog naar de DA geweest met hem?

Enne...toch wel spannend morgen hé, wie weet wordt het toch nog wat met je sollicitatie.

Slof raar dat je meteen een mail hebt gekregen. Ik denk dat het zo'n standaard reactie was. Hier in de regio is volop vraag naar goed hulpen. Als het bij deze organisatie niets wordt misschien bij een andere in je buurt?

Frans balen zeg van je sollicitatie. Stomme afwijzing ook.. geef iemand in ieder geval een kans in een gesprek. Wij vragen er wel altijd naar als iemand met een in onze ''te hoge'' opleiding solliciteert,. Maar vaak zit er een heel goed verhaal achter.
Veronicas wat goed dat je bent gestopt met roken zeg. En nu volhouden maar als je wil gaat dat echt wel lukken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven