tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Oooh, Pant dat is goed nieuws!!!! Zou het dan toch waar zijn? Van die wonderen en zo? Net klaar en dan al een goede baan? Ik hoop het van ganser harte!!!
Ja dat zou toch wat wezen? Zou wel blij zijn om na bijna een jaar weer een inkomen te hebben
Weet je al wanneer?
Gesprek wordt wsl in de week na volgende week (want kreeg toen ik de mail beantwoordde een out-of-office reply dat ze de 30e weer terug was). En dan kan het hopelijk snel gaan, als het wederzijds bevalt

(en mij bevalt het al heul snel, een zinvolle dagbesteding tegen een niet al te hoog loon en ik ben al blai )
Pants, dat is ook een leuk bericht om nog even te lezen op de late avond . Het lijkt erop dat het met die zinvolle dagbesteding wel goed gaat komen. En voordat je het weet snak je naar een lekkere loze dag .

Doeiii, ik ben helemaal niet zo'n fanatieke poetser en die ramen lap ik ongeveer 2x per jaar . Het voordeel is dat je dan wel veel eer hebt van je werk .
Ha, ramen lappen.... dat moet ik ook eens doen. Viel me vandaag op hoe vies de achterramen zijn, en dat is volgens mij nog bouwstof uit 2007

Ik ga ook liever voor de eer-van-mijn-werk-trofee
Mijn schoonmaakbuien beginnen altijd met iets eenvoudigs en als ik dan eenmaal bezig ben gaan alle remmen los. Zo begon het vandaag met wat vieze plekken (vogelpoep) op de voordeur, die morgen (het stel waar we onze jongste katten van hebben) en zondag (wanneer ik verjaar) gebruikt zal worden (voor de helderheid, de meeste aanloop gaat hier via de deur van de bijkeuken, die kom je als eerste tegen). In het kader van de gastvrijheid zou ik eigenlijk alleen dat stuk doen, dus deur + 2 zijramen. Maar ja, toen de andere ramen aan die kant ook maar gedaan + de deur van de bijkeuken dus. En toen was ik helemaal in the mood en de rest dus ook weer netjes gemaakt. En ik heb vanavond zelfs nog staan strijken...morgen doe ik dus niks, behalve koffie zetten voor het bezoek .
TH, dat is het rode prullebakjes-effect uit een verhaal van Kees van Kooten

(hij koop dus ooit een rood prullebakje voor in de keuken, bedenkt dan dat het niet zo bij de rest staat en het eindigt er dus mee dat de halve keuken verbouwd wordt)
Ik ben mijn eigen bananenschil
Haha, het rode prullebakjes-effect. Daar hebben we de nieuwe Miss Tetter 2010. Is je portret al gepubliceerd? Ben zo benieuwd naar de koep
Koep komt morgen wel, ben nu niet zo fotogeniek meer

Maar wat goed Panta, van je tweede gesprek. Wie weet joh, dat zou toch helemaal fabeltastisch zijn?

Ik ga hier zo nog wel even een Poekels-duifje filmpje neerzetten.
Oh, nieuwe coupe, lamme duif, dat is me om het even

Ja, fijn he. Zou mooi zijn als het uitwerkt...
Olijf, bedoel je het verhaal Unsere Traumkuche? Met die kersenhouten keuken? Want dat vind ik nog altijd één van de leukste modermismen .
Filmpje van de Poekels
Jaaa, volgens mij is dat 'm TH. Ik heb krom gelegen om dat stukje
Uit één van de Modermismen komt ook de uitspraak 'Ik ben mijn eigen bananenschil'. Die vond ik ook erg herkenbaar
Ff gegoogled TH, maar nee...dat is 'm dus niet (hoewel dat ook een erg leuk verhaal was). Dat stomme rode prullebakje komt ook uit één van die boekjes, ik heb ze nu alleen niet bij de hand (ze liggen in de kelder in een doos met wel te bewaren boeken maar die ik eigenlijk nooit meer lees).
Olijf, leuk filmpje! En hoe Fido Puk zo van de vensterbank kegelt .

Ik heb ze niet onder handbereik, maar 1 van de andere modermismen die me zo te binnen schiet is die waarin Kees van Kooten een schoonmaakster regelt voor zijn moeder. En die gaat dan volgens de offerte alles klamvochtig afnemen. Die wil ik ook nog wel eens gebruiken . De modermismen zijn heerlijke verhaaltjes om te lezen als je in een dippie zit: big smile gegarandeerd (nou ja, als je van die humor houdt natuurlijk)
Hahahaha, arme Puk. We barstten tegelijkertijd in lachen uit, Olijf

En wat een gezwiep met de staarten, het is nogal een happening voor ze.

Dames, ik duik de mand in. Het was een lange dag. Slaap lekker en tot morgen....

Hier staan de boeken grotendeels boven en ik zit nog beneden dus even opzoeken lukt ook niet
Pants, ik ga je voorbeeld volgen! Bezoek staat om half 11 voor de (schone ) deur en er zijn deze weken genoeg dagen geweest dat ik om die tijd de luikjes nog dicht had...mag de wekker wel onder het stof vandaan trekken
Olijf, duik je ook gezellig mee het mandje in?

(ik heb nog even in Meer en Meest Modermismen gekeken, maar daar kan ik niks klamvochtigs in ontdekken tot nu toe...

Nu echt de laptop dicht!

Slaap lekker, TH.
Ik ga ook gezellig mee het mandje in!! Schuiven jullie ff een beetje op?

Klamvochtig, jaaaaaaaaa (misschien een tip voor Tonks? )
Uit mijn hoofd komt ie uit het eerste deel, net als die Traumkuche.

Ik bedacht me net dat we het in dit tempo met dit topic niet redden tot 31 augustus
Okee, dan houden we nu ons mond dicht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven