tetterettes tetteren augustus uit
zondag 29 augustus 2010 om 11:28
Gisteren dus afgesproken in de stad. Bier gedronken, gepraat over mijn studie en zo. En toen over zijn scheiding (waar ik gister in de sms voor het eerst over hoorde, dacht dat hij nog gewoon "gelukkig" getrouwd was toen we voosden in april, maar ben blij om te horen dat ze toen al uit elkaar waren).
En over muziek. En over vroeger. En over van alles.
Toen de kroeg om drie uur dicht ging hebben we op een hoekje bij de fietsen staan zoenen. Met commentaar van voorbijgangers die het "echte liefde" vonden.
En toen vroeg hij of hij met me mee mocht. En dat mocht van mij. En toen hebben we nog veel meer gezoend. En wat gefrobeld, maar dat mag geen naam hebben (gelukkig, zou niet zo blij zijn met mezelf als dat anders was geweest).
En toen en toen en toen...
Nu zit ik met een glimlach op de bank blij te zijn.
En over muziek. En over vroeger. En over van alles.
Toen de kroeg om drie uur dicht ging hebben we op een hoekje bij de fietsen staan zoenen. Met commentaar van voorbijgangers die het "echte liefde" vonden.
En toen vroeg hij of hij met me mee mocht. En dat mocht van mij. En toen hebben we nog veel meer gezoend. En wat gefrobeld, maar dat mag geen naam hebben (gelukkig, zou niet zo blij zijn met mezelf als dat anders was geweest).
En toen en toen en toen...
Nu zit ik met een glimlach op de bank blij te zijn.
zondag 29 augustus 2010 om 11:59
Panta
Wat leu-heuk!!
Jij gaat gewoon als een speer door voor ´huisje-boompje-beestje´.
Hoppetee, studie klaar, direct aan de baan en hup, ook al een leuk man gescoord.
(oké, nu maak ik het misschien iets te rooskleurig, maar even voor de beeldvorming mag dat wel hè?).
You go girl!!
Ik zou lekker even blijven zitten met die grijns op je gezicht. Gewoon, alleen maar stom grijnzen.
Wat leu-heuk!!
Jij gaat gewoon als een speer door voor ´huisje-boompje-beestje´.
Hoppetee, studie klaar, direct aan de baan en hup, ook al een leuk man gescoord.
(oké, nu maak ik het misschien iets te rooskleurig, maar even voor de beeldvorming mag dat wel hè?).
You go girl!!
Ik zou lekker even blijven zitten met die grijns op je gezicht. Gewoon, alleen maar stom grijnzen.

zondag 29 augustus 2010 om 12:09
Ik ben net weer wakker na een hele rare leuke droom en lees ik een heerlijk verliefde Panta. Dan word wakker worden nog leuker.
Ik heb gedroomd over Duitse Herder pups (Polly en Tessa) Het waren mijn hondjes. Polly was wat ouder dan Tessa. Polly was zoek en ben ik met mijn broers en een vriendin gaan zoeken in een witte Mini. Ik was ook nog op een bazaar/marktachtig iets. Tessa was een heel zwart Duits herdertje en heel lief en gaf veel kusjes.
Mijn katten waren er ook en toen ik weer thuis was belde iemand aan die een van mijn katten had gevonden (medusa) en zij had ook mijn echte naam.
Daarna begon de buurman met schuren van de kozijnen en werd ik helaas wakker...
Ik heb gedroomd over Duitse Herder pups (Polly en Tessa) Het waren mijn hondjes. Polly was wat ouder dan Tessa. Polly was zoek en ben ik met mijn broers en een vriendin gaan zoeken in een witte Mini. Ik was ook nog op een bazaar/marktachtig iets. Tessa was een heel zwart Duits herdertje en heel lief en gaf veel kusjes.
Mijn katten waren er ook en toen ik weer thuis was belde iemand aan die een van mijn katten had gevonden (medusa) en zij had ook mijn echte naam.
Daarna begon de buurman met schuren van de kozijnen en werd ik helaas wakker...
zondag 29 augustus 2010 om 12:24
zondag 29 augustus 2010 om 12:36