tetterettes tetteren augustus uit
zondag 29 augustus 2010 om 12:49

zondag 29 augustus 2010 om 12:51

zondag 29 augustus 2010 om 12:54
zondag 29 augustus 2010 om 13:00
Dat kan ik me voorstellen, Cis. Dat je na zo'n klap nooit meer dezelfde bent.
Panter.... hmmm.... Hij voelt wel heel gespierd en slank en panterachtig
(had ik al verteld dat hij op heel hoog niveau gesport heeft? )
Panter it is!
Dat ik nu al anderhalf uur niks gehoord heb, is niet erg, toch? Toch? Toch?!
Panter.... hmmm.... Hij voelt wel heel gespierd en slank en panterachtig
(had ik al verteld dat hij op heel hoog niveau gesport heeft? )
Panter it is!
Dat ik nu al anderhalf uur niks gehoord heb, is niet erg, toch? Toch? Toch?!
zondag 29 augustus 2010 om 13:04
Thnx Splint, moet ook altijd weer even slikken als ik hem zie. Tis en blijft toch mijn eerste liefde en mijn eerste man. 9 Jaar samen mee geweest en dan zomaar dood gaan, zonder overleg...
Gelukkig heb ik nu weer een kanjer gevonden waar ik ook mijn leven mee wil delen en ben net zo gek, anders, dat wel, maar net zo gek op hem als op mijn eerste man
Gelukkig heb ik nu weer een kanjer gevonden waar ik ook mijn leven mee wil delen en ben net zo gek, anders, dat wel, maar net zo gek op hem als op mijn eerste man
zondag 29 augustus 2010 om 13:10
Dat zal je leren om die notificatie aan te zetten, Tonks
Volgens mij heb ik MrCis wel eens op een fb-foto gezien, kan dat? Of ben ik in de bonen?
Heb gezocht naar een foto van Panter, maar niks gevonden. Zou hem trouwens ook geen recht doen, want hij wordt elk jaar mooier. Dus foto's die niet heel recent zijn, staat hij niet zo mooi op als hij is
Volgens mij heb ik MrCis wel eens op een fb-foto gezien, kan dat? Of ben ik in de bonen?
Heb gezocht naar een foto van Panter, maar niks gevonden. Zou hem trouwens ook geen recht doen, want hij wordt elk jaar mooier. Dus foto's die niet heel recent zijn, staat hij niet zo mooi op als hij is
zondag 29 augustus 2010 om 13:11
quote:pantalaimon schreef op 29 augustus 2010 @ 13:10:
Heb gezocht naar een foto van Panter, maar niks gevonden. Zou hem trouwens ook geen recht doen, want hij wordt elk jaar mooier. Dus foto's die niet heel recent zijn, staat hij niet zo mooi op als hij is Niet verliefd zei je?
Heb gezocht naar een foto van Panter, maar niks gevonden. Zou hem trouwens ook geen recht doen, want hij wordt elk jaar mooier. Dus foto's die niet heel recent zijn, staat hij niet zo mooi op als hij is Niet verliefd zei je?
Het Viva forum is papaja.