tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Mja ok dat tuitlipje...

Maar ik vind hem leuk, leuk leuk.

En smaken verschillen gelukkig
Het Viva forum is papaja.
Ik heb gewoon een rare smaak.
quote:NymphadoraTonks schreef op 29 augustus 2010 @ 14:26:

Je kan er een inenting voor krijgen hoor.

Bij de dierenarts.
Mooi:

nou ja tonks ik kan niet zeggen dat ik de mannen van True blood niet aantrekkelijk vind. Ze lijken in de verste verte niet op itsman
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Vroon, ik zou nog terugkomen op jouw post van vrijdag en nu lees ik net iets in de krant dat me er meteen aan deed denken. Jet Isarin heeft een boek geschreven over haar autistische zoon en alle problemen die ze heeft ervaren en 1 quote trof me en wilde ik hier even delen (hoewel het bij jullie niet om autisme gaat) "Met de geboorte van David werd ook een lastige moeder geboren (ze is gepromoveerd op een onderzoek naar de relatie tussen ouders, gehandicapte kinderen en zorgverleners). Professionals geven toe dat ze dit soort ouders lastig vinden. Ouders weten meer over hun kind en zijn aandoeningen en zijn veeleisend. Dat maakt onzeker, terwijl er een perfecte grond is voor samenwerking die ervoor kan zorgen dat er minder fouten worden gemaakt".

Ik las dit en vroeg me meteen af of dit voor de juf van jouw zoon ook kan gelden, die onzekerheid. En dat ze om die reden een hele verkeerde aanpak kiest, waarvan ik zeker vind dat je daarover moet gaan praten en waarvan ik hoop dat het leidt tot die samenwerking. Het is in ieder geval hoe ik in de toekomst hoop met ouders om te kunnen gaan.
Nog steeds ziek, ziek, ziek...maar ik heb wel even gezellig bijgelezen.

voor Panta!!

En voor Fantje!!

*duikt bed weer in*
Ik ben mijn eigen bananenschil
Gelukkig Tonks, dat smaken verschillen.

Dan sluit ik lekker bij Ratteke en Panta aan.

Pfoe zeg, de pleuris is hier buiten losgebroken. Onweer, flitsen en knallen, niet normaal. Ik moet het licht aandoen en liefst ook de verwarming, maar dat laatste weiger ik, in augustus.

Praathoofd, goed stukje. Dat is ook een beetje wat ik probeerde te zeggen. Als iedereen zo enthousiast is over de juf, dan is het op z´n minst vreemd / jammer dat ze het bij Vroons zoon zo raar doet. Dat zou ik ook zo benoemen. Misschien kun je haar ertoe bewegen om samen te werken, jullie beider kennis gebruiken om het voor zoon een goed jaar te maken. Vroon, weet je al wat je gaat doen?
anoniem_60835 wijzigde dit bericht op 29-08-2010 17:26
Reden: Smile...
% gewijzigd
Olijfje, laat je maar lekker verzorgen in een warm bedje. Poekels erbij en snotteren maar. En duimen dat het snel weer beter gaat.

Net bij ouders geweest. Moeder let nooit zo op de houdbaarheidsdata van etenswaren. Nu zijn ze dus weg en zie ik in de koelkast een onaangebroken pak Serranoham liggen, 400 gram. En niet meer zo lang houdbaar.

Dus hebben we op de terugweg maar even een meloen gekocht en gaan we zo aan de meloen met ham. Mjam!!
Splinter zit te knorren.

Glaasje Amaretto

en

Serrano ham

Doet er iemand mee?

En waar is de beker als je hem nodig hebt?
Mag ik mee-eten, Splint? Heb wel trek in een lekker stukkie zoute ham. Maar in plaats van amaretto dan toch liever zo'n amarguinhaatje. Proost!
In plaats van de beker dus:

Alhoewel ik natuurlijk ook kan proberen die fles meteen terug te winnen
Ik ken dat hele drankje niet. Lijkt dus op Amaretto? dat vind ik erg lekker.
Amarguinha is gekoeld een lekker fris amandellikeurtje. En geloof ik van alleen maar natuurlijke ingredienten, maar dat weet ik niet zeker.

Ik heb ooit in een restaurant amaretto besteld, en de ober vertelde mij dat ik dat niet wilde. Heu, wat bedoelt u, ober? Toen heeft hij mij blind laten proeven, een glas amaretto en een glas bitterkoekjeslikeur van Van Wees. Wat een verschil, levensgroot. Het een is chemisch, het ander parelt op je tong van heerlijkheid. Dat proef je echt, zo naast elkaar.

Sindsdien geen druppel amaretto meer gedronken, maar de likeurs van Van Wees drink ik regelmatig. Echte aanrader.
En anarguinha ken ik sinds ik de amandeltaart van Erwt heb gemaakt, daar moet het in (uit het goddelijke taartentopic). Ook heel lekker, maar heel anders dus dan gewone likeur, veel lichter.
Ja gezellig, tast toe!

Ik zag op internet een winkel in Amsterdam de amarguinha verkoopt, Hoofddorpplein. En je kunt hem ook via internet bestellen, maar dan heb je een fles voor 11 of 14 euro en betaal je 7 euro verzendkosten.

Dan ga ik ´n liever zelf halen., nog leuk ookD

Zit je nog steeds te ?
Je weet het lekker te vertellen. Ik krijg er nu zin in... Altijd fijn, zin in iets krijgen op zondag...

Waar verkopen ze van Wees? Mitra, G&G, Dirk/Bas. Ik ga het eens proberen. Bitterkoekjeslikeur klinkt goed. De koekjes vind ik ook erg lekker en toetjes ook. Nog meer aanraders?
Ik heb het gehaald bij Quinta op de Nieuwe Leliestraat. Hoef je niet helemaal naar het Hoofddorpplein, en kun je lekker in de Jordaan wandelen.

Grijnzen doe ik nog wel, maar ik begin me ook af te vragen of en wat ik nu moet doen....
Ha, je zet wat drank en hapjes neer, en *plop* daar zijn de Tetters!

Hm, bitterkoekjes vind ik dan weer niet zo geweldig. Is dat dan raar?
Volmaakt geluk is ook lekker (en een leuk kado om te geven )
Nog even doorgrijnzen, Pant. En dan ergens deze week een smsje sturen dat je zin hebt in een biertje.
Sommige Gall&Galls hebben het, moet je even vragen. Het kan wel zo zijn dat het meer verkocht wordt in mijn buurt, omdat het hier vandaan komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven