Tetterettes tetteren de zomer door!
vrijdag 30 juli 2010 om 23:03
HOERA, ons 10e Tettertopicl!
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
zaterdag 31 juli 2010 om 23:12
Ja nou dat komt van dat gekke ouder en kind zwemmen hoor. (Wat hélemaal níks voor mij bleek te zijn) maar dan moet je je oa. kind onder water houden, nat spetteren en liedjes zingen (die ik allemaal niet ken en waar ik helemaaal geen zin in heb) en al dat soort gepruttel.
Had ik al gezegd dat er een ontzettend leuke badmeester is?
Had ik al gezegd dat er een ontzettend leuke badmeester is?

zaterdag 31 juli 2010 om 23:19
Ja bij mijn setje katten hoort ook nog een grijze. Ze stonden op MP per 3. Een zwarte, een rode en een grijze. Moesten weg wegens allergie en ik dacht dat er vast weinig gekken waren die ze per drie zou willen hebben.
En ik vraag me nu nog steeds af hoe het met die grijze gaat
Babs : oh ik ging net kijken en ik dacht al... saai spel want ik hoef nu nog steeds niets te doen. Gelukkig heb ik daar boerin Babs voor.
En ik vraag me nu nog steeds af hoe het met die grijze gaat
Babs : oh ik ging net kijken en ik dacht al... saai spel want ik hoef nu nog steeds niets te doen. Gelukkig heb ik daar boerin Babs voor.
zaterdag 31 juli 2010 om 23:25
Gelukkig hebben ze straks een thuis en geen leven op straat. Het is zo'n groot probleem hè, die kittens. Alle opvang en asiels zitten bomvol.
Die grijze is heel mooi maar ik val zelf altijd voor de schuwere, gewone katjes. Van dit groepje van 4 ( overigens niet allemaal broertjes/zusje) vind ik het zwart-witje het liefste.
Die grijze is heel mooi maar ik val zelf altijd voor de schuwere, gewone katjes. Van dit groepje van 4 ( overigens niet allemaal broertjes/zusje) vind ik het zwart-witje het liefste.

zaterdag 31 juli 2010 om 23:39
quote:annetd schreef op 31 juli 2010 @ 23:16:
Die grijze is inderdaad heel mooi. Al kijk ik normaal nooit naar het uiterlijk van een kat. De lelijkste zijn meestal het liefste haha.( en geen enkele kat is echt lelijk natuurlijk).
[afbeelding]
Deze mag bij mij ook zo aanschuiven
en Borrie: Roest heeft echt een kekke buik
Die grijze is inderdaad heel mooi. Al kijk ik normaal nooit naar het uiterlijk van een kat. De lelijkste zijn meestal het liefste haha.( en geen enkele kat is echt lelijk natuurlijk).
[afbeelding]
Deze mag bij mij ook zo aanschuiven
en Borrie: Roest heeft echt een kekke buik

zondag 1 augustus 2010 om 01:42
quote:Olijfje_ schreef op 01 augustus 2010 @ 01:07:
Delphi, hoe is het vandaag eigenlijk met Poef-poekel?
En Slof, hoe gaat het met Streepy? Is ze al weer wat meer bij de les?
En ja hoor, hier is het Slofje nog even Ben al een uurtje thuis, maar nadat ik beessies verzorgd heb en heb bijgelezen (stelletje kwek schapen!!!) zijn we al gauw een uurtje verder.
Streepy gaat beter. Niet met de klachten, ze loopt nog steeds te snuiven, snurken, niezen enzo, maar geestelijk is ze er gelukkig weer wat bovenop gekomen. Ze is rustiger en reageert ook weer op mij, ze ziet me weer staan. Denk niet dat de ouwe Streep nog terugkomt, maar ze is niet meer helemaal van de wereld!
Moest straks wel lachen: ik kom thuis en alle katten kwamen naar me toe en ook de buitenjongens Teun en Joris kwamen eraan gerend (HONGER HONGER), maar geen Streepy. Ligt ze diep in slaap op de stoel, half doof natuurlijk. Toen voelde ze schijnbaar toch iets en schrok wakker en sprong zo ongeveer een halve meter de lucht in toen ze me zag . Ze heeft buikje rond gegeten en ligt nu luidruchtig te ronken op bed.
En Slofje gaat er nu naast liggen morgen vroeg op voor een drukke dag in het asiel!
Delphi, hoe is het vandaag eigenlijk met Poef-poekel?
En Slof, hoe gaat het met Streepy? Is ze al weer wat meer bij de les?
En ja hoor, hier is het Slofje nog even Ben al een uurtje thuis, maar nadat ik beessies verzorgd heb en heb bijgelezen (stelletje kwek schapen!!!) zijn we al gauw een uurtje verder.
Streepy gaat beter. Niet met de klachten, ze loopt nog steeds te snuiven, snurken, niezen enzo, maar geestelijk is ze er gelukkig weer wat bovenop gekomen. Ze is rustiger en reageert ook weer op mij, ze ziet me weer staan. Denk niet dat de ouwe Streep nog terugkomt, maar ze is niet meer helemaal van de wereld!
Moest straks wel lachen: ik kom thuis en alle katten kwamen naar me toe en ook de buitenjongens Teun en Joris kwamen eraan gerend (HONGER HONGER), maar geen Streepy. Ligt ze diep in slaap op de stoel, half doof natuurlijk. Toen voelde ze schijnbaar toch iets en schrok wakker en sprong zo ongeveer een halve meter de lucht in toen ze me zag . Ze heeft buikje rond gegeten en ligt nu luidruchtig te ronken op bed.
En Slofje gaat er nu naast liggen morgen vroeg op voor een drukke dag in het asiel!
zondag 1 augustus 2010 om 02:00
Mooooie foto's zeg!
Annet, leuk om je weer eens te zien. Zeker als je van die lekkere pluisjes laat zien. Wat een droppies zeg, die grijze is prachtig!
Ratje, vind je het heel erg als ik die van jou niet zo mooi vind??
Mijn avond was gezellig. Maar typen met een glas ouzo achter je kiezen valt toch helegaar niet mee!
Blub.
In elk geval weet ik niet meer waar ik allemaal op wilde reageren.
T
Truste allemaal!
zondag 1 augustus 2010 om 02:34
Nog even een Poef-rapport: vandaag de helft gegeten van normaal. Gedrag wel helemaal normaal. Zo normaal zelfs dat hij zijn halfjaarlijkse aanval op mij heeft gepleegd. Hij hing met zijn tanden in mijn elleboog, de rotzak. Dat heeft hem een half uur eenzame opsluiting in de slaapkamer opgeleverd (totdat het gekrabbel mij ging vervelen).
Ik weet het nog steeds niet wat het met hem kan zijn. Morgen ga ik de grote vlooienspuitactie doen.
Hij poept overigens wel normale hoeveelheden. Wat ook zou kunnen betekenen dat hij elders eet. Maar daar is hij eigenlijk te schijterig voor ( ) en bovendien ruik ik niks aan zijn bek als hij binnenkomt (ben nu Delphlock Holmes geworden).
Nou ja, zo lang hij zich goed voelt kijk ik het nog aan.
Ik weet het nog steeds niet wat het met hem kan zijn. Morgen ga ik de grote vlooienspuitactie doen.
Hij poept overigens wel normale hoeveelheden. Wat ook zou kunnen betekenen dat hij elders eet. Maar daar is hij eigenlijk te schijterig voor ( ) en bovendien ruik ik niks aan zijn bek als hij binnenkomt (ben nu Delphlock Holmes geworden).
Nou ja, zo lang hij zich goed voelt kijk ik het nog aan.
zondag 1 augustus 2010 om 07:49
Moge Tetters, niet zo goed geslapen dus nog even wakker worden.
Kikkertje, nog 1 vraagje over die roll-kattenbak. Kan je die bak omrollen, en als ze later erop zijn geweest weer rollen, en bijv. savonds 1 x die uitwerpselen eruit halen. Snap je wat ik bedoel? Of moet je als je die bak rolt ook meteen die uitwerpselen eruit halen.
Oja en je hebt die bak in 2 maten he? Welke heb jij, de normale of de grote?
Kikkertje, nog 1 vraagje over die roll-kattenbak. Kan je die bak omrollen, en als ze later erop zijn geweest weer rollen, en bijv. savonds 1 x die uitwerpselen eruit halen. Snap je wat ik bedoel? Of moet je als je die bak rolt ook meteen die uitwerpselen eruit halen.
Oja en je hebt die bak in 2 maten he? Welke heb jij, de normale of de grote?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.