Tetterettes tetteren nog steeds verder

16-05-2010 18:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!

Deel 6 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Hier een link naar het vorige topic:

Tetterettes, tetter hier lekker door.
Zoebie Terecht hoor die euforie! We konden de zucht van verlichting hier horen, met dank aan Ratteke die het bij Robo had gelezen! Hebben jullie nog lekker taart gegeten vandaag?

Hopelijk gaat die bril ervoor zorgen dat je straks hoofdpijnloos kan leven (en forummen). Ik heb al even niet meer op het vlindertopic gekeken, hoe gaat het met de vlinders?

En die luie kater , ik had meteen beeld van Siep die lekker ligt te ronken terwijl de muizen touwtje springen in zijn staart.
Ik hoorde net dat ik morgen een sollicitatie gesprek heb bij een organisatie voor Ouderen, nou ja ouderen; va 50+ daar ben ik zelf ook over vijf jaar bij.

Maar goed het gaat om een baan als programma ontwikkelaar en vrijwilligers coordinator. Lijkt me een hele leuke baan, heel veel organiseren en dat is echt een passie voor mij, dus duimen maar weer.

Nou weet ik helemaal niet meer wat ik morgen aan moet doen. Ben in die dingen eigenlijk nog nooit zo moeilijk geweest als nu na dat akkevietje van mijn vorige sollicitatie
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Anneke klinkt spannend. Heb je niet iets netjes waar je je wel lekker in voelt?

Ik wil je graag helpen maar wordt naar bed gestuurd door vriendje, morgen 6 uur de wekker en dan 's avonds tot 12 eindexamenfeestje...

Dus dames trusten! En An, ik weet zeker dat het goed komt. Je moet je er vooral lekker in voelen! En het moet schoon zijn enzo maar at is logisch!

Kus knuf!
Ann, wat een leuk nieuwtje! Gewoon een leuke combi uit de kast en verder niet teveel denken aan het gemiep van dat mens toen . Het gaat om de inhoud en dat zit wel goed! Veel succes alvast
Thanks Bengelie, truste en veel plezier morgen!

Vinden jullie het geen goed excuus voor mij om lekker vanavond de mall in te gaan voor wat "netjes"?

Ik loop volgens de meesten die ik ken er altijd netjes bij, het gekke is dat deze ervaring mijn hele referentie kader omver heeft gegooid want "wat is nu netjes?".
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Annekeg dat lijkt me ook altijd zo moeilijk. Wat je aan moet trekken. Nu heb ik al in geen eeuwigheid hoeven te solliciteren, maar ik kan het me voorstellen.

TH, dat beeld van Siep had ik ook. Luie kater dat het is. Krijgt vast te veel te eten. Ik ga morgen maar een paar muizenvallen halen. We hebben nog nooit muizen gehad in dit huis. Dus waar die nou vandaan komt. Muizen en een kat gaan toch niet samen? Ik vind er wel drie keer in de week een in de tuin. Cadeautje van Siep, maar als er een binnen zit vangt hij hem niet eens. Rare kat hoor.

Zeg morgenmiddag kan jij lekker tegen je lieve mannetje zeggen, dat jij ervan af bent en hij nog moet.

En de zucht kwam uit mijn tenen.

Biebelie wat had jij een leuk beroep zeg.
Er zijn tot nu toe al 25 vlinders uitgekomen en vrijgelaten.

Er moeten er nog een paar. Misschien nu het warmer wordt.

Ik hoop zo verschrikkelijk dat ze morgen bij Mal nog uitkomen.

Hier een foto van één van de 25.

Oh Zoeb, wat een prachtige vlinder!
Anneke, ik had even niet door dat je gewoon lekker wilt shoppen . Al is het dus eigenlijk niet nodig als ik het zo lees!

Zoebie, weer zo'n mooie foto en al 25 vlinders, wow! Wat jammer dat ze bij Mal nog niet zijn uitgekomen, de laatste keer dat ik op jullie topic las lagen de poppen toch nog te bewegen? Ik kom morgen wel weer even bij jullie kijken. Na de tandarts . Man heeft gelukkig geen pijn aan zijn tand, het ziet er alleen een beetje sneu uit als hij lacht...

De 2 jonge monsters hier verschalken ook regelmatig een buitenmuis, ben benieuwd hoe ze zouden reageren als er 1 binnen rondloopt. En het zou me niet eens verbazen als ze die laten lopen. Rare beesten!
Ann, hier vind je er nog meer:

Vlinders!
Zoebje Ik ben zo blij voor jullie!!

Anneke, kleding voor een sollicitatie: een jasje en een mooie broek lijken me prima (ik lees dat je wilt gaan shoppen ) en als je dan een jasje/broek koopt die je ook afzonderlijk van elkaar kan dragen, zit je toch altijd goed? Net, simpel shirtje eronder en het is ok. Ik zorgde er altijd voor dat ik niet té overdressed verscheen op een solli, omdat ik me daar niet lekker in voel en bang was dat ik dat dan ook zo uitstralen. Maar lieverd, maak er niet te veel heisa van hè, je bent goed zoals je bent!!

Bieb, leuk die stoelen!! En voor die prijs! Qua kleuren zou ik voor wit/zilver/aqua gaan maar dat komt omdat ik niet van rood hou Maar misschien heb je dus wel meer rode accessoires en slaat dat aqua dus weer nergens op. Goed dat je dit soort dingen gaat doen, in het kader van bezigheidstherapie enzo!

Zo, ik taai ook af, tot morgen en slaap lekker allemaal!

Oh ja, TH, alvast veel succes morgen, fijn dat mannetje met je wilde ruilen!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Zoeb, zijn dat nou Koninginnenpages? Ja, volgens mij wel hè? Ik zag laatst een Koningspage vliegen, die herken ik aan die gekke manier van vliegen, beetje zeilend. I vlinders, ik word er altijd zo vrolijk van!
Ik ben mijn eigen bananenschil

Is er nog iemand hier die gelooft dat ik eigenlijk helemaal geen avondmens ben? Echt, ik baal ervan dat ik altijd zo laat ben, juist omdat ik mijn slaap best nodig heb. Maarja, het was wel een gezellige avond.

Bieb, je had het goed gezien, voor dat grote raam! Heb nog getwijfeld bij de pasta met geitenkaas, maar ben toch voor de kip gegaan. Smikkel.

Weer een paar spannende dingen voor morgen!

Praathoofdje, sterkte bij de tandarts! Lief, zo´n begrijpende vriend.

Anneke, spannend joh, die sollicitatie!! Klinkt als een leuke baan die ook echt bij je past. Ik ga duimen. Enne...veel plezier met de voorbereiding!

Ratt en Olijfje, lekker in de zon morgen, geniet ervan!

En Ratt: vergeet niet om een lange neus te maken naar je baas, als je lekker in je blote kont in de tuin ligt. Rare vent.

Hoera voor Tipsy! Wie weet een eerste stapje richting was meer contact?

En ook hoera voor Puk! Stoere vent, zo cool zijn mannelijkheid afstaan.

Bieb, doen hoor, die stoeltjes! Zijn echte designdingen en nog leuk ook.

Babs, lekker gebadderd? Heb je wel verdiend, na je stretcher-gevecht . Heb je nu al wat minder last?

Zoeb, niet verontschuldigen hoor. Zelfs voor de vaste tetteraars is het nog lastig om bij te blijven (zei ze). Geniet lekker van je goede nieuws en wie weet hoe snel jouw oogklachten oplossen als je aan de bril bent.
quote:Oh Splinter, ik had je gisteren nog in mijn hand zitten. Je deed best pijn

Oww, solly! Ik was mezelf ook al kwijt.

Hier, voor jou:

En deze mag er vast ook wel bij inmiddels...

Hee, waar is iedereen nou?
Splinter
Ik had kunnen weten dat jij nog wel even binnen zou vallen . En je hebt een gezellige avond gehad!
Zal je zien dat Delphi zo ook nog even aanschuift
Gaaaaaaaaaap.

Slaap lekker!
Oeps....

Haai Praathoofdje! Je ligt toch niet wakker van de zenuwen voor morgen?

Als Dephi nog komt (ik zag haar net nog ergens anders): zwaai zwaai!

Ik taai toch echt alweer af. Slaap lekker voor straks!
Ik probeer nog wat zinnige dingen aan het papier toe te vertrouwen want ik ben eigenlijk wel een avond/nachtmens. Kan zomaar enorme inspiratie krijgen op dit soort tijdstippen. Om dan te stoppen als het licht wordt....
Anneke, heel veel succes vandaag! Is je outfitje nog gelukt?

Ik heb heerlijk geslapen vannacht! Aan een stuk door tot om 6 uur de wekker ging. Wat een verademing zeg. Ik zet zometeen de wasmachine aan en kruip er nog even in.

Maculata is lekker aan de boemel, die is gisteravond weer van het dak afgesprongen, haar vrijheid tegemoet. En mooi dat ze niet binnen wilde komen zonet. Heb maar weer een bakje met eten voor haar neergezet. Het is ook hartstikke mooi weer, de zon schijnt en er is een strakblauwe lucht. Heerlijk!

En om de dag goed te beginnen:

Moge Tetters,

Succes vandaag Ann, ik zal voor je duimen dat je aangenomen wordt.

Wat een prachtige vlinder Zoeb. Blijven die dan ook bij jou of gaan ze de wijde wereld in?

Even verder terug lezen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Olijfje_ schreef op 02 juni 2010 @ 21:41:

MV, hoest bij de tandarts gegaan?

Shit allemaal. Hij krijgt het niet echt goed en ik moet nu echt het plaatje erop laten zetten. MAAR DAT KOST 350 EURO. Nou ben ik goed verzekerd dus ik bel ze op, ja dat is verzekerd maar u zit aan u max. vergoeding dus het hele jaar vergoeden we niets meer. Dus nu heb ik een groot problleem.

Oja en die verzekering mag ik niet ophogen, en ook volgend jaar niet. Zolang ik dat plaatje niet laat zetten kan ik niets meer. De reinste chantage. Dus vandaag de tandarts maar bellen hoe ik dat moet doen.

Maar hoe dan ook heb ik een groot probleem. Ik kan waarschijnlijk wel iets van een vriendin lenen, maar dan nog, ik moet zo snel mogelijk kijken of ik wat kan bijverdienen. Ik baal verschrikkelijk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven