Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 16 mei 2010 om 18:17
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
dinsdag 1 juni 2010 om 15:10
Hello ladies!
Hier ook al weinig zon…vet teleurstellend. Hoewel ik de hele dag binnen zit dus wat dat betreft maakt het geen flaus aus…
@ Delphi…veel succes vandaag!! You go girl!
@ Olijf…zijn je raaampies al weer schoon?
@ Kat…wat goed te horen hoe het is gegaan, klinkt een stuk prettiger dan vorige keer in ieder geval en ook fijn dat je zelf nu een goed gevoel er aan over houdt!
@ MV…wat is dat toch met die beestjes van jou, dat ze altijd je hele huis slopen?
@ Bieb..veel shopplezier! Ben jaloers…heb ook zin om te sjoppen maar zit er de komende tijd even niet in helaas.
@ Bieb…zucht…ik ben verliefd! Wat een moppie!!
@ Erwt…wat fijn dat je even binnen komt vallen. Ben zó benieuwd hoe het met je voorbereidingen voor alle vruchtwaterstress gaat… Heb je alle plastic artikelen inmiddels in huis?
@ all…
Hier ook al weinig zon…vet teleurstellend. Hoewel ik de hele dag binnen zit dus wat dat betreft maakt het geen flaus aus…
@ Delphi…veel succes vandaag!! You go girl!
@ Olijf…zijn je raaampies al weer schoon?
@ Kat…wat goed te horen hoe het is gegaan, klinkt een stuk prettiger dan vorige keer in ieder geval en ook fijn dat je zelf nu een goed gevoel er aan over houdt!
@ MV…wat is dat toch met die beestjes van jou, dat ze altijd je hele huis slopen?
@ Bieb..veel shopplezier! Ben jaloers…heb ook zin om te sjoppen maar zit er de komende tijd even niet in helaas.
@ Bieb…zucht…ik ben verliefd! Wat een moppie!!
@ Erwt…wat fijn dat je even binnen komt vallen. Ben zó benieuwd hoe het met je voorbereidingen voor alle vruchtwaterstress gaat… Heb je alle plastic artikelen inmiddels in huis?
@ all…
dinsdag 1 juni 2010 om 15:13
dinsdag 1 juni 2010 om 15:19
Heb trouwens alleen een jassie gekocht hoor Mittens.
Olijf had gisteren het perfecte witte jasje voor mij gegoogled bij V&D.
Vanmiddag even heengeweest.
Helaas....de witten waren op
nou heb ik demauve/paarsigekleur maar meegenomen.
ook wel oké op mijn witte en lichtgrijze zomerkleding en spijkerbroeken.
Olijf had gisteren het perfecte witte jasje voor mij gegoogled bij V&D.
Vanmiddag even heengeweest.
Helaas....de witten waren op
nou heb ik demauve/paarsigekleur maar meegenomen.
ook wel oké op mijn witte en lichtgrijze zomerkleding en spijkerbroeken.
dinsdag 1 juni 2010 om 15:25
Lieve meisjes, even een minitettertje van mij:
de presentatie is best wel goed gegaan, niemand heeft me uitgelachen. Komt door de tip van Splinter, ik heb gewoon heel slim en geleerd gekeken
Nu moet ik snel weer door met werken, maar eerst nog even:
@Olijf, lekker bezig!
@Splint, hoe was het bij de ha?
@Kat, fijn dat je zo goed behandeld bent, nu duimen voor een goede uitslag
@Bengelie, wat een lekker beessie heb jij toch (paperweight )
@Alle anderen, veel liefs en tot gauw!
de presentatie is best wel goed gegaan, niemand heeft me uitgelachen. Komt door de tip van Splinter, ik heb gewoon heel slim en geleerd gekeken
Nu moet ik snel weer door met werken, maar eerst nog even:
@Olijf, lekker bezig!
@Splint, hoe was het bij de ha?
@Kat, fijn dat je zo goed behandeld bent, nu duimen voor een goede uitslag
@Bengelie, wat een lekker beessie heb jij toch (paperweight )
@Alle anderen, veel liefs en tot gauw!
dinsdag 1 juni 2010 om 15:31
quote:Bengelie schreef op 01 juni 2010 @ 15:20:
MV is momenteel iets minder mooi, ze is geknipt
Ik las in de snelheid alleen dit en zat me serieus af te vragen hoe jij wist dat MV geknipt is
Moet geloof ik nog maar een kop koffie gaan zetten . Nu nog senseo maar er zijn plannen om een sjors aan te schaffen
MV is momenteel iets minder mooi, ze is geknipt
Ik las in de snelheid alleen dit en zat me serieus af te vragen hoe jij wist dat MV geknipt is
Moet geloof ik nog maar een kop koffie gaan zetten . Nu nog senseo maar er zijn plannen om een sjors aan te schaffen
dinsdag 1 juni 2010 om 15:36
dinsdag 1 juni 2010 om 15:44
dinsdag 1 juni 2010 om 15:47
Ik ga ook voor 1 en 3!
Zo, er is weer licht in huize Olijf!
Bieb, kan je de witte niet online bestellen? Heb je 'm morgen in huis, als het goed is! Ik heb ook wel eens via hun site besteld, gaat prima!
Bengel, wat een lekkere foto *moet de ballen van Puk nog fotograferen voordat ze voorgoed verdwenen zijn*
Delphi, wat goed dat je presentatie goed ging. Zo zie je maar, als je kijkt alsof je het zelf snapt, komt het goed
Zo, er is weer licht in huize Olijf!
Bieb, kan je de witte niet online bestellen? Heb je 'm morgen in huis, als het goed is! Ik heb ook wel eens via hun site besteld, gaat prima!
Bengel, wat een lekkere foto *moet de ballen van Puk nog fotograferen voordat ze voorgoed verdwenen zijn*
Delphi, wat goed dat je presentatie goed ging. Zo zie je maar, als je kijkt alsof je het zelf snapt, komt het goed
Ik ben mijn eigen bananenschil