TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
dinsdag 15 januari 2013 om 22:04
quote:Yvonne77 schreef op 15 januari 2013 @ 21:27:
[...]
Heb je niks beters te doen?
Zit je me nou uit te lachen??
Het is verdorie hartstikke belangrijk dat iedereen (en ik vooral) weet hoeveel cm sneeuw er op mijn dakterras ligt!
(Bovendien staat mijn pc naast de deur naar mijn dakterras, dus het was echt onwijs veel werk ).
[...]
Heb je niks beters te doen?
Het is verdorie hartstikke belangrijk dat iedereen (en ik vooral) weet hoeveel cm sneeuw er op mijn dakterras ligt!
(Bovendien staat mijn pc naast de deur naar mijn dakterras, dus het was echt onwijs veel werk ).
dinsdag 15 januari 2013 om 22:16
quote:missy_Acy schreef op 15 januari 2013 @ 22:06:
Waarom niet, yez?
Avondeten is de meest calorierijke maaltijd van de dag en daarna doe ik bijna nooit meer iets voor ik naar bed ga. Die extra intake heb ik dus niet nodig.
Meestal drink ik om een uur of 8 mijn laatste mok thee van de dag en neem ik daar een stukje pure chocolade bij. Daar red ik het prima op tot de volgende ochtend.
Waarom niet, yez?
Avondeten is de meest calorierijke maaltijd van de dag en daarna doe ik bijna nooit meer iets voor ik naar bed ga. Die extra intake heb ik dus niet nodig.
Meestal drink ik om een uur of 8 mijn laatste mok thee van de dag en neem ik daar een stukje pure chocolade bij. Daar red ik het prima op tot de volgende ochtend.
dinsdag 15 januari 2013 om 22:20
quote:Yezka schreef op 15 januari 2013 @ 22:04:
[...]
(Bovendien staat mijn pc naast de deur naar mijn dakterras, dus het was echt onwijs veel werk ). Ik heb hier nog niet gemeten, maar hier ligt ook een behoorlijke laag. Vanmiddag (onderweg naar België/bonbons) begon de auto al te slippen
[...]
(Bovendien staat mijn pc naast de deur naar mijn dakterras, dus het was echt onwijs veel werk ). Ik heb hier nog niet gemeten, maar hier ligt ook een behoorlijke laag. Vanmiddag (onderweg naar België/bonbons) begon de auto al te slippen
dinsdag 15 januari 2013 om 22:21
dinsdag 15 januari 2013 om 23:08
Bwaaahhhh, ik heb mezelf weer eens gewogen en ik schrok wel een beetje...
De strijd om er 7 kg af te krijgen begint vanaf morgen.
Ik ben geen zoetekauw, maar haal het ruimschoots in met hartig
MissMicky, ben je een 'oude bekende', kun je me dan een hint geven?
Jammer dat Grobs hier niet meer komt, slappe klets is hier toch ook aan de orde van de dag?
De strijd om er 7 kg af te krijgen begint vanaf morgen.
Ik ben geen zoetekauw, maar haal het ruimschoots in met hartig
MissMicky, ben je een 'oude bekende', kun je me dan een hint geven?
Jammer dat Grobs hier niet meer komt, slappe klets is hier toch ook aan de orde van de dag?