Tttot strandhuis. (18)

16-12-2012 21:33 2958 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons vakantie huis.

Waar de tttotjes zijn begonnen aan hun overwintering.

Ook hier word weer lief en leed gedeeld.

Maar ook recepten en knutsels.

Waar ego-posten altijd mag.

En waar slap geouwehoer welkom is.

Neem een lekker bed, een heerlijke cocktail.

En vlij u neer.

En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)

Ik vind de bh's te apart. Maar als t goed past, perfecto! Vin had ooit een setje gehaald voor me van Marlies.

Juiste maat, verkeerde merk. Ben meer een la perla type.
Syl, Fantasie, Fyra zoiets
Loop ik net in het bos, hoor ik iemand huilen. Ziva natuurlijk speuren, komt ze met een rendier aanzetten Het beestje had een mooie rode neus en was zo verdrietig .

Ik hem mee naar huis genomen en maar eens gegoogled... Damn, het is Rudolph!!! Na een tijdje werd hij rustig en kon hij me duidelijk maken waarom hij zo verdrietig was. De kerstman had hem de ronde laten checken. (Dan komt de kerstman niet voor verrassingen te staan volgende week.) Maar wat bleek, de TTOT-jes ware weg. Allemaal. Hij kon ze niet meer vinden. @-

( Nou ja zeg, dat zouden de TTOT-jes toch nooit zo maar doen???? Samen zijn we op onderzoek uit gegaan en gelukkig!!!! Ze wonen tegenwoordig aan het strand. Poehpoeh, wat een avontuur. Maar bij deze: de kerstman weet jullie weer te vinden! Zetten jullie wat lekkers klaar voor onze Rudolph?
Lady!
Hey Pimpel

Ik ben ook MD fan! Niet van haar, wel van haar ontwerpen. Mijn lief ook, want dan mag hij in de winkel op het rood pluche bankje gaan zitten en aangeven aan de verkoopster wat hij mooi vindt. Zo fout en leuk tegelijk.
Zief!
Hey Missy, al zin in de feestdagen?
Neen. Wel in februari, want dan komt de lente weer in zicht. Jij?
Ik heb er wel zin in. December is voor mij echt een feestmaand (sint, jarig, zoveel jaar samen, kerst, oudjaar) Heb wel altijd een beetje stress van het 'moeten', maar dat heb ik dit jaar best goed opgelost. Mijn ouders, hun partners en mijn broer komen kerstavond hier eten, eerste kerstdag bij manlief thuis en tweede kerstdag lekker voor ons.

In februari gaan we nog even de sneeuw opzoeken en dan ben ik weer blij als de lente begint. Ik geniet van elk seizoen, maar warme maanden hebben toch een lichte voorkeur!

Ga je wel leuke dingen doen?
Jawel, familie.

Uit eten enzo. Dus eigenlijk hetzelfde als altijd.
Hallo

Missy, eerst nog januari hoor! Ik wil eerst nog trouwen

Daarna gaan we wel weer verlangen naar de lente.

Missy gezellig toch? In ieder geval zijn we komende week op de helft van de donkere dagen! Nog even volhouden

Yvonne, hoop je op sneeuw? Lijkt me romantisch als je trouwt in de winter en er ligt een flink pak sneeuw
Sneeuw kan leuk zijn, maar ik hoop vooral dat het droog is en dat er geen ijzel oid is waardoor niemand kan komen

Ik ga eens kijken of ik de trouwkaart gescand krijg.
Dankje peacy de kaartjes zijn binnen!!

Leuke plannen met kerst! Ik ben echt een familie mens, ik geniet echt van met familie eten! Echt zo gezellig! En leuke jurkjes aan!
Waarom lukt het nou niet zoals ik het wil, stomme &*(^#@$%#)(!&#*printer!
Nou, hier een heel gedoe om de kerst

Gezeik.
Gezeik met wie Missy?
Alle TTToTjes hebben mail.

tenminste...dat hoop ik...
Ik heb mail! *gaat alvast jurkje uitzoeken*
Been there, done that, got the T-shirt.
Hoi Apa

De Koe-Koek was trouwens errug lekker!
Hoofdpijnnn en nee sex helpt niet
quote:Yvonne77 schreef op 18 december 2012 @ 19:49:

[afbeelding] Alle TTToTjes hebben mail.[afbeelding]

tenminste...dat hoop ik...Wel mail, maar ik kan niks openen!
Hier ook mail en ook ik kan m niet openen. Al kan ik wel zeggen dat hij leuk is!!
quote:Peacy schreef op 18 december 2012 @ 20:14:

Hier ook mail en ook ik kan m niet openen. Al kan ik wel zeggen dat hij leuk is!!Dit dus . Yv, ik heb je al een HELP!!-mailtje gestuurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven