verbod op hogedrukreinigers?
donderdag 24 mei 2012 om 12:47
Wij wonen in een woonwijk. Suffe, sfeerloze wijk aan de rand van de stad. Fijn huis, aardige tuin en goed bereikbaar.
Maar. Zodra de zon schijnt halen er minstens drie buren de hogedeukreiniger te voorschijn om daar vrolijk de hele dag mee in de weer te zijn. Ik heb geen hekel aan geluid, helemaal niet, maar dat monotone harde geluid van die reinigers, daar wordt ik echt heel onaardig van! En het is ALTIJD wel iemand! (nee, wij hebben er zelf geen).
Nu ook weer, ik zit in de tuin te werken en hoor 3 van die dingen tegelijk. Kan er geen verbod op komen??
Maar. Zodra de zon schijnt halen er minstens drie buren de hogedeukreiniger te voorschijn om daar vrolijk de hele dag mee in de weer te zijn. Ik heb geen hekel aan geluid, helemaal niet, maar dat monotone harde geluid van die reinigers, daar wordt ik echt heel onaardig van! En het is ALTIJD wel iemand! (nee, wij hebben er zelf geen).
Nu ook weer, ik zit in de tuin te werken en hoor 3 van die dingen tegelijk. Kan er geen verbod op komen??
donderdag 24 mei 2012 om 14:30
TO ...
De hogedrukreiniger staat nu (nog) in de schuur,maar je zou mij als buurman hebben...
Met dit weer .. heerlijk naar buiten met een muziekje aan ,een biertje en dan natuurlijk de bbq erbij,en dat liefst 3 keer per week
Je wilt niet weten hoeveel rookontwikkeling een speklap op de hete roosters geeft,dat ruik je 7 huizen verder nog ....
De hogedrukreiniger staat nu (nog) in de schuur,maar je zou mij als buurman hebben...
Met dit weer .. heerlijk naar buiten met een muziekje aan ,een biertje en dan natuurlijk de bbq erbij,en dat liefst 3 keer per week
Je wilt niet weten hoeveel rookontwikkeling een speklap op de hete roosters geeft,dat ruik je 7 huizen verder nog ....
donderdag 24 mei 2012 om 14:32
Hier ook zo'n buurman.
Elke dag is hij zijn tuin aan het stofzuigen...
Ja echt!! Stofzuigen. En ook echt elke dag!
Dan weer met de hoge druk spuit, dan weer met bleek, dan met de bladblazer.
En de tuin is 5 bij 9, dus zo groot is ie niet. Maar hij heeft t er de hele dag druk mee.
Knetter!!
Toen had ik een schommel in m'n tuin gezet. Kunnen m'n kinderen lekker schommelen. Krijg ik de opmerking naar m'n hoofd 'Tja.... ik zal ermee moeten leren leven' Maw, ik heb liever niet dat je dat ding in je tuin zet, want dan hoor ik je kinderen spelen.
En neem van mij aan dat t redelijk rustige kinderen zijn.
Elke dag is hij zijn tuin aan het stofzuigen...
Ja echt!! Stofzuigen. En ook echt elke dag!
Dan weer met de hoge druk spuit, dan weer met bleek, dan met de bladblazer.
En de tuin is 5 bij 9, dus zo groot is ie niet. Maar hij heeft t er de hele dag druk mee.
Knetter!!
Toen had ik een schommel in m'n tuin gezet. Kunnen m'n kinderen lekker schommelen. Krijg ik de opmerking naar m'n hoofd 'Tja.... ik zal ermee moeten leren leven' Maw, ik heb liever niet dat je dat ding in je tuin zet, want dan hoor ik je kinderen spelen.
En neem van mij aan dat t redelijk rustige kinderen zijn.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
donderdag 24 mei 2012 om 14:42
Oh, ik was superblij met mijn buren, die hadden zo'n levensgrote trampoline achter in de tuin staan, een hok vol tieners, en dat trekt natuurlijk tieners aan. Maar wel met dit soort temperaturen elke zonnig minuut springen op dat ding.De trampoline was bijna net zo groot als de tuin.
Geen minuut privacy.
Geen minuut privacy.
donderdag 24 mei 2012 om 16:05
Bij mij wordt dat alleen in de koudere maanden wat groenig op de plekken die dan vaak in de schaduw zijn, zodra het wat beter weer wordt gaat het groene vanzelf weg.
En dan sproeien wij zelfs met slootwater.
Misschien scheelt het dat jij in het bos woont en ik in de polder. Hier hebben zon en wind zeg maar vrij spel.
donderdag 24 mei 2012 om 16:42
donderdag 24 mei 2012 om 19:40
Dit is erg goed spul vind ik, en 100% biologisch, werkt snel en perfect:
http://www.ecostyle.nl/terrasreiniger
Heb je geen lawaai spuiter meer nodig
http://www.ecostyle.nl/terrasreiniger
Heb je geen lawaai spuiter meer nodig
donderdag 24 mei 2012 om 20:46
Ik ben vanmiddag lekker de tuin ontvlucht en zit nu te genieten van de speklappen, de beschaafde (...) conversaties en Hollandse Hits op fiks volume. Maar dat vind ik dan helemaal niet erg. Terwijl ik niet van speklappen houd en tussen het forummen door een boek lees.
En dadeljjk verzamelen de tieners van de overburen en hun vrienden zich met een kratje bier onder ons slaapkamerraam. Zitten ze lekker op straat tot een uur of 1. Ook geen probleem.
Ben dus Best tolerant. Kan alleen niet tegen de hdr.
En dadeljjk verzamelen de tieners van de overburen en hun vrienden zich met een kratje bier onder ons slaapkamerraam. Zitten ze lekker op straat tot een uur of 1. Ook geen probleem.
Ben dus Best tolerant. Kan alleen niet tegen de hdr.