Vloerkleed gezocht

11-07-2016 18:15 109 berichten
Hallo allemaal!

Morgen wordt mijn bank bezorgd en nu zoek ik er een ander vloerkleed bij, maar kan het niet vinden.

Ik zag wel een mooie van jute, maar ik heb al een hocker van bananenblad en een paar manden staan, dus dat wordt dan teveel van het goede,des te meer omdat de hocker op het kleed komt te staan.

Nu wil ik jullie vragen om met me mee te zoeken naar een rond vloerkleed van ongeveer 120/130 doorsnee, het liefst via het net te bestellen.

Dit is de bekleding van de bank en zoals je ziet is het geen gemakkelijk opgave.

Wie heeft er een enorm googletalent?

Bij voorbaat hartelijk dank!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij hebben ze die aanbieding standaard op hun site.en dan tikt de tijd weg op een klok. Maar de aanbieding verandert niet volgens mij...
Als dit niet retro is.........

“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ja Tickel, die gehaakte kleden zijn heel leuk.
Ik heb een rode leren bank en een effen grijs vloerkleed. Staat heel mooi, maar het moet wel bij de rest van je interieur passen. Ik vind de bolletjeskleden ook heel erg leuk.

Taupe, 110cm, 70 euro
http://laviejolie.com/vilt-vloerkleed-flowers-grijs
Ook leuk Pom
De bank is binnen. Het staat eigenlijk helemaal niet zo gek met het kleed dat ik al heb. Moet wel erg aan de bank wennen, ik had iets heel anders in gedachte. Het is vooral de kleur waar ik erg aan moet wennen.

Hij zit, ligt en hangt wel redelijk lekker, maar ik weet nu al dat het niet de bank is die blijft tot hij versleten is. Wel ga ik aan de slag met kussentjes en wellicht is een plaid een goed plan.

Ik zie wel.

Als mijn foon opgeladen is zal ik een plaatje plaatsen, mocht daar behoefte aan zijn natuurlijk.

Bedankt voor het meezoeken naar een mooi kleed, er zaten snoepies tussen.
*
Oehh die is echt mooi Cateau. Ik heb zo goed als dezelfde kleur, materiaal en leuningen. Alleen heb ik een hoekbank.

En die brede zittingen zitten/liggen zo heerlijk.
Ja? Vind je hem echt mooi?

In het echt gloeit de kleur.
Ik vind hem echt supermooi Cateau. De mijne gloeit dan weer niet. Ik heb mijn interieur aangepast aan de bank. De overgordijnen zijn velours en dan in dezelfde kleur als de bank. Voor de rest heb ik teakhouten meubelen staan zodat het rood niet overheerst.

Iets donkerder dan deze kleur (niet mijn tafel hoor, ik heb twee losse tafeltjes)

Voor de rest wat zilveren/glas accenten.

Tip, koop twee grote kussens voor in de hoek en twee kleintjes voor in de rug. Dat is met die brede zittingen wel lekker.

Ik ben trouwens na ruim 5 jaar nog steeds niet uitgekeken op de kleur en op de bank zelf.
Hoewel ik ook teakhout heb staan, overheerst het lichte in huis, waardoor de bank uitsteekt als een zere duim.

Natuurlijk moet ik nog wat zaken aanpassen, zodat het niet zo'n schreeuwer blijft, want dat is waar ik moeite mee heb, hij schreeuwt ten opzichte van de andere kleuren in de kamer.
Ah nee dat heb ik dan niet. Ik heb alleen lichte muren en plafond. Het voelt nog steeds als een warm bad als ik binnenkom. Nog even een tip van opoe. Als je een vaste zitplek heb gevonden leg daar dan een leuk kleedje op, dan slijt de stof niet zo snel.
Als hij inderdaad zo schreeuwt dan denk ik trouwens dat mijn bank iets dieper rood is.
Het is geen schreeuwerig rood, maar diep, tegen donker aan, maar omdat alles zo licht is in de kamer steekt hij gewoon heel erg uit.

Ik denk dat ik iets met de muur erachter ga doen, dan wordt het één geheel.
Dat zal inderdaad dan door die lichte kleuren komen inderdaad. Ik heb je een PB gestuurd trouwens.
Heb de foto gemist. Je kunt de kleur ook was afzwakken door er taupe kussens in te gooien.

Allen van de Kwantum
Hallo Tickel.

Ik heb inderdaad al naar kussens zitten kijken, maar heb toch besloten om het niet te doen. Ik ken mezelf te goed, die liggen binnen een paar dagen vreselijk in de weg en dan gooi ik ze ergens in een kast en komen niet meer tevoorschijn.

Ik begin ook al aardig te wennen aan de bank.
Hallo Mevr. Cateau, nu begrijp ik waarom het fout is gegaan tijdens het EK. U zat op de verkeerde bank

Ik zou er geen kleed onder leggen, zonde van die mooie vloer.
iedereen leest mee
Hallo lord Landylover.

Zou dat het zijn geweest? Dan maar goed dat deze er staat tijdens het WK, wie weet wat we dan bereiken.

het is maar een klein rond kleed met een doorsnede van 1,20, meer om de vloer wat te breken, anders is het zo'n grote houten vlakte.

Ik heb je gemist tijdens de finale en daardoor was het lang niet zo gezellig.
Ja, sorry, Land Lady from Cateaugashire, Mijn wedstrijd was het niet Het was meer een wedstrijd tussen Elfje en Emka.

Nu wetende dat jij een nieuwe bank heb, reserveer ik alvast een plekkie voor het WK

Oh, hengelen mag niet

Wat ik niet snap van zo'n kleed; Die bank staat daar toch op dan, dus wat zie je nou van dat kleed

Ligt het er half onder of er voor Sorry, maar ik snap 't ff niet.
iedereen leest mee
Het was ook geen leuke wedstrijd om te zien, dus je hebt niet veel gemist.

Nee, het kleed ligt een eind voor de bank en de hocker staat er op. Het is meer voor de sier dan voor warme tenen.

Ik heb nu ook een kleed liggen en daar ben ik nog nooit op gaan staan. Is echt voor het zicht.
quote:Cateautje schreef op 12 juli 2016 @ 23:24:

Het was ook geen leuke wedstrijd om te zien, dus je hebt niet veel gemist.

Nee, het kleed ligt een eind voor de bank en de hocker staat er op. Het is meer voor de sier dan voor warme tenen.

Ik heb nu ook een kleed liggen en daar ben ik nog nooit op gaan staan. Is echt voor het zicht. Ah, juist, nu snap ik het; vrouwen logika; een mooi kleed, maar je mag er niet op staan
iedereen leest mee
Jij begrijpt het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven