Voorschot ennatuurlijk

26-02-2018 19:05 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd wat andere mensen als voorschot moeten betalen (Stadsverwarming, overstappen kan niet). Vorig jaar zat ik op 106 euro per maand. Gaat om een begane grond appartement met 3 slaapkamers. Ik kreeg meer dan 600 terug (exclusief inhouding nieuw voorschot) gaat dan over 9 maanden en de woning was onbewoond. Ik ga er alleen wonen. Collega's gaven toen al aan dat zij dit veel te veel vonden, dit betaalden zij met een normale woning en 4 mensen. Nu is mijn voorschot verhoogd naar 144. Is dit te veel? En wat betalen andere?
anoniem_144772 wijzigde dit bericht op 26-02-2018 19:18
6.26% gewijzigd
Voorschot? Waarop?
Ehm...als 106 teveel is waarom dan verhogen?
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
blue123 schreef:
26-02-2018 19:07
Voorschot? Waarop?
Aan ennatuurlijk. Stadsverwarming
Wij betalen 114 euro per maand. Eensgezinswoning met 3 verdiepingen. 150 m2. 4 bewoners.

Dus ja, je betaald wel veel ja.

Zit je gebonden aan je aanbieder? Het kan soms lonen om even rond te kijken. Ik heb er een hekel aan (door t programma dubbeltje op z’n kant) maar kijk eens op www.sloopdecrisis.nl.

Grote kans dat je veel goedkoper kan
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
subon schreef:
26-02-2018 19:10
Dat heeft ennatuurlijk gedaan. Maar dr woning was onbewoond. Ik heb dan ook geen idee wat je kwijt bent als de woning bewoond wordt. Daarom wil ik weten wat andere kwijt zijn met wat voor huis en huishouden.
Ohhh wacht ff.. stadsverwarming.
Tja... dat is appels en per vergelijken.

Blok of stadsverwarming is wel vaak duurder.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
subon schreef:
Dat doet to niet zelf. Dat doet de leverancier.

Wij kregen ook terug dit jaar en toch is het verhoogd. Met 4 euro dus geen groot bedrag maar toch.
kleinmeisje_89 schreef:
Aan ennatuurlijk. Stadsverwarming
Ow sorry.Had er nog nooit van gehoord :-$
biol schreef:
26-02-2018 19:13
Dat doet to niet zelf. Dat doet de leverancier.

Wij kregen ook terug dit jaar en toch is het verhoogd. Met 4 euro dus geen groot bedrag maar toch.
Dat ben je niet verplicht. En als TO van afgelopen jaar al 600 terugkreeg zou ik als ik haar was navragen hoe het met die verhoging zit
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Energie wordt dit jaar duurder dus daarom is het verhoogd. Maar als je €600 terug krijgt is het wel een fikse verhoging.
Wij betalen nu 108 euro. Appartement op 2 verdiepingen, energieklasse C en overdag 18,5 graden en in avond 20 graden. Betaalden we vorig jaar ook en kregen 90 euro terug.
Maar je kunt de standen via de website doorgeven en kijken of het nog klopt met het voorschotbedrag. Doen wij ook, dan kunnen we nog aanpassen zodat we niet bij hoeven te betalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven