wasgoed droogt niet

28-09-2012 16:54 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het even niet. Wasgoed hangt al sinds gisteren en is nog niet droog. Heb de strijkdingen er wel al af en die zijn door het strijken droog. Heb net de verwarming aangezet voor de was wat nog hangt en dit vind ik niet normaal. Wat doe ik verkeerd? De wasmachine werkt verder prima. Hij centrifugeert de was op 1600 toeren voor mij, dus het is niet kletsnat met ophangen. De was hangt niet te dicht op elkaar/ over elkaar. Paar dagen geleden hing het buiten na reactie van iemand "dan waait het droog" maar ook geen succes.

Geen wereldramp maar wel lastig want als het te lang hangt kan ik bijna weer opnieuw wassen ivm de geur.

Droger vind ik zonde. Wat denken jullie? Droger nemen, stoken als er wasgoed hangt, of??
Alle reacties Link kopieren
Ventileren is inderdaad de manier! Als je de lucht in je huis niet ververst is de luchtvochtigheid zo hoog dat je was niet droogt. Zelfs als het regent is de lucht buiten droger dan binnen. Dus elke ochtend even ramen en deuren open voor je de verwarming aan doet. En altijd je luchtroosters open doen.

Als je droger de boel niet droog krijgt is het tijd om filters en droogelementen schoon te maken. Of je instellingen aan te passen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven