Wat ruik ik toch? Oeps, was vergeten!
dinsdag 10 november 2009 om 15:37
Ja hoor, de afgelopen paar dagen vond ik het al zo muffig, vochtig ed ruiken in mijn gang en boven aan de trap. Dacht dat het gewoon van het natte weer, jassen en schoenen kwam.
Kom ik vandaag de inbouwkast met mijn droger in en staat daar nog een wasmand vol natte was. Oeps, vergeten in de droger te doen Staat er dus al een week, maar ik was in dat hok niet meer gekomen sindsdien.
Nu wil ik dit weer even oplossen. Wat is het handigst? Eerst alles drogen en dan opnieuw wassen? Of direct opnieuw wassen? Met evt wat azijn of soda of wat dan ook erbij?
Kom ik vandaag de inbouwkast met mijn droger in en staat daar nog een wasmand vol natte was. Oeps, vergeten in de droger te doen Staat er dus al een week, maar ik was in dat hok niet meer gekomen sindsdien.
Nu wil ik dit weer even oplossen. Wat is het handigst? Eerst alles drogen en dan opnieuw wassen? Of direct opnieuw wassen? Met evt wat azijn of soda of wat dan ook erbij?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
dinsdag 10 november 2009 om 15:41
Ik kan niet tegen wasverzachter, dus dat heb ik niet in huis. Wordt dus waarschijnlijk wat azijn erbij.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
dinsdag 10 november 2009 om 15:44
Moet ik het echt drogen? Ik vind dat een beetje zonde.... maar ja, voor de zekerheid is het misschien wel handiger. Daalijk heb ik het gewassen en gedroogd en stinkt het nog.... moet je nog eens de hele cyclus doen....
dinsdag 10 november 2009 om 15:50
dinsdag 10 november 2009 om 15:52
quote:singalala schreef op 10 november 2009 @ 15:50:
Op jouw risico dan Yas!!! Maar jij heb veel meer levens-, dus vast ook veel meer waservaring dan ik
Dát is nog eens een elegante manier om iemand een ouwe doos te noemen.
Ok, ik zal dit topic niet verder meer vervuilen met mijn nonconstructieve wasbijdragen.
Op jouw risico dan Yas!!! Maar jij heb veel meer levens-, dus vast ook veel meer waservaring dan ik
Dát is nog eens een elegante manier om iemand een ouwe doos te noemen.
Ok, ik zal dit topic niet verder meer vervuilen met mijn nonconstructieve wasbijdragen.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
dinsdag 10 november 2009 om 16:53
Als je het eerst droogt, krijg je die lucht wel beter uit je spullen. Bij meteen wassen blijft er altijd nog wat hangen -hier namelijk heel veel ervaring, we zijn nogal laks . Zo laks dat we zelf zelden eerst drogen, maar het meteen opnieuw in de was keilen, en het dus nog steeds stinkt, tot de volgende wasbeurt. *schaam*