Wc reservoir met afzuiging
donderdag 17 juli 2025 om 22:22
Zonet ontdekt dat er inbouw waterreservoirs zijn die de lucht afzuigen en gefilterd weer de ruimte in blazen. Wij hebben een piepklein raampje op de toilet, maar de lucht blijft alsnog lang hangen. Dus dit lijkt me fantastisch. Iemand ervaring ermee, werkt het echt?
En ja, ik weet dat er allerlei wonderspuitmiddeltjes zijn, dat je een lucifer kan aansteken enz.
En ja, ik weet dat er allerlei wonderspuitmiddeltjes zijn, dat je een lucifer kan aansteken enz.
donderdag 17 juli 2025 om 23:08
Ik weet alleen dat ik sinds ik een plons toilet heb de geur nauwelijks nog blijft hangen. Nadeel is dat je je drolletjes niet kan bestuderen want ze gaan gelijk zwemmen. Dus mocht je nog een ouderwetse wc hebben waar de drol niet gelijk onder water verdwijnt dan vervangen die hap. Werkt vast een stuk beter.
vrijdag 18 juli 2025 om 02:07
Ja, de plons hebben we al. Of nou ja, hadden we. Vanwege een lekkage is er sinds vanmiddag niks meer.gonniegijsje schreef: ↑17-07-2025 23:08Ik weet alleen dat ik sinds ik een plons toilet heb de geur nauwelijks nog blijft hangen. Nadeel is dat je je drolletjes niet kan bestuderen want ze gaan gelijk zwemmen. Dus mocht je nog een ouderwetse wc hebben waar de drol niet gelijk onder water verdwijnt dan vervangen die hap. Werkt vast een stuk beter.
vrijdag 18 juli 2025 om 07:32
Wat een handig ding! Mijn man laten zien maar die vindt dat spoelen maar niks. Jammer. Als ik oud ben komt zoiets zeker in mijn huis, maar had het nu ook al lekker fris gevonden.
Maar de afzuiging werkt in ieder geval goed bij jullie, dat is goed om te horen
vrijdag 18 juli 2025 om 07:38
Toiletbril met geïntegreerde geurafzuiging.
https://sanitairkamer.nl/denck-pure-d-t ... 10864.html
Wel een stopcontact nodig, welke in in 99,9 % ontbreekt in een toilet.
vrijdag 18 juli 2025 om 07:55
We hebben vanwege een lekkage alles moeten slopen gisteren, de pot, het reservoir, de achterwand, de tegels.... In de achterwand ligt electra, dus we kunnen wel een reservoir met afzuiging plaatsen. We hebben dan dus geen stopcontact nodig.Sylvia50 schreef: ↑18-07-2025 07:38Toiletbril met geïntegreerde geurafzuiging.
vrijdag 18 juli 2025 om 09:24
Hij hoeft er geen gebruik van te maken, hè. Kan ook zonder spoelen.
vrijdag 18 juli 2025 om 09:38
dat komt omdat hij er geen ervaring mee heeft. wij hebben hem ook en willen nooit meer iets anders. Andersom: de japanners vinden ons toiletbezoek met wc papier maar erg onhygiënisch. Spoelen met water is veel schoner. Water wordt verwarmd en de geur wordt afgezogen.
vrijdag 18 juli 2025 om 11:03
vrijdag 18 juli 2025 om 13:55
Het (verwarmde) water maakt het helemaal schoon en er zit ook een fohn bij doe het gebied droog blaast. Op het einde even een papiertje voor de laatste druppels, das alles.
vrijdag 18 juli 2025 om 18:43

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in