We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Olijf, lijkt me leuk die workshop zeg.

Annetd wat een enige foto, en knap dat je het kan om steeds weer afscheid te nemen van de katten. Oke je weet dat ze goed terecht komen maar je hecht je toch aan die poezels. Ik ben een beetje slecht in afscheid nemen. Als er een kat bij mij overleed kon ik zo letterlijk ziek zijn van verdriet. Dan kan ik mij echt verliezen in dat verdriet. Ik vind dat echt heel moeilijk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Annet, wat een schattig foto! Vooral Fuzzy kijkt ook zo heerlijk loom. Heerlijk lijkt me dat, zo wakker worden.

Ik heb geen klagen hoor, vanochtend waren man, kat en ik ook net een gezinnetje, alle drie een beetje soezelen en langzaam wakker worden, mmm.

Olijfje, veel plezier!! Hebben jullie al een BOB benoemd? Lijkt me echt leuk, zo´n workshop. Bereid je maar voor op heule grote verhalen, als jullie met z´n allen gaan eten vanavond.

Joepie, het is hier inmiddels droog, wel grijs, maar het zonnetje lijkt er een beetje door te komen.
Ook hier nog even een fotootje spammen: mijn eerste kat, Kwatta. De volwassen variant staat op Hyves (met een kleine variant van mij, haha).

Wat een schattig pluisje zo hè. Het was ook zo´n enorme goedzak. Helaas al weer 10 jaar aan het hemelen...

Zooo hee wat een rust.

Ik heb even een kleine pauze tussen het boodschappen doen en de was in.

Ik haat huishoudzaterdagmiddag

Mannetje naar de voetbal, vrouwtje aan de boodschappen..hoe burgelijk kun je zijn..

*moppermodus weer uit*

Ik heb vanochtend in bed bij liggen lezen via de feun maar kan nog steeds niet inloggen om te reageren.

Naomi rade me aan om mn wachtwoorde te wijzigen en dan zou het eventueel moet lukken maar tegelijkertijd waarschuwde ze me omdat als ik mn wachtwoord wijzig het ook nog wel eens zo zou kunnen zijn dat ik ook het gewonen forum niet meer opkom..

Lang leve de viva bugs.

Met mijn alter ego lukt het wel...maar daar raakt Poezewoes teveel van in de war

Olijf,bewaar je een Mojito voor me?

Veel plezier (maar dat lees je pas naderhand,lekker nuttig )

Mylene,wat een lieffie is Bo toch!
Ik ga dus NIET naar die massa meet,niks voor mij..

Heb veel meer zin om jullie allemaal IRL te zien

Vanavond met een vriendin Zwolle onveilig maken,eerst lekker naar de film (Alice in Wonderland,helaas niet in 3D)

Daarna nog even naar de kroeg.

Wordt vast geen latertje want ik wil met de auto naar huis daarna...hooguit twee wijntjes.
Nou Tetters, ik ga dus wel naar de massameet , en ben helemaal klaar om te gaan. Jurrekie an, haartjes zo net als ze willen vandaaag (niet dus, grrr) en mijn beste humeur mee.

Ik heb er zin in! En die Tettermeet komt vast ook gauw, ik zal nu vast een voorproefje doen met de handvol aanwezige Tetterientjes.

Wish me luck!
Veel plezier Delphi!

Misschien durf en wil ik een volgende keer mee als ik de tetterettes al ken.
Fijne middag / avond Delphi!!

En naderhand wel even komen roddelen hè, we willen het wel allemaal weten (ook al willen we dan niet allemaal komen).

* ziet nu iemand voor zich met een net jurkje, netjes gekamde haren, kniekousen en nette schoenen *
Delphi:

Of zo....dat kan natuurlijk ook...

Bieb

Voor de duidelijkheid: ik had dus de eerste in gedachte!!

Hoewel, we kennen haar natuurlijk nog niet IRL, dus wie weet....

Ik ben ook zo lekker aan het zaterdagmiddag-rommelen. Net zowaar gestreken ( dat doe ik anders dus echt nooit!), nu boodschappen doen.

Tot later!

(oh, en vergeet niet even die beloofde foto´s te scannen )
Hey tetterettes, een zieke TH meldt zich even . Hoofdpijn van de afgelopen dagen was kennelijk ook een voorbode van een fijne verkoudheid (al zit nek ook nog vast). TV staat op schaatsen maar eigenlijk is dat al teveel inspanning. En het bericht dat ik typ heeft ook meer weg van een saai telegram. Ik ga weer bankhangen...

Voor wie gaat: veel plezier op de grote meet en ik hoop jullie ook snel in het echie te zien!
Oh ik heb leuke foto's gemaakt. Die zal ik vanavond even uploaden.

Toen ik een dierenservice had ben ik een paar keer op tv, in de krant en op de radio geweest. Toen had ik deze katten, mijn eerste 2 katten. Die ene met veel wit was een mega bijzondere kat. Een zwerver maar ik heb nog nooit zo een aparte kat meegemaakt.

Ik zal de foto's maar niet te lang neer zetten. Ik weet niet hoe ik mijn gezicht eruit kan knippen. De tekst uit de krant heb ik wel weten weg te knippen.
Oooh eeeenig die plaatjes.

Annet: wat een geweldige foto van de katten in bed. Wat ziet jouw bed er trouwens mooi uit. Wat is dat voor wit bedding? Mooi lekker veel wit/creme en een zwart bed.

Dochterlief was toch wat minder lekker dan gedacht maar ze heeft netjes in de wc gemikt en in een emmertje. Vond ik heel knap van haar. Ja, echt iets om trots op te zijn he

Verklaart waarschijnlijk wel het jengel/zeurgedrag laatste dagen. En nu mag ze bankhangen en moet ik haar glaasjes water komen brengen en het dekentje goedleggen en zo

Voor alle dames die naar de massameet gaan... Veel plezier!

(Vinden jullie het ook niet raar trouwens twee van die gele benen in de lucht?)

Mittens ik kwam je tegen op het wtj-topic! Heb je je nog kunnen beheersen om dat ding niet te kopen?
De plaatjes van Biebelie dus!

MV zet het hele artikel eens op hyves

Die ene kat heeft een scheiding en een snor
Praathoofdje,Beterschap!!

Mylene wat leuk die krantenartikelen.

En leuk om te zien hoe je uit ziet! (waarom dacht ik nou dat je een blondine zou zijn??)

Klets,fijn dat je weer gewoon Klets bent

Inderdaad raar die gele benen...

enne wtj topic?? vertel vertel..
Heb net in de sromende regen mijn vierkante meter moestuin* in elkaar staan timmeren.

Was al even bezig en het was heerlijk buiten....en toen begon het te plenzen....nu mn hele rug nat

*houten bak van een meter bij een meter,daarna verdeeld in 16 vakken. ga mn eigen groente verbouwen
Wreck this journal

Hebbuh hebbuh hebbuh denk ik dan

maar ik heb bu even genoeg in huis gehaald dus moet nog even wachten
TH, beterschap. Ik wil van het voorjaar zelf kruiden gaan kweken. Zou ik vorig jaar al doen, alles gekocht maar niet van gekomen. Ik kan kruiden nooit lang goed houden. Of je krijgt van die vieze mini vliegjes erop dan gooi ik het ook weg. Ik haat onweersvliegjes, die gaan altijd in je wijn zitten. Dan maak je geen vrienden met mij, blijf van mijn rose af.

Misschien beter om er tegen die tijd een topic over te openen. Ik wil Sarah haar tuin topic niet misbruiken. Maar ik denk echt dat ik hulp nodig heb om dit tot een goed eind te maken.

Ik ben nu craquelé eieren aan het maken. En wat denk je? Ik was het kwijt hoe dat moest en heb het nog nooit gemaakt. Maar in 1 x gelukt bij 2 testeieren. Geweldig. Alleen duurt het langer dan ik dacht, dus morgen zijn ze pas klaar.
wat voor eieren?
Ik heb gegoogled maar er is geen plaatje van Klets, binnenkort zal ik het even laten zien. Het is zo leuk geworden, ben er helemaal happy van.
quote:biebelie schreef op 20 maart 2010 @ 15:27

Inderdaad raar die gele benen...

...zei het gele koekiemonster
Ik zie die dame niet, ze is van mijn beeldscherm gevallen, zie ook alleen maar 2 gele benen in de lucht.
quote:Splinter02 schreef op 20 maart 2010 @ 16:34:

[...]

...zei het gele koekiemonster

Praat me geen complex aan Splinter!!

Ik heb btw ook weer een paar genante foto's op de hyve gezet
*ben maar gauw mn blauwe jas weer gaan aantrekken*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven