We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Dames ik ga nog lekker een uurtje lezen op bed. Een boek uit de categorie Dark Fantasy voor de geïnteresseerde onder u.

Weltrusten en tot morgen maar weer!
Ha, dan woonde je echt heul heul heul dicht bij me. Spuugafstand. Ik heb op de gewoond. Eerst in de bovenwoningen aan het einde van de straat en daar na dus naar de speeltuin verhuist.

Het kan haast niet anders dan dat we elkaar wel eens gezien hebben. Ik heb er van 1994 tot 2007 gewoond.

Ik haal het ook zo weg hoor.
Geweldig!!! echt spuugafstand....

Ik van febr 2001 tot maart 2007

Buurvrouw
Oh mag ik ook in de tabel? Ah toe, ah toe? Hoeveel inschrijfgeld is dat? Kan ik in kittens betalen?
hahaha, dit is toch niet te geloven?! Je bent echt mn buur(t)vrouw geweest! En dan gaan we allebei de stad uit verhuizen, komen elkaar hier of all places tegen en vinden elkaar nog leuk en aardig ook!

Ik ken nog wat mensen die daar gewoond hebben.... maar die namen noem ik wel ff op hyves of zo, niet hier. Het zou me helemaal geweldig lijken als je die mensen kent.
Roept u maar Etosha.

Graag 1 kitten helemaal voor mij. Ik pik hem maar in hoor voordat iemand anders hier al klaar staat voor kittens
quote:Etosha schreef op 15 maart 2010 @ 22:09:

Oh mag ik ook in de tabel? Ah toe, ah toe? Hoeveel inschrijfgeld is dat? Kan ik in kittens betalen?

Betalen kan bij TO, mij dus En ja, ik accepteer kittens. (als ze er eindelijk uit komen)

Of mijn vriend dat ook doet is een tweede...
Kan ik betalen in kattenbrokjes?!

Of moet je langer mee-tetteren om in het lijstje te mogen?
Haha, wat voor kleur had u gehad willen hebben? Misschien kan ik nog iets bestellen bij onze zwangere muts.

Maarre, dan wil ik dus wél in de tabel he?
Ik was eerder en ik maak de tabel Ratteke
Ik wil graag een rode kitten Etosh, desnoods type ik vannacht dan die hele tabel over .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ja Ratteke,heul toevallig!

En kom vooral even namen noemen op hyves..ben benieuwd of we gemeenschappelijke kennissen hebben.
Ik wil ook wel een rooie

(en ik vind dat Mylene maar even moet wachten,die heeft al 2 rooien )
quote:Kletsmajoor schreef op 15 maart 2010 @ 22:12:

Ik was eerder en ik maak de tabel Ratteke
Oja, ik heb een LOI cursus bevallingen gedaan dus ik wil de kitten er ook wel zelf uit komen halen .
Ik wil ook graag Kletsmajoor.

Ik heb thuis 2 katers, Lokee en Odi-Poes, allebei ongeveer 10 jaar oud. En op mijn werk heb ik Frits, leeftijd onbekend.

Jullie tetteren wel snel hoor. Toen ik naar mijn cursus ging zaten we nog op bladzijde 1 en nu alweer op 6.

Ik ben nog steeds heel benieuwd hoe het is afgelopen met Eli en de rode rakkers, maar ze is hier nog niet geweest?
Een hele grijze vind ik ook heel mooi maar ik denk niet dat het erin zit bij het nestje van Etosh.

Of zoals Baileys, is ook om op te vreten. Ach, alles is wel leuk.
Nope, dat denk ik ook niet MV! Maar die rooie, dat zou zomaar kunnen, zeker met een rooie papa. Het blijft dus nog spannend..

Maarre.. the dirty details dan maar voor de tabel, of tetter ik nog niet lang genoeg mee? Zeg het maar hoor! No offence!
Ratteke dan had je bij jou in de straat wel kunnen struikelen over Isabel...die sjouwde de hele buurt door.
Niet zo bescheiden Etosh,plemp maar neer wat je in de tabel wilt.

(en daarna lief zijn voor Klets want die doet de administatie van de stichting
Lieve lieve Kletsmajoor!

Hier mijn gegevens voor de tabel:

Sjips, wat moet er eigenlijk allemaal in? Hmz, nieuw scherm erbij open, even spieken. Oh okee, check.

4+ ? katten:

Ingwe V 4

Tunya V 2

Nelson M 2

Coco V 2

en een stoot onbekende kittens
quote:biebelie schreef op 15 maart 2010 @ 22:21:

Ratteke dan had je bij jou in de straat wel kunnen struikelen over Isabel...die sjouwde de hele buurt door.

Ik zag nog wel eens een ragdoll lopen. Maar dat was in de straat achter mij. Ben de namen op dit moment helemaal kwijt, stom he. Ik kan ook al niet op het adres van mijn beste vriendin komen. In mijn hoofd loop ik er zo heen.

maar ik heb je een hyvesberichtje gestuurd. Met namen!
Het volgende berichtje vond ik net op de site van het asiel in Den Bosch:

Kittenseizoen van start

Het kittenseizoen is dit jaar vroeg van start gegaan bij het Dierentehuis. Al op 12 maart werden de eerste kittens binnengebracht. Bijzonder aan deze kittens is, dat zowel vader als moeder voor de drie kittens zorgen. Een waar gezinnetje!

De familie is vanochtend gevonden voor een flat aan de Herman Moerkerklaan. Ze maken het alle goed!

Wat een ontzettend mooie mamapoes. Wat een lief koppie.

Maar welke mongool laat nu een heel gezin achter?
Yes, ik sta in de tabel zonder dat ik inschrijfgeld betaald heb!

Dank je Kletsmajoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven