We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
De taart is niet zo mooi gelukt want ik was een beetje gehaast en mijn fototoestel deed raar dus allemaal stress. Maar heb snel even dit in elkaar gefelicitraptaart;

Tast toe allemaal!

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Niet zo bescheiden doen MV

Het is supermooie taart!

Jouw katten boffen maar met de verjaardag van Leo en Sarahs katten

Hoe is het met je pijn?

of hopenlijk het gebrek aan pijn...
Ja ik blijf maar afkloppen, ik heb nog steeds geen pijn en geen bijwerkingen. Ik heb alleen nog niet veel gelopen, ik ben veel/alleen maar bezig geweest met iets op kookgebied. Volgende week moet ik even naar de markt dus dan kan ik testen of de pijn bij het lopen ook over is. In huis lopen en naar de supermarkt heb ik geen pijn iig. Dus ik nog even door .

Hoe is het met jou Bieb? Gaat het een beetje?
Haha, MV wat grappig! Jammer dat de echte jarigen er alleen maar naar kunnen kijken terwijl jouw katten de taart opeten
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 26 maart 2010 @ 12:28:

Haha, MV wat grappig! Jammer dat de echte jarigen er alleen maar naar kunnen kijken terwijl jouw katten de taart opeten Ik stop het zo in een envelop hoor .
quote:biebelie schreef op 26 maart 2010 @ 12:08:

Haha,laat je egoknop maar lekker aan hoor

Maar herkenbare klachten.

Quasimodo bochel...

Herken jij dat wat daar beschreven wordt ook? of gelukkig geen bochel?

Wat bij mij nog wel eens wil helpen las het acuut is...Naar de KrakerT

Kost een paar cent (en wordt in mijn geval niet vergoedt) maar in één of hooguit twee keer weer zo goed als nieuw!

Ik heb net even mijn nek staan bestuderen in de spiegel . Maar een bochel heb ik niet, het is meer dat ik mijn hoofd teveel naar voren hou waardoor er teveel druk op mijn nek en omstreken staat. En het is wat je daar schrijft: vaker aan denken en dus vaker mezelf corrigeren.

Ik realiseer me nu ook dat ik de afgelopen maanden aan heel veel verschillende (ook erg lage) tafels heb gezeten bij het afnemen van testen bij kinderen en daarbij nog extra mijn hoofd naar voren heb zitten buigen (het waren jonkies, 5 - 7 jaar). Dat heeft natuurlijk ook niet geholpen.

Maar balen dat jij al je hele leven deze klachten hebt, bah. Al is het wel fijn dat de krakerT zo goed helpt. Ik ben daar een tikkie huiverig voor, de fysio waar ik nu kom hanteert meer de geleidelijke aanpak. Hoewel ik daar gisteren even niet zo veel van merkte dus. Maar ik hou het in gedachten voor als dit niet gaat werken!

*ik zit dus al typend steeds mijn hoofd in de onderkinstand te duwen, gelukkig heb ik geen publiek hier*
Fijn Mylene,duim dat het goed blijft gaan!

En ik ben nou zo onderhand ook wel heel benieuwd naar jouw spannende plannen...

Met mij gaat het best oké hoor....

Ik probeer voor mezelf een beslissing te nemen maar ben nog niet uitgevochten qua relatie.

Ik wil gewoon dat het weer leuk wordt.

Vriend vind het btw prima zoals het nu gaat,doet gewoon zn ding.

(net op bol.com het boek "liefde is een werkwoord" besteld op aanraden van peut. Ze denkt dat we daar veel aan hebben)
MV, wat heb je er weer een schitterend werk van gemaakt! We zouden toch zo onze katten een retourtje MV geven om even lekker mee te snoepen .

En goed nieuws over het wegblijven van de pijn en de bijwerkingen! Dat is hoopgevend, echt heerlijk voor je
TH ik ben me er eigenlijk niet eens meer zo van bewust dat ik een nekprobleem heb...het is er gewoon al zo lang dat het bij me hoort.

Vriend masseert wel heel vaak even mn nek los als het vast zit of begint te tintelen.

Zo voorkom ik hoofdpijn.

En die oefeningen...ik heb het niet eens door..

Begint smorgens al onder de douche,nekspieren oprekken onder de hete straal en ook op mn werk gaat dat ongemerkt.

Vind het alleen zo sneu voor mijn nichtje van 13..die heeft het dus ook al.
En ja, je maakt ons wel erg nieuwsgierig naar je plannen
quote:Talkinghead schreef op 26 maart 2010 @ 12:32:

[...]

Al is het wel fijn dat de krakerT zo goed helpt. Ik ben daar een tikkie huiverig voor, de fysio waar ik nu kom hanteert meer de geleidelijke aanpak. Hoewel ik daar gisteren even niet zo veel van merkte dus. Maar ik hou het in gedachten voor als dit niet gaat werken!

ik moet het ook even nuanceren.

waar ik heen ga is niet écht een kraker maar een remedial masseur. ( www.praktijkoosting.nl )

Het kraakt alleen wel wat hij doet

quote:*ik zit dus al typend steeds mijn hoofd in de onderkinstand te duwen, gelukkig heb ik geen publiek hier*heel charmant ja maar wel goed!
TH, is het misschien handig om op je computer zo'n progje te installeren dat je er aan helpt herinneren dat je even moet onderkinnen?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Oh, en môgge (nou ja...middag) trouwens!

Ik zit ook heeeeerlijk met een kopje koffie, een sigaretje en met paniekhaar een soort van wakker te worden!
Bieb, liefde is een werkwoord, dat is een mooie titel. Ik hoop dat jullie er al samenwerkend goed uitkomen . Je klinkt in ieder geval positiever nu en hopelijk lukt het om hem daarin mee te nemen.

Lief dat ie regelmatig even masseert, dat probeer ik hier ook wel eens voor elkaar te krijgen maar helaas loopt meneer praathoofd ook al een tijdje bij fysio vanwege nekklachten. We passen echt zo goed bij elkaar . Alleen bij hem is het voor een deel artrose dus niet te verhelpen. En daarbij heeft ie RSI-gevoelige handen/armen... Dat rekken en strekken onder de douche doe ik ook, kan eigenlijk niet zo goed tegen een hete douche maar maak hier een uitzondering voor. En ik moet gewoon vaker even aan oefeningen denken: jasje aan, jasje uit kan ook best in de trein of een collegezaal .

En voor je nichtje is het inderdaad heel sneu, zo jong al met dit soort klachten lopen. Op die leeftijd wil je gewoon puberen lol hebben met vriendinnen.
Oh ja, voor ik het vergeet: een lekker kitscherig plaatje voor Lé en Sarah en de jarige poekels!!!!

Hey Olijfje!

Dat progje is een goed idee, ik kan dat gewoon als herinnering in outlook zetten . En mss iets in mijn tlf voor de dagen dat ik op pad ben. Hoewel er hier al een paar weken een herinnering oppopt dat ik een nieuw paspoort moet (is pas sinds november verlopen ). Maar ik ga daar wel iets mee doen!

Bieb, dat remedial massage klinkt al een stuk prettiger dan kraken. Ik ga dinsdag vragen of mijn fysio dat ook kent/kan.

En nu moet ik toch eens iets gaan doen met de stofzuiger: hij is al uit de kast maar zonder mijn begeleiding doet ie niet veel
Ik heb ook een start gemaakt..

Even lekker gedoucht en de wasmand al klaar gezet op de overloop.... en dat was het
Om lekker offtopic verder te gaan: hier zit al een was in de droger
Olijf

Heb je een beetje oké geslapen vannacht/vanochtend?
Oh wasmand! Ik moet nog de was er uithalen. Heb heel optimistisch mijn winterjas en sjaals gewassen... Dan nog het beddegoed en wat handdoeken. Dat ga ik lekker buiten ophangen!
Oké even ON topic dan.

Hebben jullie ook dat als je even opstaat er een poezel op je stoel zit?

Ik zit aan de eettafel met 6 dezelfde stoelen...en net die van mij is favoriet
Buiten ophangen??

Hier regent het al de hele dag
En om weer even een ontopic opmerkig te posten: onze FF-jes zitten heel teleurgesteld naar buiten te kijken omdat het vandaag geen lekker weer is. En de kattentunnel hebben ze ook nog niet erg door: Forest springt er af en toe bovenop en dat was nou net niet de bedoeling .
quote:biebelie schreef op 26 maart 2010 @ 13:08:

Oké even ON topic dan.

Ik zit aan de eettafel met 6 dezelfde stoelen...en net die van mij is favoriet

want zeer herkenbaar. Olivier duwt meneer praathoofd soms bijna uit zijn stoel door hardnekkig achter zijn rug te willen kruipen.

Hier ook geen regen maar wel tamelijk grijze lucht en de warmte is ook helemaal verdwenen.
quote:biebelie schreef op 26 maart 2010 @ 13:08:

Oké even ON topic dan.

Ik zit aan de eettafel met 6 dezelfde stoelen...en net die van mij is favoriet Tara heeft daar een pootje van... opgestaan plaatsvergaan en bedankt voor het opwarmen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven