We tetteren verder over onze dieren
woensdag 31 maart 2010 om 09:35
Mogge vroege tetters! Ik zit nog ff bij te komen van de sangria en de hapjes
Babsjuh, dat is een kleaute begin van de dag en hopelijk maakt de fysio even tijd voor je vandaag! Nek- en schouderklachten zijn herkenbaar maar niet in deze mate.
MissLoki, ik moest m even opzoeken (pds) maar dat is ook een rotklacht. En half 5 opstaan
Ratteke, fijn dat de pilletjes helpen!
Babsjuh, dat is een kleaute begin van de dag en hopelijk maakt de fysio even tijd voor je vandaag! Nek- en schouderklachten zijn herkenbaar maar niet in deze mate.
MissLoki, ik moest m even opzoeken (pds) maar dat is ook een rotklacht. En half 5 opstaan
Ratteke, fijn dat de pilletjes helpen!
woensdag 31 maart 2010 om 10:38
Goedemorgen meiden!
Wat een nachtbrakers zijn jullie allemaal...dat kan ik echt niet doorde week hoor, helaas!
Dat van die fik in de oven...dat was ik gisteravond....
Bengelie, voor jou nog even een omdat het "loos alarm" bleek te zijn! En één voor babsjuh, hoop dat je snel bij fysio terecht kan!
En is vandaag nou de grote dag van MV?!?!
Ben op mn werk dus alles teruglezen zit er helaas niet in...
Wat een nachtbrakers zijn jullie allemaal...dat kan ik echt niet doorde week hoor, helaas!
Dat van die fik in de oven...dat was ik gisteravond....
Bengelie, voor jou nog even een omdat het "loos alarm" bleek te zijn! En één voor babsjuh, hoop dat je snel bij fysio terecht kan!
En is vandaag nou de grote dag van MV?!?!
Ben op mn werk dus alles teruglezen zit er helaas niet in...
woensdag 31 maart 2010 om 10:44
Ik zou ook wel graag een koffiezet apparaat willen met echte bonen, ik gebruik sinds mn senseo (=gemak) kapot is ook een echt apparaat (eerst op de gok met een lepel voor de koffie, nu heb ik een schepje gehaald, besefte ik dat ik best veel koffie elke keer in het filter gooide) en als ik die aanzet vind ik dat gepruttel zo lekker, en de geur die langzaam door huis gaat. Zeker in de weekenden, zonnetje erbij, koffie gepruttel en geur
woensdag 31 maart 2010 om 11:18
Ik zit hier ook aan een heel ordinair kopje senseo: erg makkelijk maar op de (lange) verlanglijst staat ook zeker nog een espressomachine. Maar zoals Mittens al schrijft, die echte zijn wel erg duur! Dus vooralsnog drink ik de variant Black .
En dat nachtbraken, tsja, ik ben weer even in studentmodus...maar volgende week kan ik weer wat werken en dan duik ik ook beduidend vroeger mijn mandje in hoor.
En dat nachtbraken, tsja, ik ben weer even in studentmodus...maar volgende week kan ik weer wat werken en dan duik ik ook beduidend vroeger mijn mandje in hoor.
woensdag 31 maart 2010 om 11:21
Ik heb ook wel zin in een fatsoenlijke bak koffie...hier op het werk is het niet echt lekker (automaat...). En zit hier toch al in de nukkige modus, dus een sigaret en lekkere koffie zou wel prima zijn...
Ik ben nooit een nachtmens geweest helaas...ook niet echt een ochtendmens, dus het is net een beetje niks, haha!
Ik ben nooit een nachtmens geweest helaas...ook niet echt een ochtendmens, dus het is net een beetje niks, haha!
woensdag 31 maart 2010 om 11:27
woensdag 31 maart 2010 om 11:33
woensdag 31 maart 2010 om 11:42
Aah lekker dan doe ik eerst een bakkie.
Heb op ale plejes nu een stukje keukenrol gelegd...kan het even intrekken.
Het was Isabel want ik herkende een worstje en die eet alleen zij (in één keer op zonder te kouwen)
Lag er nog bijna in zn geheel...ja dat zit vast niet lekker in je maag
En dan 7 plekjes met een klodder spuug zeg maar....
Als ze moet overgeven gaat ze achteruitlopen,net als Michael Jackson...de moonwalk..
Heb op ale plejes nu een stukje keukenrol gelegd...kan het even intrekken.
Het was Isabel want ik herkende een worstje en die eet alleen zij (in één keer op zonder te kouwen)
Lag er nog bijna in zn geheel...ja dat zit vast niet lekker in je maag
En dan 7 plekjes met een klodder spuug zeg maar....
Als ze moet overgeven gaat ze achteruitlopen,net als Michael Jackson...de moonwalk..