Weet iemand namen van Duitse doet het zelf winkels?

04-05-2010 10:12 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik dicht bij de Duitse grens woon en ik in huis aan het klussen ben, wil ik kijken of ik bepaalde dingen goedkoper in Duitsland kan krijgen. Maar ik weet geen namen van Duitse bouwmarkten en doe het zelf winkels. Ik zoek namen van bedrijven zoals Gamma, Praxis en Kwantum en zo. Wie weet er een paar zodat ik hun website kan bekijken? Bij voorbaat dank!
Is Hornbach niet Duits?
Hornbach, Obi, Praktiker
Hornbach komt ook als eerste in mij op.
Toom
Max Bahr

Bauhaus

toets anders "Baumarkt" en een Duitse plaatsnaam in bij google.

Krijg je alle bouwmarkten daar in de buurt .

(Obi, Max Bahr, Praktiker ed verschijnen iig in googlemaps)
Toom idd en deze http://www.hagebau.de/ kan je zelf ook op filialen zoeken (bauking).

En natuurlijk is er ook Ikea, als je dat soort dingen zoekt (en in DL vaak iets goedkoper dan in NL)
Hela, Hornbach.
Ga in therapie!
Hela is niet echt in het grensgebied zeg maar, Dubio
Obi

Toom

Bauhaus

Praktiker
De Ikea heeft hier dezelfde prijzen als in Nederland hoor. Vaak nog duurder zelfs.
Dank jullie wel allemaal! Ik had van de week ook al gevraagd of iemand wist waar je verticale lamellen van 3 meter breed kon kopen. Ik kreeg daar een reactie op van een website waar je ze op maat kan laten maken, maar dat wordt me toch te duur. Nu heb ik bij Jysk lamellen met een rail van 3 meter lang gevonden voor maar 60 euro. maar helaas zijn deze lamellen van stof, en dat houdt niet genoeg zon tegen en ik wil graag kunststof lamellen. Ik zoek nu bij Duitse bouwmarkten kunstof lamellen van 3 meter lang. In Nederland kan ik maar maximaal 250cm lang vinden, maar mijn ramen zijn 2.70 lang. Als iemand ze kant en klaar ziet, ben ik harstikke blij!
quote:liubi schreef op 04 mei 2010 @ 10:39:

De Ikea heeft hier dezelfde prijzen als in Nederland hoor. Vaak nog duurder zelfs.Ehh nee hoor. Ikea Münster is in elk geval met meubels goedkoper dan Ikea Hengelo.
Ikea duiven is in ieder geval met een bepaalde kast, goedkoper dan ikea essen
Ikea Delft is op veel gebieden goedkoper dan de Ikea hier (woonplaats zeg ik niet).

Heb echt een vergelijkend warenonderzoek gehouden.
Dan zal het wel afhankelijk van wat je wilt kopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven