Wie heeft ervaring met de kosten van een daklekkage?

08-04-2009 21:40 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een beetje rare vraag... Sinds een uur ben ik erchter gekomen dat één van de dakkapellen lekt. Inmiddels heb ik via internet (lang leve internet!) een dakdekker dichtbij gevonden.

Heeft iemand ervaring met de kosten van een lekkend dak / dakkapel?

Daarover kan ik namelijk nergens iets vinden...
werkspot.nl! Het loont om meerdere offertes op te vragen, vooral bij dit soort klussen!
Wij hebben net twee platte daken en een dakkapel opnieuw laten dekken voor 1500 euro, werkspot is inderdaad het antwoord, laat er minimaal 3 langskomen, kan je honderden euro's schelen.
Jij gaf mij toen ook de tip!
Is het nog goed gekomen of moeten alle pannen nog?
Alles moet nog, we stellen het waarschijnlijk ff uit tot volgend voorjaar, omdat het allemaal mee lijkt te vallen nadat we de klimop overal weggesloopt hebben

Maar we hebben al wel een paar bedrijven over de vloer gehad, viel me niet tegen moet ik zeggen, ik had een grotere kostenpost verwacht. Gemiddeld ligt het zo rond de 5000 euro, voor het vernieuwen van het hele dak (= isoleren, nieuwe panlatten, en deels nieuwe pannen, huidige zijn vastgemetseld, dus niet allemaal opnieuw te gebruiken). En we hebben een heel groot dak.
Thanks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb me gelijk aangemeld op werkspot! Dat was inderdaad net de tip die ik zocht.

De prijzen vallen me gelukkig ook een beetje mee, ik vreesde al het ergste.

Mevrouwdekees, van jouw dakbedekkingsprijzen word ik wel vrolijk, ik was even bang dat ik dat bedrag voor één kapelltje kwijt zou zijn, niet dus.

Sarah Scott, zelfs je hele dak valt me nog mee als ik dat zo lees.

Geweldige uitvinding kan internet toch zijn!

Nogmaals: dank..!
Is het dak inmiddels al gemaakt? Mijn vriend is dakdekker en doet dit soort klussen ook voor de beun. Uit welke omgeving kom je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven