Wie heeft ervaring met de kosten van een daklekkage?
woensdag 8 april 2009 om 21:40
Misschien een beetje rare vraag... Sinds een uur ben ik erchter gekomen dat één van de dakkapellen lekt. Inmiddels heb ik via internet (lang leve internet!) een dakdekker dichtbij gevonden.
Heeft iemand ervaring met de kosten van een lekkend dak / dakkapel?
Daarover kan ik namelijk nergens iets vinden...
Heeft iemand ervaring met de kosten van een lekkend dak / dakkapel?
Daarover kan ik namelijk nergens iets vinden...

woensdag 8 april 2009 om 23:11
Alles moet nog, we stellen het waarschijnlijk ff uit tot volgend voorjaar, omdat het allemaal mee lijkt te vallen nadat we de klimop overal weggesloopt hebben
Maar we hebben al wel een paar bedrijven over de vloer gehad, viel me niet tegen moet ik zeggen, ik had een grotere kostenpost verwacht. Gemiddeld ligt het zo rond de 5000 euro, voor het vernieuwen van het hele dak (= isoleren, nieuwe panlatten, en deels nieuwe pannen, huidige zijn vastgemetseld, dus niet allemaal opnieuw te gebruiken). En we hebben een heel groot dak.
Maar we hebben al wel een paar bedrijven over de vloer gehad, viel me niet tegen moet ik zeggen, ik had een grotere kostenpost verwacht. Gemiddeld ligt het zo rond de 5000 euro, voor het vernieuwen van het hele dak (= isoleren, nieuwe panlatten, en deels nieuwe pannen, huidige zijn vastgemetseld, dus niet allemaal opnieuw te gebruiken). En we hebben een heel groot dak.
donderdag 9 april 2009 om 19:48
Thanks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb me gelijk aangemeld op werkspot! Dat was inderdaad net de tip die ik zocht.
De prijzen vallen me gelukkig ook een beetje mee, ik vreesde al het ergste.
Mevrouwdekees, van jouw dakbedekkingsprijzen word ik wel vrolijk, ik was even bang dat ik dat bedrag voor één kapelltje kwijt zou zijn, niet dus.
Sarah Scott, zelfs je hele dak valt me nog mee als ik dat zo lees.
Geweldige uitvinding kan internet toch zijn!
Nogmaals: dank..!
Heb me gelijk aangemeld op werkspot! Dat was inderdaad net de tip die ik zocht.
De prijzen vallen me gelukkig ook een beetje mee, ik vreesde al het ergste.
Mevrouwdekees, van jouw dakbedekkingsprijzen word ik wel vrolijk, ik was even bang dat ik dat bedrag voor één kapelltje kwijt zou zijn, niet dus.
Sarah Scott, zelfs je hele dak valt me nog mee als ik dat zo lees.
Geweldige uitvinding kan internet toch zijn!
Nogmaals: dank..!