Wie wil mij helpen zoeken op google?
woensdag 28 juli 2010 om 18:33
Hallo dames,
Mijn zus is bijna uitgerekend van haar eerste dochter. Voor haar wil ik graag een muziek mobiel voor in de box kopen,
Ben al druk aan het zoeken geweest, (in de winkel en online) maar zie vooral plastic, dat is nou net iets waar zij niks mee heeft.
Verder houd zij van aparte dingen en mag het best meisje meisje zijn.
Mijn zus is bijna uitgerekend van haar eerste dochter. Voor haar wil ik graag een muziek mobiel voor in de box kopen,
Ben al druk aan het zoeken geweest, (in de winkel en online) maar zie vooral plastic, dat is nou net iets waar zij niks mee heeft.
Verder houd zij van aparte dingen en mag het best meisje meisje zijn.

woensdag 28 juli 2010 om 19:08
woensdag 28 juli 2010 om 19:10
woensdag 28 juli 2010 om 19:11
woensdag 28 juli 2010 om 19:15
Ik vind die van dangeensuus ook het allerleukste tot nu toe. Is toch een feest voor zo'n kleintje?
En juist als er veel wit in een kamertje is, zijn deze felle kleurtjes wél bijpassend plus dat kleine koter net als die van suus met die beestjes gaat liggen 'kletsen'.
En juist als er veel wit in een kamertje is, zijn deze felle kleurtjes wél bijpassend plus dat kleine koter net als die van suus met die beestjes gaat liggen 'kletsen'.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)

woensdag 28 juli 2010 om 19:29
woensdag 28 juli 2010 om 19:33
woensdag 28 juli 2010 om 19:43
Plaatje plakt niet helaas. Ik bedoel de muziekmobile "Teddy Tom" op de site www.baby-walz.nl