Wie wil mij helpen zoeken op google?

28-07-2010 18:33 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Mijn zus is bijna uitgerekend van haar eerste dochter. Voor haar wil ik graag een muziek mobiel voor in de box kopen,

Ben al druk aan het zoeken geweest, (in de winkel en online) maar zie vooral plastic, dat is nou net iets waar zij niks mee heeft.

Verder houd zij van aparte dingen en mag het best meisje meisje zijn.
Vlammetje hij is leuk, ik zou hem niet willen hebben maar goed is ook niet voor mij
Borderwalk,

Zus houd inderdaad van blond pip en dat soort zooi
quote:Zonnetje_van_de_dag schreef op 28 juli 2010 @ 20:31:

Vlammetje hij is leuk, ik zou hem niet willen hebben maar goed is ook niet voor mijIk zou hem ook niet willen hebben hoor, veel te saai voor een kindje. Had zelf deze: Raffi mobiel

Weet je, de mobiel die bij de babykamer of je eigen inrichting past, is gewoon niet de mobiel die het kindje leuk vind. Die houden van kleur, van zacht. Het moet veilig zijn, ook als het kindje per ongeluk een stukje vast kan pakken. Dan kom je al gauw een bepaalde richting uit. Wil je dat niet, moet je zelf aan het fröbelen gaan en van een bestaande de hangelementen vervangen door iets dat je zelf leuk vind. Ik vond de mobiel ook niet het mooiste item, maar wat heb ik er en plezier van gehad.
...
Mij persoonlijk lijkt de mobiel van de hema geschikt, eenvoudig, frisse kleuren, niet te duur, maar dat zal zus vast te eenvoudig vinden.

Die van ramiaatje om 19.11 vind ik tot nu toe het beste kitch design.

Die van vlammetje 19.33 is ook wel passend in de smaak van zus denk ik met die ruitjes, maar daar vind ik het witte houten kruis wat onafgewerkt eruit zien.

Jammer dan blond etc geen kant en klare mobiel hebben. Gat in de markt voor een crea bea die een eigen webshop wil beginnen!
Klopt borderwalk, ik vond dat ook wat knullig overkomen! Daarbij koop je daar voor 35 euro dus alleen het hangdeel, niet eens een bevestigingsdeel. Ik had ook puur gezocht op wat er bij veel wit leuk zou zijn. Ik vind die vogel hierboven ook nog wel heel leuk hoor. Maar goed, hier geen mobiel meer nodig!
...
Vlammetje,

dat rafi mobiel is erg leuk, niet standaard, heb al wel zitten kijken waar ik die kan kopen, maar nog niet iets concreets kunnen vinden
Volgens mij zijn die niet meer verkrijgbaar, alleen op MP. Ik heb die van mij al een jaar of 5 terug gekocht...
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven