Winterbraai & veiligheid
zondag 28 december 2014 om 22:47
Mijn vriend wil een winterbraai organiseren, hartstikke leuk, maar dat zou dan op ons binnenplaatsje moeten. Gasten zitten natuurlijk binnen. Ik maak me vooral zorgen dat het niet veilig is met brand en of de buren er last van zullen hebben. We zullen daarom vooraf even aan de buren vragen of ze het erg vinden. Maar die brandveiligheid zit ik nog een beetje mee en ik kan er online ook geen richtlijnen over vinden. Iemand een idee of dit een goed plan is?
zondag 28 december 2014 om 22:50
Waarom zou het gevaarlijker zijn in de winter dan in de zomer?
(het lijkt mij helemaal niets maar als je vriend geen problemen heeft om daar buiten al het eten te maken en de buren hebben geen problemen, dan doe je dat toch?)
(het lijkt mij helemaal niets maar als je vriend geen problemen heeft om daar buiten al het eten te maken en de buren hebben geen problemen, dan doe je dat toch?)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 29 december 2014 om 04:07
Wat leuk! Lijkt mij heel sfeervol.
Woon je in een lemen hut of heb je een rieten dak of op de zaanse schans? Dan zou ik het niet doen? Maar is een gewoon stenen huis kan het gewoon. Zet voor de zekerheid blusmateriaal klaar. Pas op met gordijnen. Doe de ramen dicht en vraag de buren dit ook te doen.
Woon je in een lemen hut of heb je een rieten dak of op de zaanse schans? Dan zou ik het niet doen? Maar is een gewoon stenen huis kan het gewoon. Zet voor de zekerheid blusmateriaal klaar. Pas op met gordijnen. Doe de ramen dicht en vraag de buren dit ook te doen.