Woonwinkels - maar dan niet de Leenbakker

09-07-2015 23:02 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hii,



Ik vroeg mij af of iemand tips had voor leuke woonwinkels (keuken, interieur, badkamer etc.) in Gelderland, die buiten de wat geijkte paden vallen. De Leenbakker, de Kwantum, of een Brugman Keukens kent iedereen wel. Niet dat mijn budget zo hoog is dat ik in heel exclusieve zaken meubels kan kopen trouwens. Maar ik dacht dat er vast wel in prijs vergelijkbare, maar minder bekende leuke meubelwinkels moeten zijn (waar ze bijvoorbeeld met je meedenken over een keuken gebaseerd op jouw wensen, die ook nog eens binnen je budget past). Onze stijl is een beetje industrieel/landelijk, maar eigenlijk vinden we heel veel leuk.



Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Haco meubelen?
Alle reacties Link kopieren
Ikea
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
http://www.stijlvolinterieur.nl/?c=82&region=Gelderland
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
nou Ikea inderdaad, maar ik ken iemand die een heel leuke keuken had gekocht bij de Hornbach, had ik niet verwacht, maar dat was omdat een afspraak bij de Ikea niet makkelijk was ( gewoon wachtlijsten! )

en dat snap ik wel :-)
Alle reacties Link kopieren
Betting in Bredevoort

Eijerkamp in Zutphen
Alle reacties Link kopieren
Kvik heeft goede keukens voor niet al teveel geld.
Alle reacties Link kopieren
Op het terrein bij Eijerkamp zit ook nog iets van een betaalbare keten maar ik ben de naam even kwijt ondanks dat m'n bankstel er vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
woonexpress.nl in beverwijk, dacht dat ze nog een paar filialen hadden, moet je even kijken of ze ook bij jou zitten.



http://www.woonexpress.nl/winkels/



hier de filialen
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hoe kan je stijl nou industrieel/landelijk zijn? Dat zijn in mijn ogen toch best wel twee uitersten. Kan best samengaan overigens hoor (al zie ik dat niet zo voor me), ik hou namelijk van strak modern samen met een beetje antiek. Ik hou bijvoorbeeld van een futuristische weergave van het meisje met de parel, als accessoire. Heb ik niet, maar vind ik wel leuk.



Rij eens naar Amsterdam (zo ver is het niet) en ga naar Villa Arena. Heel veel woonwinkels van allerlei stijl en prijsklasse. In Rotterdam heb je ook zo'n locatie.



Bij landelijk denk ik gelijk aan Riviera Maison trouwens, google daar eens op, kom je vast ook soortgelijke woonwinkels tegen. Een industrieel interieur is lastiger, dat zit namelijk meer in het huis, het vastgoed, zelf. Strak design past goed bij industrieel, maar dat is dan vaak wel weer duur. Mijn ouders hebben een mix van industrieel en antiek, ook leuk, al is het industriële soms wat gedateerd.
Alle reacties Link kopieren
Yisk?
Alle reacties Link kopieren
Loods 5?

Vt wonen?

Klinkt misschoen gek maar karwei heeft ook erg leuke dingen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dol op twee woonwinkels.



Ikea en loods 5.

Ikea omdat het betaalbaar is en alles op voorraad.

Loods 5 om er inspiratie op te doen en voor kleine aankopen die net even anders zijn.
Alle reacties Link kopieren
Voor een keuken ben ik pas bij superkeukens goed geslaagd.

Geen poeha, en zeer betaalbare keukens.

Maar ikea keukens zijn ook heel betaalbaar en goed binnen hun prijsklasse.



Nijhof in Baarn.

Is een bouwmarkt met leuke woonartikelen
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 09 juli 2015 @ 23:17:

Op het terrein bij Eijerkamp zit ook nog iets van een betaalbare keten maar ik ben de naam even kwijt ondanks dat m'n bankstel er vandaan komt.Trendhopper!
Vandaag is de mooiste dag.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle suggesties! Heel fijn. Ik ga de websites van de winkels (die ik niet ken) eens bekijken.



@Vl43inder: Riviera Maison vind ik dan weer te. Ik dacht eerst dat het ook niet te combineren was, maar Google heeft leuke suggesties gegeven Mooi strak interieur, en dan toch wat extra kleine details die het iets huiselijker maken ofzo. Ik kan het niet zo goed uitleggen merk ik. Maar misschien bedoel ik inderdaad ook wat meer klassiek dan landelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven