zelf plantjes kweken!
dinsdag 5 juni 2012 om 12:24
ik heb vorig jaar de zaadjes opgevangen van een aantal planten in de tuin en die heb ik dit jaar gezaaid. Het is allemaal mooi uitgekomen en staat nu in de tuin. Ik ben hierdoor benieuwd geworden naar wat ik allemaal nog meer zelf kan zaaien bv uit vruchten. Zijn er hier mensen met succesverhalen met het zaaien van bv vijgen, citroenen, kiwi's etc? En eventuele tips zijn ook van harte welkom!
dinsdag 5 juni 2012 om 12:50
dinsdag 5 juni 2012 om 12:51
Ik doe het altijd met viooltjes. Zes jaar geleden een keer gekocht, daarna elk jaar door gezaaid. Nog steeds plezier van.
Ik heb wel eens gehoord dat je aardappels met uitlopers in de grond zou moeten zetten, maar weet niet zeker of dat echt zo is.
Ik ben wel benieuwd welke mogelijkheden er nog meer zijn, ik lees mee!
Ik heb wel eens gehoord dat je aardappels met uitlopers in de grond zou moeten zetten, maar weet niet zeker of dat echt zo is.
Ik ben wel benieuwd welke mogelijkheden er nog meer zijn, ik lees mee!
Ik krijg er een punthoofd van!
dinsdag 5 juni 2012 om 12:59
quote:Plokkie schreef op 05 juni 2012 @ 12:51:
Ik doe het altijd met viooltjes. Zes jaar geleden een keer gekocht, daarna elk jaar door gezaaid. Nog steeds plezier van.
Ik ben wel benieuwd welke mogelijkheden er nog meer zijn, ik lees mee!Aardappelen zijn heel makkelijk! Hebben er 1 in de grond gestopt, kwamen er 6 voor terug. Wel oppassen met kleine kinderen, de plant van de aardappel is giftig!
Ik ben wel benieuwd welke mogelijkheden er nog meer zijn, ik lees mee!Aardappelen zijn heel makkelijk! Hebben er 1 in de grond gestopt, kwamen er 6 voor terug. Wel oppassen met kleine kinderen, de plant van de aardappel is giftig!
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
dinsdag 5 juni 2012 om 13:20