Zilvervisjes

06-03-2009 16:02 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gek word ik ervan!

De wc, de badkamer, de slaapkamer en gisteren ook al op mijn hoofdkussen (ieuw!) ...

Ik heb het ze nou al een aantal keer vriendelijk gevraagd, maar ze blijven maar terugkomen!

Waar komen die beesten vandaan?

En hoe kom ik eraf?
Ik ben 3 weken geleden verhuisd en had ze ook in het oude huis (flat). Dacht al hoe ga ik dat doen met verhuizen, alle spullen 3 maanden (8 jaar dus??) in quarantaine, maar "gelukkig" kwam ik tijdens het klussen in het nieuwe huis al hele families tegen van die krengen, dus quarantaine hoefde. Ik hoopte zelfs dat ik een familie mee zou nemen zodat ze elkaar uit zouden moorden. Maar helaas...

Je kan (biologische) bestrijdingsmiddelen kopen, poeder en vallen, dat had ik voor het oude huis gekocht, en ga ik nu 's in het nieuwe huis proberen. Dat poeder kan mooi achter de plinten, als die er ooit nog opkomen Weet niet of het goed werkt. Die krengen zijn vrij hardnekkig.
Na mezelf 25 jaar lang stilzijgend smerig te hebben gevonden, weet ik nu eindelijk dat ik dat toch niet was! Ik vond vroeger altijd van die uitgedroogde 'papiervisjesgeraamtes' in mijn inbouwkast vol boeken en tekenpapier en ik wist niet waar ze vandaan kwamen!... *nu gerust slapen gaan kan*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven