zo'n ding voor aan je verwarming...

29-12-2011 16:25 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een tijd op zoek naar zo'n bakje voor aan je verwarming waar je water in kan doen. Door de droge lucht krijg ik last van mijn huid, planten gaan dood etc.. Mijn oma had het vroeger altijd aan de verwarming hangen (zo'n oubollig porseleinen ding hihi), maar ik weet niet of het nog te koop is en ik heb het tot nu toe nergens kunnen vinden.. Wie weet waar ik het kan krijgen??
quote:smulrol schreef op 29 december 2011 @ 17:10:

[...]

Blokker heeft ze echt wel, maar ik moest er ook erg naar zoeken want die bakjes staan een beetje verstopt. Zijn wel lelijke plastic dingen

Ik zag ze vorige week nog bij de Blokker liggen. Bij de asbakken

Deze waren van wit aardewerk.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Gisteren een hele stapel zien liggen bij Ikea, van rvs.
quote:Cateautje schreef op 29 december 2011 @ 16:46:

Ik kook één keer per week een ouderwetse waterkoker leeg, dat werkt veel beter dan die hangers, daar merk je nauwelijks het verschil bij. Tenzij je er een stuk of 10 aan je verwarming hebt misschien.

Dan moet je inderdaad een ouderwetse hebben, want vrijwel alle waterkokers die je vandaag de dag koopt, slaan automatisch af zodra het water kookt...

(Of je moet de deksel openlaten, dan blijven ze vaak wel nog doorkoken)

Droog zo nu en dan eens een rek sokken of andere was in de kamer, werkt ook erg goed en scheelt ook in electriciteit v.w.b. de wasdroger.
Of de badkamerdeur open laten staan bij douche, zorgt ook voor genoeg condens
Ach, ik heb er toevallig van de week een weggegooid anders had je die mogen hebben.

Blokker

Leenbakker

Action

Wibra

Zeeman

Marktplaats

Kringloopwinkel.

Een natte handdoek op de verwarming help ook.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

quote:Nikki1973 schreef op 29 december 2011 @ 18:15:

Hoe in je daar nu al een tijdje naar op zoek zijn? Vorige week bij blokker gekocht. Gewoon ff vragen, want ze liggen erg verstopt. Succes!!

Omdat ik geen idee heb hoe ze heten en ook niet echt hoe ze er tegenwoordig uitzien :P

En ik droog altijd mijn was in de kamer en zet de deur wagenwijd open na het douchen, zet ook altijd de verwarming uit als ik er niet ben. En toch helpt het niet.. De oplossing van bakjes water had ik ook al gevonden, dat hielp wel! Bedankt voor het meedenken, ik ga van de week eens op zoek!
Waterverdampers
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven