zo'n ding voor aan je verwarming...

29-12-2011 16:25 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een tijd op zoek naar zo'n bakje voor aan je verwarming waar je water in kan doen. Door de droge lucht krijg ik last van mijn huid, planten gaan dood etc.. Mijn oma had het vroeger altijd aan de verwarming hangen (zo'n oubollig porseleinen ding hihi), maar ik weet niet of het nog te koop is en ik heb het tot nu toe nergens kunnen vinden.. Wie weet waar ik het kan krijgen??
Blokker?
*verkeerde topic*
Gewoon bij de action!
Xenos verkoopt ze ook wel eens, stonden laatst nog in het foldertje. En anders blokker of marskramer?
Blokker en hema heb ik al gekeken, Action ook.. Morgen maar eens naar xenos!
Action heeft ze liggen.
Deze zijn ook leuk, alleen wat prijzig.

radiatorhangers
Deze heb ik ook wel bij Blokker en Xenos gezien.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ik heb rvs ronde "buis-vorm" van de xenon. goedkoop en toch chique!
Action idd

Liggen vlakbij de bezems en stofzuigerborstels
Gewoon bij blokker. En anders een leuk potje of vaasje op de radiator zetten, werkt net zo goed.
Je kan ook gewoon een grotere schaal of schotel onder je planten zetten dan verdampt het water ook ... of je zet als je echt niks kan vinden schaaltjes water op de radiatoren.
Ik kook één keer per week een ouderwetse waterkoker leeg, dat werkt veel beter dan die hangers, daar merk je nauwelijks het verschil bij. Tenzij je er een stuk of 10 aan je verwarming hebt misschien.
quote:Elmo22 schreef op 29 december 2011 @ 16:29:

Blokker en hema heb ik al gekeken, Action ook.. Morgen maar eens naar xenos!Blokker heeft ze echt wel, maar ik moest er ook erg naar zoeken want die bakjes staan een beetje verstopt. Zijn wel lelijke plastic dingen
Aangezien water aan de oppervlakte verdampt, kan je beter een grote schaal neerzetten dan die smalle bakjes.
http://m.goeievraag.nl/vraag/49856?from=www
Heb je een 'hollands handels huis'? Daar hebben ze ze en echt heel goedkoop (1euro :p)
Internagelaktisch
Kozol had vroeger (13 jr terug) van die spookjes. Mss nu nog?
Ooh dat doet me denken aan me oma. Die had altijd hele lelijke voor de verwarming hangen. En als kind snapte ik niet waar die dingen goed voor waren.
Ik heb ze bij de kringloop vandaan
gewoon schaaltjes of schoteltjes op de verwarming zetten. Inderdaad wat iemand al zei: hoe groter het oppervlak hoe sneller de verdamping volgens mij.
Hoe in je daar nu al een tijdje naar op zoek zijn? Vorige week bij blokker gekocht. Gewoon ff vragen, want ze liggen erg verstopt. Succes!!
Ik heb ze vorige week nog bij de Blokker gekocht. Witte, van steen.
quote:smulrol schreef op 29 december 2011 @ 17:10:

[...]

Blokker heeft ze echt wel, maar ik moest er ook erg naar zoeken want die bakjes staan een beetje verstopt. Zijn wel lelijke plastic dingen

Ik zag ze vorige week nog bij de Blokker liggen. Bij de asbakken

Deze waren van wit aardewerk.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven