Ruzie met vriend van man

12-03-2016 13:52 527 berichten
Bedankt het is mij duidelijk geworden.
quote:Lovely1987 schreef op 12 maart 2016 @ 14:30:

En dat ik dan weer aan moet horen dat iedereen mij haat en niemand mij mag. Ff serieus ik ken die mensen niet eens, heb ze nog nooit gezien maar ik geloof hem ook serieus dat het echt zo is.Heb je geen therapeut?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely1987 schreef op 12 maart 2016 @ 14:25:

[...]

Joh als ik naar beneden ga en vraag of hij weggaat doet hij het niet. Dat heb ik al eens geprobeerd. En zodra ik in m'n nachthemd naar beneden ga weet ik gewoon zeker dat er weer nare apps over mij rondgaan. Snap ook echt niet waarom het zo mij zo boeit dat hij zo over mij heeft gepraat. Het heeft mij echt diep geraakt en weet nu echt niet wat ik moet doen.

Ik sta al voor lul omdat ik hier zit en als ik naar beneden ga sta ik nog meer voor lul.Ik heb het over heel je relatie! Doe ff normaal zeg!
Beter overdressed dan underdressed!
quote:Lovely1987 schreef op 12 maart 2016 @ 14:31:

[...]

Dan had ik sowieso al niet boven gezeten...Dus je bent naar boven gevlucht? Waarom?
quote:Annelaure schreef op 12 maart 2016 @ 14:27:

[...]

Niet alleen van de zon genieten, ook eens rondkijken en zien dat er mannen zijn die wel respect hebben voor hun vrouw en ze nooit zouden laten uitschelden, laat staan dikke vriendjes zijn met de schelder als er nooit oprechte excuses naar hun vrouw zijn gegaan.Dit ook ja!
Ik zou naar beneden gaan en zeggen: zo gedeelte laminaat ligt er in, nu ff douchen en dan ga ik even naar de stad, schat moet je nog iets hebben?

Dan die vriend gewoon negeren, en doen alsof t gewoon normaal is.

Lijkt me namelijk niet chill om nu al zo lang te zitten terwijl je moet plassen en je zwanger bent, ik red t zelf geeneens een uur..
quote:Lovely1987 schreef op 12 maart 2016 @ 14:29:

[...]

Mij uitschelden waar man bij is zou hij nooit doen. Ergste wat er kan gebeuren is dat er weer van die apps over mij rondgaan.

En het beste wat je kan gebeuren is dat er opeens een ruggengraat in je rug groeit en beseft dat een paar lullige appjes niets zijn vergeleken met de wijze waarop je man met jou om gaat en wat een geweldige rolmodellen jullie zijn voor je kind(eren).

Over 20 jaar denkt je zoon dat je vrouwen dient te behandelen zoals je man en zijn leuke vriend dat doen en je eventuele dochter dat een (mentale)boksbal met tieten zijn haar taak is in het leven.
quote:Lovely1987 schreef op 12 maart 2016 @ 14:30:

En dat ik dan weer aan moet horen dat iedereen mij haat en niemand mij mag. Ff serieus ik ken die mensen niet eens, heb ze nog nooit gezien maar ik geloof hem ook serieus dat het echt zo is.

Je bent echt van 1987?

Ik zou serieus hulp gaan zoeken.
quote:LaFleurNoire schreef op 12 maart 2016 @ 14:27:

[...]

Je gedraagt je toch ook bijna lachwekkend? Is je achternaam Deurmat? Jij hebt een, volgens eigen zeggen, perfecte relatie met een eeltknobbel van een vent die het geen snars kan schelen dat zijn vriend zijn vrouw uitscheldt en ook nog van haar eist dat ze maar leuk en aardig tegen die vriend moet doen, want die vriendschap schijnt belangrijker te zijn dan een echtgenote.

Een vrouw met ballen had of paal en perk gesteld aan de manier waarop je man je behandelt.

En nee, je relatie is allesbehalve perfect op dit kleine puntje na. Het bestaat niet dat hij zich wat alleen dit punt aan gaat zo opstelt.Eeltknobbel
quote:Annelaure schreef op 12 maart 2016 @ 14:32:

[...]

Dus je bent naar boven gevlucht? Waarom?

Niet gevlucht maar naar boven gegaan ondat ik hem niet wil zien. Man zei dat hij maar heel ff langs zou komen maar ondertussen wordt het steeds later en later.

Dat hij kankerhoer heeft gezegd vind ik nog niet eens het ergste. Hij heeft echt hele nare dingen over mij gezegd die mij meer pijn doen dan scheldwoorden. Ik kan dat niet vergeten en vergeven. Dat kan ik gewoon niet. Wil ook 0,0 contact met hem maar dat word mij nogal moeilijk genaakt op deze manier.

En dat jullie zeggen dat ze mij nu samen uit zitten te lachen beneden nouja misschien is dat ook wek zo. Kan ze niet horen ofzo maar je weet maar nooit.
En wat ga je doen als die 2 zo besluiten dat ze boven laminaat gaan leggen? Ga als de sodemieter naar beneden en ga je ding doen! Negeer ze desnoods allebei gewoon en ga naar een vriendin of naar je moeder..
quote:LaFleurNoire schreef op 12 maart 2016 @ 14:34:

[...]

En het beste wat je kan gebeuren is dat er opeens een ruggengraat in je rug groeit en beseft dat een paar lullige appjes niets zijn vergeleken met de wijze waarop je man met jou om gaat en wat een geweldige rolmodellen jullie zijn voor je kind(eren).

Over 20 jaar denkt je zoon dat je vrouwen dient te behandelen zoals je man en zijn leuke vriend dat doen en je eventuele dochter dat een (mentale)boksbal met tieten zijn haar taak is in het leven.Helemaal mee eens! Mooi verwoord
quote:Lovely1987 schreef op 12 maart 2016 @ 14:07:

[...]

Dat heb ik de vorige keer gedaan... Geen succes gehad.

Mijn relatie is normaal echt perfect tor deze vriend om het hoekje komt kijken. En als ik nu naar beneden loop dan weet ik zeker dat er weer rot verhalen over mij verspreidt gaan worden. Dat ik echt psychotisch ben want ik loop om 2 uur nog in m'n nachthemd rond.

Man blijft volhouden dT er niks aan de hand is en dat hij gewoon normaal doet maar daar ben ik met mijn domme kop al eerder ingetrapt.

Volgens mij weet die vriend ook helemaal niet dat ik thuis ben.

Die vriend hangt de hele dag rond bij jullie? terwijl je zoon een dagje uit is?

Op deze vrije dag zonder zoon,hadden jullie toch wat leuks met zijn 2 kunnen ondernemen?
Nog maar een keer dan. Jouw man vindt dit gedoe met die appjes en scheldpartijen en zo heel normaal?!
quote:Grobbekuiken schreef op 12 maart 2016 @ 14:38:

Nog maar een keer dan. Jouw man vindt dit gedoe met die appjes en scheldpartijen en zo heel normaal?!Hij heeft een excuus gekregen dus nu is het weer goed ja.
En hij vindt het niet nodig dat jíj excuses krijgt?
Nee want het is zijn mening en hij heeft het niet in mijn gezicht gezegd tot ik erover begon.
Heb je al in je broek gepist?
Kom op vrouw, verman je!

Het is inmiddels 14:40 uur!

Dit wordt werkelijk belachelijk. Zij gaan niet weg. En om eerlijk te zijn, op dit moment hoeven zij ook helemaal niet weg. Want jij hoeft je toch niet om te kleden in dezelfde ruimte waar zij zijn? Dus kom naar beneden, ga naar de slaapkamer, kleed je aan en ga erop uit!

Je hoeft ze niet eens een blik waardig te keuren. Maar je zal toch echt ZELF uit deze impasse moeten komen.
quote:Grobbekuiken schreef op 12 maart 2016 @ 14:40:

En hij vindt het niet nodig dat jíj excuses krijgt?En jij vindt het niet nodig dat hij het nodig vindt?
quote:Lovely1987 schreef op 12 maart 2016 @ 14:22:

[...]

als ik zeg dat hij niet welkom is dan is dat pech voor mij want hij gaat toch niet weg. En idd ben ik mij nu als een slachtoffer aan her gedragen maar ik kan echt niet normaal doen tegen hem, echt niet. Ben genoeg zwart genaakt door hem en wil hem niet meer geven om mij zwart te maken dus daarom doe ik maar alsof ik er niet ben.Jij bent mal! Waarom moet jij normaal tegen hem doen? Ik had jouw vriend voor de keuze gesteld, hij er uit of ik er uit...
TO, jij hebt echt hulp nodig in de vorm van een peut. Onvoorstelbaar gedrag voor een 28/29 jarige dit.
quote:Lovely1987 schreef op 12 maart 2016 @ 14:41:

Nee want het is zijn mening en hij heeft het niet in mijn gezicht gezegd tot ik erover begon.En jij vindt het prima dat je man niet voor je opkomt.
wat een trieste toestand.
wij slapen nooit.
quote:Annelaure schreef op 12 maart 2016 @ 14:43:

[...]

En jij vindt het prima dat je man niet voor je opkomt.Dat vind ik niet prima. Ik vind dat heel erg maar of het een reden is om mijn relatie te verbreken weet ik niet.
Hè??! Wat is dat nou weer voor idiote redenatie.

Echt hoor, onbegrijpelijk dit

Edit: dit sloeg op je voorlastste post

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven