Niet sexy

12-06-2010 19:50 610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke 12 1/2 jaar getrouwd viering moest worden werd een drama. Ik had een leuke dag/nacht gepland in een romantisch hotelletje. Bij het eten hadden we beiden een beetje (veel) wijn en de tongen kwamen los. 14 jaar zijn we samen en hij is mijn alles, mijn soulmate mijn maatje. Vader van mijn twee kinderen en diegene met wie ik oud wilde worden. Alleen is ons sex leven niet goed. Hij wil zelden sex en als we het dan doen dan is het heel gewoon, dood gewoon. Ik dacht dat hij wat preuts was of misschien wensen had die hij niet durfte te delen met mij, dus ik was heel geduldig. Elke keer als ik het woord sex maar in de mond nam, begon hij te sputteren en te draaien in zijn stoel. In bed geen held, maar buiten bed al helemaal niet. Ik bleef geduldig en bleef proberen het onderwerp aan te snijden, met hetzelfde gevolg. Ik heb geopperd speeltjes te introduceren, leuke lingerie setje, ik heb zelfs aangeboden om een triootje te doen (hebben gelukkig nooit gedaan), om hem maar een beetje wakker te schudden, maar niets hielp. Ik begon te denken dat het aan mij lag. Voor ik mijn man leerde kennen stond sex zo'n beetje nr 1 op mijn lijstje, nu nr 100. I

Ik heb heel wat geexpirimenteerd en was totaal niet preuts. Ik ben 7 jaar ouder dan mijn man en hij heeft in den beginne als eens gezegd dat hij niet "zo'n oud lijf gewend was" maar dat nam ik niet serieus genoeg, blijkt nu. Het heeft me destijds wel gekwetst, want ik weet nog dat hij het zei.

Nu, met een paar wijntjes op, vroeg ik aan hem wat hij zou willen en waarom er maanden voorbij gaan zonder dat hij sex wil. Ik vroeg hem of hij altijd zo was geweest. Nee, bleek toen: bij zijn exen was het soms bij de konijnen af (quote!). Ik schrok en vroeg waarom hij dat dan nooit met mij wil doen, waarom ik nog net niet moet bidden en smeken om een potje small/medium sex. Tja, naar veel aandringen van mijn kant (mijn fout!!!) kwam dan toch het hoge woord eruit: hij vind het erg dat ik geen strak lichaam heb zoals een 25 jarige (ik ben 43). "Als ik wel strak in mijn vel zou zitten....zou je dan wel vaker sex met me willen?" vroeg ik. Ja, dat zou hij dan wel willen.

Ik ben helemaal kapot van binnen, mijn hart is gebroken en ik kan er niet eens meer tegen als hij me aanraakt. Gisteren sloeg deze bom in en vandaag weet ik al zeker dat ik nooit meer sex met hem wil. Op de vraag waarom hij dan soms wel sex heeft met mij antwoorde hij: "omdat het dan weer es tijd wordt. Net als je trek in een hamburger hebt, dan ga je er ook eentje eten."

Ik zal nooit meer dezelfde zijn. Ik weet niet wat ik nu nog moet doen. Ik wil eigenlijk weg, wegrennen, weg bij hem, maar ik heb nog twee kindjes.........
quote:Zamirah schreef op 12 juni 2010 @ 22:08:

Ik denk ook dat er gewoon geen aantrekkingskracht is.van mijn kant wel, maar van zijn kant minder
quote:Zamirah schreef op 12 juni 2010 @ 22:08:

Ik denk ook dat er gewoon geen aantrekkingskracht is.van mijn kant wel, maar van zijn kant minder
quote:harpertje schreef op 12 juni 2010 @ 22:17:

[...]

helemaal waar, maar dan konden we tenminste heeeeel vaak oefenen en je weet: practise make perfectWeet ik niet. Zolang jij niet zegt dat er wat jou betreft wat aan schort verandert er niet zoveel denk ik, ook al doe je het 3 keer per dag.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik kan me trouwens voorstellen dat het makkelijker is om te zeggen dat aan jouw lijf ligt dan dat hij zich bij jou een waardeloze minnaar voelt.

Nu ligt het ineens aan je uitgedijde lijf? Maar daarvoor sexten jullie toch ook de latex niet van de muren?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dus toen je jong was en je hem leerde kennen vond hij je al niet sexueel aantrekkelijk? Wat een geweldige soulmate moet hij jou dan gevonden hebben, zeg.
TO waarom ben jij bij deze man ( gebleven)
quote:Broedkippetje schreef op 12 juni 2010 @ 22:03:

[...]

Juist.

Mee eens.Ik weet het ook niet jongens..... ik ga altijd van het goede en het beste uit en ik laat me niet weerhouden, ik ga met een open vizier deze uitdaging aan. Hij wil dit ook doen en samen.......moet het lukken, we hebben 14 jaar samen.....echt.....het moet gewoon lukken, we willen elkaar niet kwijt
Wat doet hij trouwens fout in bed, volgens jouw smaak?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 juni 2010 @ 22:21:

Dus toen je jong was en je hem leerde kennen vond hij je al niet sexueel aantrekkelijk? Wat een geweldige soulmate moet hij jou dan gevonden hebben, zeg.

En hoe gaat dat afvallen een probleem verhelpen wat er altijd al geweest is?

TO, ik vind het heel fijn voor je dat je je weer wat beter voelt, maar de remedie lijkt mij een tikkeltje te simplistisch.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:nouschi schreef op 12 juni 2010 @ 22:20:

[...]

Weet ik niet. Zolang jij niet zegt dat er wat jou betreft wat aan schort verandert er niet zoveel denk ik, ook al doe je het 3 keer per dag.heb je gelijk in! Ik moet ook eerlijker zijn, doch niet zo bot. Ik moet het constructiever brengen, want op de manier waarop hij het doet wordt het sexleven er niet beter op. Maar gelijk heb je! Ik moet mijn mond ook open doen, ga ik doen ook, maar dan op mijn manier.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 juni 2010 @ 22:20:

Ik kan me trouwens voorstellen dat het makkelijker is om te zeggen dat aan jouw lijf ligt dan dat hij zich bij jou een waardeloze minnaar voelt.

Nu ligt het ineens aan je uitgedijde lijf? Maar daarvoor sexten jullie toch ook de latex niet van de muren?daarvoor had ik ook al een oud lijf, volgens hem. Tja.....het is er in de jaren niet beter op geworden ben ik bang
quote:Ik ben helemaal kapot van binnen, mijn hart is gebroken en ik kan er niet eens meer tegen als hij me aanraakt. Gisteren sloeg deze bom in en vandaag weet ik al zeker dat ik nooit meer sex met hem wil. Op de vraag waarom hij dan soms wel sex heeft met mij antwoorde hij: "omdat het dan weer es tijd wordt. Net als je trek in een hamburger hebt, dan ga je er ook eentje eten."

Ik zal nooit meer dezelfde zijn. Ik weet niet wat ik nu nog moet doen. Ik wil eigenlijk weg, wegrennen, weg bij hem, maar ik heb nog twee kindjes....

Dit was om 19.50

quote:k weet het ook niet jongens..... ik ga altijd van het goede en het beste uit en ik laat me niet weerhouden, ik ga met een open vizier deze uitdaging aan. Hij wil dit ook doen en samen.......moet het lukken, we hebben 14 jaar samen.....echt.....het moet gewoon lukken, we willen elkaar niet kwijt

En dit is om 22.22

what... the... fuck...?????
quote:dangeensuus schreef op 12 juni 2010 @ 22:22:

TO waarom ben jij bij deze man ( gebleven)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 juni 2010 @ 21:57:

[...]

Ik denk.... dat als een man zijn vrouw niet aantrekkelijk vindt hij haar niet in het openbaar kust en klef doet.

Ik denk ook dat als een man enorm van zijn vrouw houdt maar een ontzettende afknapper krijgt van ....laten we zeggen hangende borsten ... en hij wil wél vreselijk graag een goed sexleven hebben en behouden dat hij dan zoekt naar alternatieven ( of dat nou een andere positie in bed is, focussen op je navel ( als ze daar nog niet overheen hangen ) , het uitdoen van het nachtlampje, het ter sprake brengen van plastische chirurgie, wat dan ook).

Ik denk dat een vent die gezond is van lijf en geest en die een fijne relatie heeft zich niet tegen laat houden door een " oud lijf " .

Ik denk dat dit een flauwekul reden is.

Mee eens. En waak er (dus) voor dat je je niet de rest van je leven onzeker voelt over je lichaam, alle gebakjes laat staan terwijl het mogelijk een kwestie van 'geen chemie' is. Iets wat moeilijk te veranderen is en bij een ander persoon, terwijl je hetzelfde lichaam hebt, zomaar wél aanwezig kan zijn.

En hoe kan een zgn soulmate niet van tevoren inschatten dat zo'n opmerking erg kwetsend is en de relatie onder druk zet? Ik kan dat niet rijmen met elkaar.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 juni 2010 @ 22:21:

Dus toen je jong was en je hem leerde kennen vond hij je al niet sexueel aantrekkelijk? Wat een geweldige soulmate moet hij jou dan gevonden hebben, zeg.Ik weet dat je het sarcastisch bedoelt, maar je hebt wel gelijk. Soulmates is blijkbaar belangrijker voor ons beiden dan sex, bedenk ik me nu. Voor mij ook, anders had ik het geen 14 jaar volgehouden. Bedankt voor deze reactie, ik zie nu in dat soulmates voor ONS het belangrijkste is en was.
Koekoek.... waarom ben je bij deze man? En op welk gebied ben je soulmates als deze meneer je doodleuk mededeeld dat je een uitgewoond karkas bent ( nou ja, niet in die bewoordingen maar toch)
quote:dangeensuus schreef op 12 juni 2010 @ 22:22:

TO waarom ben jij bij deze man ( gebleven)Omdat hij op alle andere fronten een geweldige vent is, ik kan onwijs met hem lachen (dat vindt ik super belangrijk), kan heel goed met hem praten (behalve sex dus) en hij zorgt voor me, ook nu ik ziek ben geworden. Hij is op zijn best al ik op mijn slechtst ben.
TO, om te beginnen ben ik blij dat je je een stuk beter voelt. Ik hoop alleen niet dat jullie het hier bij laten en de eerstkomende 12 en een half jaar wederom niet over jullie sexleven praten.

Misschien ben ik wel een onverbeterlijke slettebak maar het zou mij persoonlijk behoorlijk opbreken, een seksleven dat nooit eens een keer een dikke 9.5 haalt maar al die jaren blijft steken op een zesje. Zeker als jullie beiden van seks gehouden hebben, is dit voor jullie toch ook wel enigszins belangrijk?

Kijk, ik geloof wel in die chemistry-theorie, wat dat betreft zie ik zesjes nog geen negeneneenhalfjes worden, hoe erg je ook je best doet. Maar een zeveneneenhalf, misschien op sommige dagen zelfs een achtje, dat zou toch wel kunnen lukken?

Misschien is het een idee om samen eens naar een sexuoloog te gaan, of, als jullie dat te zwaar op de hand vinden, eens te beginnen om jullie seksleven bespreekbaar te maken op een positieve manier. Dus niet "ik vind dat je hangtieten hebt," maar bijvoorbeeld " ik zou het wel eens op z'n hondjes/met kaarslicht aan willen doen" (dat dat is omdat je je dan minder 'stoort' aan die hangers hoef je er niet zo expliciet bij te vermelden.)
Met 29 een oud lijf??? Shut the fuck up. Dat bestaat niet.
quote:harpertje schreef op 12 juni 2010 @ 22:27:

[...]

Ik weet dat je het sarcastisch bedoelt, maar je hebt wel gelijk. Soulmates is blijkbaar belangrijker voor ons beiden dan sex, bedenk ik me nu. Voor mij ook, anders had ik het geen 14 jaar volgehouden. Bedankt voor deze reactie, ik zie nu in dat soulmates voor ONS het belangrijkste is en was.

Nou, eh....graag gedaan.

Op zich vind ik het jammer dat jullie hier mee genoegen nemen.

Zorg dan dat je die één keer in de twee maanden geweldige sex hebt. Dat lijkt me beter te behappen dan wanneer die zeldzame acties dan ook nog eens Kwalitatief Uitermate Teleurstellend zijn.
quote:harpertje schreef op 12 juni 2010 @ 20:51:

Dank je Zamirah!

Ik ga nu maar even braaf naast hem zitten met het wijntje wat hij net voor me ingeschonken heeft. Ik denk dat ik er nog maar beter een nachtje (of wat) over kan slapen voordat ik drastische beslissingen neem.....

Ik weet niet of je regelmatig drinkt, maar daar wordt je ook dikker van. Zeker nu je niet sport, zal het sneller toenemen. Met je gewicht & lengte ben je wel wat zwaar, hoor.

Misschien ga je zelf wat beter in je vel zitten als je wat slanker bent en straal je meer sex-appeal uit.

(al is dat geen reden om je als een hamburger te behandelen)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 juni 2010 @ 22:23:

Wat doet hij trouwens fout in bed, volgens jouw smaak?Tja, dat is ook weer wat. Volgen mijn smaak.......hmmm goeie vragen stel jij. Ik ben meer van de geile wilde sex en hij wil er liefst 1 1/2 uur over doen. Vooral heeeeeeeeeeel veel zoenen, strelen en vooral LIEF zijn voor elkaar. Ik wordt daar kriegel van en wil vaak gewoon keiharde geile sex. Misschien is het wel een kwestie van smaak. Eén ding kan hij super: beffen......tja, en dan ga ik voor de bijl
Als ik mijn soulmate zou hebben gevonden en de sex was K.U.T. dan zou het mijn beste vriend zijn geworden.
quote:dangeensuus schreef op 12 juni 2010 @ 22:25:

[...]

Dit was om 19.50

[...]

Denk toch dat er regelmatig aan de wijn wordt geslurpt

En dit is om 22.22

what... the... fuck...?????
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 juni 2010 @ 22:31:

Als ik mijn soulmate zou hebben gevonden en de sex was K.U.T. dan zou het mijn beste vriend zijn geworden.

Eensch!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven